Fakta om udbudet
Udbyder
Region Syddanmark
Udbud af infusions- og transfusionssæt samt slanger
Region Syddanmark
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190909
Postadresse: Damhaven 12
By: Vejle
NUTS-kode: DK03 Syddanmark
Postnummer: 7100
Land: Danmark
Kontaktperson: Thilde Bach Hansen
E-mail: Thilde.Bach.Hansen@rsyd.dk
Telefon: +45 23626429
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.regionsyddanmark.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/181055
Del II: Genstand
Udbud af infusions- og transfusionssæt samt slanger
Kontrakten omhandler indkøb af infusions- og transfusionssæt samt forlængerslanger hertil, til Region Syddanmarks sygehuse.
Delkontrakt 1 - Standard infusionssæt med luftstop filter
Kontrakten omhandler indkøb af infusions- og transfusionssæt samt forlængerslanger hertil, til Region Syddanmarks sygehuse.
Den maksimale værdi af delkontrakten i kontraktens løbetid er 18100000
Delkontrakt 1a - standard infusionssæt med luftstop filter - PVC fri, eksempelvis til nitroglycerin
Kontrakten omhandler indkøb af infusions- og transfusionssæt samt forlængerslanger hertil, til Region Syddanmarks sygehuse.
Den maksimale værdi af delkontrakten i kontraktens løbetid er 134000
Delkontrakt 2 – Lukket infusionssæt til medicinblanding
Kontrakten omhandler indkøb af infusions- og transfusionssæt samt forlængerslanger hertil, til Region Syddanmarks sygehuse.
Den maksimale værdi af delkontrakten i kontraktens løbetid er 7150000
Delkontrakt 3 - Infusionssæt til Cytostatika og I.V medicin med og uden luftstopfilter
Kontrakten omhandler indkøb af infusions- og transfusionssæt samt forlængerslanger hertil, til Region Syddanmarks sygehuse.
Den maksimale værdi af delkontrakten i kontraktens løbetid er 6350000
Delkontrakt 4 - TIVA sæt med luftstopfilter
Kontrakten omhandler indkøb af infusions- og transfusionssæt samt forlængerslanger hertil, til Region Syddanmarks sygehuse.
7100000
Delkontrakt 5 - Forlængerslanger til TIVA sæt
Kontrakten omhandler indkøb af infusions- og transfusionssæt samt forlængerslanger hertil, til Region Syddanmarks sygehuse.
Den maksimale værdi af delkontrakten i kontraktens løbetid er 4000000
Delkontrakt 6 - Forlængerslanger
Kontrakten omhandler indkøb af infusions- og transfusionssæt samt forlængerslanger hertil, til Region Syddanmarks sygehuse.
Den maksimale værdi af delkontrakten i kontraktens løbetid er 2550000
Delkontrakt 7 - Transfusionssæt
Kontrakten omhandler indkøb af infusions- og transfusionssæt samt forlængerslanger hertil, til Region Syddanmarks sygehuse.
Den maksimale værdi af delkontrakten i kontraktens løbetid er 1250000
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Delkontrakt 1 - Standard infusionssæt med luftstop filter
CVR-nummer: 20343249
Postadresse: Dirch Passers Allé 27
By: Frederiksberg
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 2000
Land: Danmark
Del V: Kontrakttildeling
Delkontrakt 1a - standard infusionssæt med luftstop filter - PVC fri, eksempelvis til nitroglycerin
Del V: Kontrakttildeling
Delkontrakt 2 – Lukket infusionssæt til medicinblanding
CVR-nummer: 49765118
Postadresse: Hejreskovvej 8
By: Kvistgård
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 3490
Land: Danmark
Del V: Kontrakttildeling
Delkontrakt 3 - Infusionssæt til Cytostatika og I.V medicin med og uden luftstopfilter
CVR-nummer: 49765118
Postadresse: Hejreskovvej 8
By: Kvistgård
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 3490
Land: Danmark
Del V: Kontrakttildeling
Delkontrakt 4 - TIVA sæt med luftstopfilter
CVR-nummer: 71297128
Postadresse: Marielundvej 46E
By: Herlev
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 2730
Land: Danmark
Del V: Kontrakttildeling
Delkontrakt 5 - Forlængerslanger til TIVA sæt
CVR-nummer: 49765118
Postadresse: Hejreskovvej 8
By: Kvistgård
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 3490
Land: Danmark
Del V: Kontrakttildeling
Delkontrakt 6 - Forlængerslanger
CVR-nummer: 19846679
Postadresse: Kappa 3, Søften
By: Hinnerup
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
Postnummer: 8382
Land: Danmark
Del V: Kontrakttildeling
Delkontrakt 7 - Transfusionssæt
CVR-nummer: 49765118
Postadresse: Hejreskovvej 8
By: Kvistgård
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 3490
Land: Danmark
Del VI: Supplerende oplysninger
Den maksimale værdi af rammeaftalen i kontraktens løbetid er 46.634.000DKK.
