Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=325586&B=REGIONMIDT
Udbyder
Region Midtjylland
Vindere
Håndholdt blærescanner
(12.09.2022)
KEBOMED A/S
Formervangen 5
2600 Glostrup
Blærescanner på stativ
(12.09.2022)
Synmed Medicinteknik AB
Magnus Ladulåsgatan 65
118 27 Stockholm
Udbud af blærescannere til Region Midtjylland
Region Midtjylland
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190925
Postadresse: Universitetsbyen 25, Bygning 2A, 3. sal
By: Aarhus C
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
Postnummer: 8000
Land: Danmark
Kontaktperson: Anders Wiborg
E-mail: anders.wiborg@stab.rm.dk
Telefon: +45 21385387
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.udbud.rm.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?B=REGIONMIDT
Del II: Genstand
Udbud af blærescannere til Region Midtjylland
Udbuddet vedrører Region Midtjyllands indkøb af blærescannere. Udbuddet vedrører indkøb af de udbudte produkter til samtlige Region Midtjyllands hospitalsenheder og institutioner, herunder selvejende institutioner. Udbuddet er opdelt i 2 delkontrakter: - Delkontrakt 1: Blærescanner på stativ - Delkontrakt 2: Håndholdt blærescanner
Blærescannere på stativ
Region Midtjylland
Delkontrakt 1 omhandler indkøb af blærescannere på stativ til Region Midtjyllands hospitalsenheder.
Håndholdte blærescannere
Region Midtjylland
Delkontrakt 2 omhandler indkøb af håndholdte blærescannere til Region Midtjyllands hospitalsenheder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Ordregiver har ikke stillet minimumskrav til egnethed og formåen i dette udbud.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Udbudsmaterialet, herunder udbudsbetingelserne, offentliggøres via det internetbaserede eSourcing-system, CTM fra EU-Supply. Således kan udbudsmaterialet, herunder evt. rettelsesblade, downloades via https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?B=REGIONMIDT. Al kommunikation vedrørende dette udbud skal foregå via EU-Supply i overensstemmelse med udbudsbetingelserne - og ikke via ordregivers ovenfor oplyste e-mail.
Adgang til udbudsmaterialet og deltagelse i udbuddet kræver online registrering i EU-Supply. Det er gratis at oprette sig som bruger i systemet. Efter registreringen logger Tilbudsgiver sig ind i øverste venstre hjørne. Herefter kommer der en oversigt over alle regionens udbud, og der klikkes på det relevante udbud, hvorefter udbudsmaterialet kommer frem, herunder de bilag, som skal afleveres som en del af det samlede tilbud.
Bemærk venligst, at både ordregivers og Tilbudsgivers handlinger logges i systemet.
Ved tekniske spørgsmål til brugen af systemet, kontakt venligst EU-Supply's Support på telefon 70 20 80 14 eller mail til dksupport@eu-supply.com
Spørgsmål til selve udbuddet skal stilles til ordregiver via spørgsmål/svar-modulet inde i systemet. Svar på disse spørgsmål offentliggøres i anonymiseret form i systemet, hvor de er tilgængelige for alle.
Udover de obligatoriske udelukkelsesgrunde i Udbudslovens §§ 135 og 136 finder følgende af Udbudslovens frivillige udelukkelsesgrunde anvendelse i nærværende udbud (der henvises til Udbudslovens bestemmelser for den endelige og fuldstændige ordlyd af de nævnte bestemmelser):
Tilsidesættelse af forpligtelser på miljølovgivningsområdet
Tilsidesættelse af forpligtelser på sociallovgivningsområdet
Tilsidesættelse af forpligtelser på det arbejdsretlige område
Konkurs
Insolvens
Tvangsakkord uden for konkurs
En situation, der svarer til konkurs i henhold til national ret
Aktiver, der administreres af en kurator
Erhvervsvirksomheden er indstillet
Aftaler med andre økonomiske aktører med henblik på konkurrencefordrejning
Skyldig i alvorlige forsømmelser i forbindelse med udøvelsen af erhvervet
Det bemærkes, at en Tilbudsgiver, der har ubetalt forfalden gæld til offentlige myndigheder vedrørende skatter, afgifter eller bidrag til sociale sikringsordninger, alene vil blive udelukket på denne baggrund, hvis denne gæld er på 100.000 kr. eller derover. Bemærk yderligere at Ordregiver dog ikke vil udelukke Tilbudsgiver, der har sådan ubetalt forfalden gæld, hvis Tilbudsgiver har indgået aftale med inddrivelsesmyndigheden om en afviklingsordning og denne ordning er overholdt (jf. Udbudslovens § 135, stk. 4).
Oplysninger om udelukkelsesgrunde angives i ESPD.
Bemærk at Ordregiver forud for tildeling af kontrakt er forpligtet til at kræve, at den tilbudsgiver, som Ordregiver har til hensigt at tildele kontrakten, fremlægger endelig dokumentation for oplysninger, der er afgivet i ESPD.
Der vil blive afholdt et online informationsmøde d. 15.03.2022, klokken 10:00 - 12:00. Frist for tilmelding til informationsmødet er d. 10.03.2022.
Postadresse: Nævnenes Hus, Tolboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Klage skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, og 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Klage over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen (miniudbud) skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren, gerne pr. e-mail.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk/