Fakta om udbudet
Udbyder
Tårnby Kommune
Vindere
Dialogbaseret light-udbud på rammeaftaler om beskæftigelsesrettede indsatser
(24.01.2023)
HKI - Hans Knudsen Instituttet
Vermundsgade 5
2100 København Ø
Dialogbaseret light-udbud på rammeaftaler om beskæftigelsesrettede indsatser
(24.01.2023)
Fairway Consult
Center Boulevard 5
2300 København S
Dialogbaseret light-udbud på rammeaftaler om beskæftigelsesrettede indsatser
(24.01.2023)
Dansk Raastof
Prags Boulevard 80, 5.
2300 København S
Dialogbaseret light-udbud på rammeaftaler om beskæftigelsesrettede indsatser
(24.01.2023)
Væksthuset - Den erhvervsdrivende Fond
Sundholmsvej 34, 1.
2300 Copenhagen S.
Dialogbaseret light-udbud på rammeaftaler om beskæftigelsesrettede indsatser
(24.01.2023)
Tiponi ApS
Høffdingsvej 34,
2500 Valby
Dialogbaseret light-udbud på rammeaftaler om beskæftigelsesrettede indsatser
(24.01.2023)
Copenhagency
Studsbøl Alle 46
2770 Kastrup
Dialogbaseret light-udbud på rammeaftaler om beskæftigelsesrettede indsatser
Tårnby Kommune
Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 20310413
Postadresse: Amager Landevej 76
By: Kastrup
NUTS-kode: DK012 Københavns omegn
Postnummer: 2770
Land: Danmark
Kontaktperson: Johannes Michelsen
E-mail: JBM@ELMANN.DK
Telefon: +45 20537288
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.elmann.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/330971
Del II: Genstand
Dialogbaseret light-udbud på rammeaftaler om beskæftigelsesrettede indsatser
Tårnby Kommune ønsker med et dialogbaseret udbud efter udbudslovens light-regime (afsnit III) at indgå en række rammeaftaler på beskæftigelsesfremmende forløb til borgere i Tårnby og Dragør kommuner, der vurderes at have en arbejdsevne.
Indsatserne er opdelt på 4 delområder, hvorfor der vil blive tale om 4 delkontrakter.
Rammeaftalerne udbydes i et begrænset ”light-udbud”, hvorfor interesserede tilbudsgivere indledningsvis skal ansøge om prækvalifikation i overensstemmelse med instruktionerne i prækvalifikationsbetingelserne. Prækvalifikationsansøgerne skal leve op til egnethedskriterier af økonomisk karakter, såvel som erfaring med udførsel af lignende opgaver på beskæftigelsesområdet.
Tårnby Kommune ønsker at prækvalificere 6 tilbudsgivere eller tilbudsgiversammenslutninger.
Hver tilbudsgiver eller sammenslutning af tilbudsgivere skal som minimum kunne afgive bud på 2 (to) delkontrakter og må afgive tilbud på alle delkontrakter.
Delaftale 1 - Beskæftigelsesfremmende forløb til kernearbejdskraften
Kastrup
Tårnby Kommune ønsker med et dialogbaseret udbud efter udbudslovens light-regime (afsnit III) at indgå en række rammeaftaler på beskæftigelsesfremmende forløb til borgere, der vurderes at have en arbejdsevne.
Udbuddet omfatter både borgere beboende i Tårnby Kommune og Dragør Kommune, idet kommunerne har indgået et forpligtende samarbejde på området. Der vil i rammeaftaleperioden blive visiteret borgere fra både Tårnby Kommune og Dragør Kommune.
Tårnby Kommune har opdelt indsatserne på 4 delområder, hvorfor der vil blive tale om 4 delkontrakter.
Rammeaftalerne udbydes i et begrænset ”light-udbud”, hvorfor interesserede tilbudsgivere indledningsvis skal ansøge om prækvalifikation i overensstemmelse med instruktionerne i prækvalifikationsbetingelserne.
Der gøres opmærksom på, at prækvalifikationsansøgerne skal leve op til egnethedskriterier af økonomisk karakter, såvel som erfaring med udførsel af lignende opgaver på beskæftigelsesområdet.
Tårnby Kommune ønsker at prækvalificere 6 tilbudsgivere eller tilbudsgiversammenslutninger og ved flere end 6 ansøgninger om deltagelse, vil ansøgerne blive sorteret på deres referencer på leverancer af beskæftigelsesrettede indsatser.
Hver tilbudsgiver eller sammenslutning af tilbudsgivere skal som minimum kunne afgive bud på 2 (to) delkontrakter og må afgive tilbud på alle delkontrakter.