Tilbudsgiver skal i ESPD angive de oplysninger om Tilbudsgiveren, der efterspørges i henhold til udbudsbetingelsernes pkt. 6. Bemærk at Tilbudsgiver i ESPD bl.a. skal afgive oplysninger vedr. OBLIGATORISKE udelukkelsesgrunde. Tilbudsgiver skal i ESPD således erklære ikke at være omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde, der fremgår af Udbudslovens § 135, stk. 1 og 3.
Tilbudsgiver udelukkes fra deltagelse i udbudsproceduren, hvis Tilbudsgiver i henhold til § 135 ved endelig dom er dømt eller har vedtaget bødeforlæg for handlinger begået som led i en kriminel organisation, bestikkelse, svig, terrorhandlinger eller strafbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet, hvidvaskning af penge eller finansiering af terrorisme, eller børnearbejde og andre former for menneskehandel. Ordregiver skal endvidere udelukke en Tilbudsgiver, der har ubetalt forfalden gæld på 100.000 kr. eller derover til offentlige myndigheder vedrørende skatter, afgifter eller bidrag til sociale sikringsordninger i henhold til dansk lovgivning eller lovgivningen i det land, hvor Tilbudsgiver er etableret. Ordregiver kan dog under særlige betingelser undlade at udelukke i denne situation.
Tilsvarende skal Ordregiver i henhold til § 136 bl.a. udelukke en Tilbudsgiver, når Ordregiver kan påvise, en interessekonflikt i forhold til udbuddet, som ikke kan afhjælpes effektivt med mindre indgribende foranstaltninger, en konkurrencefordrejning som følge af en forudgående inddragelse af Tilbudsgiver, herunder som rådgiver i forberedelsen af udbudsproceduren i forhold til det pågældende udbud, som ikke kan afhjælpes med mindre indgribende foranstaltninger, eller at Tilbudsgiver i det pågældende udbud har givet groft urigtige oplysninger mv. Tilbudsgiver udelukkes endvidere fra udbudsprocessen, såfremt Tilbudsgiver i henhold til udbudsbetingelsernes pkt. 6 og Udbudslovens § 137 er omfattet af følgende FRIVILLIGE udelukkelsesgrunde:
(1) Tilbudsgiver har tilsidesat gældende forpligtelser inden for det miljø- social- eller arbejdsretlige område mv. (i henhold til Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1).
(2) Tilbudsgiver er erklæret konkurs eller er under insolvens- eller likvidationsbehandling, hvis
dennes aktiver administreres af en kurator eller af retten, hvis denne er under tvangsakkord, hvis dennes erhvervsvirksomhed er blevet indstillet eller denne befinder sig i en lignende situation i henhold til en tilsvarende procedure (i henhold til Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2).
(3) Tilbudsgiver i forbindelse med udøvelsen af sit erhverv har begået alvorlige forsømmelser, der sår tvivl om Tilbudsgiverens integritet (i henhold til Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 3).
(4) Tilbudsgiver har indgået en aftale med andre økonomiske aktører med henblik på
konkurrencefordrejning (i henhold til Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 4).
(5) Tilbudsgiver væsentligt har misligholdt en tidligere offentlig kontrakt, kontrakt med en forsyningsvirksomhed eller koncessionskontrakt, og misligholdelsen har medført den pågældende kontrakts ophævelse eller en lignende sanktion (i henhold til Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 5).
(6) Tilbudsgiver uretmæssigt har forsøgt at påvirke Ordregiverens beslutningsproces, hvis
Tilbudsgiveren har fået fortrolige oplysninger, der kan give dem uretmæssige fordele i forbindelse med udbudsproceduren, eller såfremt Tilbudsgiver groft uagtsomt har givet vildledende oplysninger, der kan have væsentlig indflydelse på beslutninger vedrørende udelukkelse vurdering af minimumskravene til egnethed, udvælgelse eller tildeling af kontrakt (i henhold til Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 6).
Al kommunikation vedrørende dette udbud skal foregå via CTM fra EU-Supply i overensstemmelse med udbudsbetingelserne.
Spørgsmål til selve udbuddet skal stilles til ordregiver via CTM. Svar på disse spørgsmål
offentliggøres i anonymiseret form i systemet, hvor de er tilgængelige for alle.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation.
Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III skal være indgivet til klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Klager over indgåelse af en rammeaftale efter udbudsloven skal være indgivet til klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Samtidig med klagens fremsendelse til klagenævnet skal klageren sende (evt. pr. e-mail) en kopi af klagen med bilag til ordregiveren. Klagenævnet har brug for at vide, om klageren har underrettet ordregiveren, og klageren skal derfor sende kopi af underretningen af ordregiveren til klagenævnet.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: https://www.kfst.dk/