Der er tale om rammeaftaler, og de private aktører garanteres således ikke nogen minimumsomsætning.
Beskæftigelsesrettede indsatser leveret af private aktører er omfattet af bekendtgørelsen om andre aktører (BEK. nr. 1183 af 25. november 2019), hvorfor interesserede tilbudsgiveres opmærksomhed henledes herpå.
Tårnby Kommune ønsker med et dialogbaseret udbud efter udbudslovens light-regime (afsnit III) at indgå en række rammeaftaler på beskæftigelsesfremmende forløb til borgere, der vurderes at have en arbejdsevne.
Processen indledes med en prækvalifikation, og Tårnby Kommune påtænker at prækvalificere 6 tilbudsgivere/konsortier til deltagelse i processen.
Delaftale 2 - Beskæftigelsesfremmende forløb til risikogruppen
Kastrup
Tårnby Kommune ønsker med et dialogbaseret udbud efter udbudslovens light-regime (afsnit III) at indgå en række rammeaftaler på beskæftigelsesfremmende forløb til borgere, der vurderes at have en arbejdsevne.
Udbuddet omfatter både borgere beboende i Tårnby Kommune og Dragør Kommune, idet kommunerne har indgået et forpligtende samarbejde på området. Der vil i rammeaftaleperioden blive visiteret borgere fra både Tårnby Kommune og Dragør Kommune.
Tårnby Kommune har opdelt indsatserne på 4 delområder, hvorfor der vil blive tale om 4 delkontrakter.
Rammeaftalerne udbydes i et begrænset ”light-udbud”, hvorfor interesserede tilbudsgivere indledningsvis skal ansøge om prækvalifikation i overensstemmelse med instruktionerne i prækvalifikationsbetingelserne.
Der gøres opmærksom på, at prækvalifikationsansøgerne skal leve op til egnethedskriterier af økonomisk karakter, såvel som erfaring med udførsel af lignende opgaver på beskæftigelsesområdet.
Tårnby Kommune ønsker at prækvalificere 6 tilbudsgivere eller tilbudsgiversammenslutninger og ved flere end 6 ansøgninger om deltagelse, vil ansøgerne blive sorteret på deres referencer på leverancer af beskæftigelsesrettede indsatser.
Hver tilbudsgiver eller sammenslutning af tilbudsgivere skal som minimum kunne afgive bud på 2 (to) delkontrakter og må afgive tilbud på alle delkontrakter.
Der er tale om rammeaftaler, og de private aktører garanteres således ikke nogen minimumsomsætning.
Beskæftigelsesrettede indsatser leveret af private aktører er omfattet af bekendtgørelsen om andre aktører (BEK. nr. 1183 af 25. november 2019), hvorfor interesserede tilbudsgiveres opmærksomhed henledes herpå.
Tårnby Kommune ønsker med et dialogbaseret udbud efter udbudslovens light-regime (afsnit III) at indgå en række rammeaftaler på beskæftigelsesfremmende forløb til borgere, der vurderes at have en arbejdsevne.
Processen indledes med en prækvalifikation, og Tårnby Kommune påtænker at prækvalificere 6 tilbudsgivere/konsortier til deltagelse i processen.
Delaftale 3 - Beskæftigelsesfremmende forløb til sygedagpengemodtagere og jobafklaringsforløb
Kastrup
Tårnby Kommune ønsker med et dialogbaseret udbud efter udbudslovens light-regime (afsnit III) at indgå en række rammeaftaler på beskæftigelsesfremmende forløb til borgere, der vurderes at have en arbejdsevne.
Udbuddet omfatter både borgere beboende i Tårnby Kommune og Dragør Kommune, idet kommunerne har indgået et forpligtende samarbejde på området. Der vil i rammeaftaleperioden blive visiteret borgere fra både Tårnby Kommune og Dragør Kommune.
Tårnby Kommune har opdelt indsatserne på 4 delområder, hvorfor der vil blive tale om 4 delkontrakter.
Rammeaftalerne udbydes i et begrænset ”light-udbud”, hvorfor interesserede tilbudsgivere indledningsvis skal ansøge om prækvalifikation i overensstemmelse med instruktionerne i prækvalifikationsbetingelserne.
Der gøres opmærksom på, at prækvalifikationsansøgerne skal leve op til egnethedskriterier af økonomisk karakter, såvel som erfaring med udførsel af lignende opgaver på beskæftigelsesområdet.
Tårnby Kommune ønsker at prækvalificere 6 tilbudsgivere eller tilbudsgiversammenslutninger og ved flere end 6 ansøgninger om deltagelse, vil ansøgerne blive sorteret på deres referencer på leverancer af beskæftigelsesrettede indsatser.
Hver tilbudsgiver eller sammenslutning af tilbudsgivere skal som minimum kunne afgive bud på 2 (to) delkontrakter og må afgive tilbud på alle delkontrakter.
Der er tale om rammeaftaler, og de private aktører garanteres således ikke nogen minimumsomsætning.
Beskæftigelsesrettede indsatser leveret af private aktører er omfattet af bekendtgørelsen om andre aktører (BEK. nr. 1183 af 25. november 2019), hvorfor interesserede tilbudsgiveres opmærksomhed henledes herpå.
Tårnby Kommune ønsker med et dialogbaseret udbud efter udbudslovens light-regime (afsnit III) at indgå en række rammeaftaler på beskæftigelsesfremmende forløb til borgere, der vurderes at have en arbejdsevne.
Processen indledes med en prækvalifikation, og Tårnby Kommune påtænker at prækvalificere 6 tilbudsgivere/konsortier til deltagelse i processen.
Delaftale 4 - Mestringsforløb til sygedagpengemodtagere, jobafklaringsforløb, aktivitetsparate kontanthjælpsmodtagere og fleksjob
Kastrup
Tårnby Kommune ønsker med et dialogbaseret udbud efter udbudslovens light-regime (afsnit III) at indgå en række rammeaftaler på beskæftigelsesfremmende forløb til borgere, der vurderes at have en arbejdsevne.
Udbuddet omfatter både borgere beboende i Tårnby Kommune og Dragør Kommune, idet kommunerne har indgået et forpligtende samarbejde på området. Der vil i rammeaftaleperioden blive visiteret borgere fra både Tårnby Kommune og Dragør Kommune.
Tårnby Kommune har opdelt indsatserne på 4 delområder, hvorfor der vil blive tale om 4 delkontrakter.
Rammeaftalerne udbydes i et begrænset ”light-udbud”, hvorfor interesserede tilbudsgivere indledningsvis skal ansøge om prækvalifikation i overensstemmelse med instruktionerne i prækvalifikationsbetingelserne.
Der gøres opmærksom på, at prækvalifikationsansøgerne skal leve op til egnethedskriterier af økonomisk karakter, såvel som erfaring med udførsel af lignende opgaver på beskæftigelsesområdet.
Tårnby Kommune ønsker at prækvalificere 6 tilbudsgivere eller tilbudsgiversammenslutninger og ved flere end 6 ansøgninger om deltagelse, vil ansøgerne blive sorteret på deres referencer på leverancer af beskæftigelsesrettede indsatser.
Hver tilbudsgiver eller sammenslutning af tilbudsgivere skal som minimum kunne afgive bud på 2 (to) delkontrakter og må afgive tilbud på alle delkontrakter.
Der er tale om rammeaftaler, og de private aktører garanteres således ikke nogen minimumsomsætning.
Beskæftigelsesrettede indsatser leveret af private aktører er omfattet af bekendtgørelsen om andre aktører (BEK. nr. 1183 af 25. november 2019), hvorfor interesserede tilbudsgiveres opmærksomhed henledes herpå.
Tårnby Kommune ønsker med et dialogbaseret udbud efter udbudslovens light-regime (afsnit III) at indgå en række rammeaftaler på beskæftigelsesfremmende forløb til borgere, der vurderes at have en arbejdsevne.
Processen indledes med en prækvalifikation, og Tårnby Kommune påtænker at prækvalificere 6 tilbudsgivere/konsortier til deltagelse i processen.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Ansøgere skal leve op til økonomiske mindstekrav:
Ansøgeren skal have haft en bruttofortjeneste på minimum 1,25 mio. kr. i hvert af de seneste 3 regnskabsår
Ansøgeren skal have haft positiv egenkapital i hvert af de seneste 3 regnskabsår
Ansøgere skal endvidere leve op til tekniske mindstekrav:
Ansøgeren skal kunne fremvise minimum én reference for lignende arbejder, og referencen skal være af minimum ét (1) års varighed, og være afsluttet senest tre (3) år regnet fra fristen for afgivelse af ansøgningen.
Der henvises til prækvalifikationsbetingelserne for yderligere information.
Del IV: Procedure
Der er tale om rammeaftaler omfattet af afsnit III i udbudsloven, og der er tale om et meget stort volumen for kommunen. Kun hvis kommunen udløser optionerne, vil løbetiden overstige 4 år.
Tildelingskriteriet er bedste forhold mellem pris og kvalitet.
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk