23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2022/S 051-132852
Offentliggjort
14.03.2022
Udbudstype
Opdatering

Udbyder

Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S

Bleer


Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S

Berigtigelse

Bekendtgørelse om ændringer eller supplerende oplysninger

Varer

(Supplement til Den Europæiske Unions Tidende, 2022/S 030-074223)

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed/enhed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S
CVR-nummer: 17472437
Postadresse: Pakkerivej 6
By: Valby
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 2500
Land: Danmark
Kontaktperson: Mark Doubine
E-mail: mad@ski.dk
Telefon: +45 20648117
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.ski.dk

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Bleer

Sagsnr.: 50.96
II.1.2) Hoved-CPV-kode
33000000 Medicinsk udstyr, lægemidler og produkter til personlig pleje
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

SKI udbyder en rammeaftale vedr. bleer benævnt 50.96. Rammeaftalen er en fælleskommunal aftale, der er forpligtende for de kommuner, der er abonnent hos SKI, og som har tilsluttet sig rammeaftalen. Tilsluttede kommuners selvejende institutioner er omfattet af kommunens tiltrædelse af rammeaftalen, men ikke omfattet af kommunens aftageforpligtelse. Det fremgår af bilag A og A.1 hvilke kunder, der kan anvende rammeaftalen.

Udbuddet er opdelt i 2 delområder: Delområde 1 Bleer med bevilling (delaftale 1) og delområde 2 Bleer til børneinstitutioner og dagplejere (delaftale 2-6).

Delaftale 2-6 udgør 5 regionsopdelte rammeaftaler, der alene adskiller sig ved kundernes geografiske placering. En tilbudsgiver kan afgive tilbud på samtlige af delaftalerne 2-6. En og samme leverandør kan dog maksimalt vinde 4 af delaftalerne 2-6. Det fremgår af udbudsbetingelsernes pkt. 9.5, hvordan det håndteres, hvis en tilbudsgiver har tilbudt laveste pris på samtlige af delaftalerne 2-6.

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
09/03/2022
VI.6) Oprindelig bekendtgørelsesreference
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2022/S 030-074223

Del VII: Ændringer

VII.1) Oplysninger, der skal ændres eller tilføjes
VII.1.2) Tekststykke, der skal ændres i den oprindelige bekendtgørelse
Afsnit nummer: 4.2.2)
Delkontraktnr.: 1-6
I stedet for:
Dato: 10/03/2022
Tidspunkt: 13:00
Læses:
Dato: 16/03/2022
Tidspunkt: 13:00
VII.2) Yderligere supplerende oplysninger:

Pga. internationale udfordringer med levering af træ fra Rusland samt den betydelige usikkerhed, der p.t. hersker vedr. de fremtidige leverancekanaler, indsættes i rammeaftalens pkt 12.6 og leveringskontraktens pkt 9.7, mulighed for, at SKI kan beslutte helt/delvist pga. særlige forhold, som fx pandemier og internationale forhold, som krig eller naturkatastrofe, som væsentligt påvirker leverandørens leveringssituation, at suspendere kundernes, leverandørens og SKI’s adgang til at anvende misligholdelsesbeføjelser for hele rammeaftalen/leveringskontrakten, eller for berørte varelinjer i en periode. SKI kan beslutte at suspendere kundernes aftageforpligtelse helt eller delvist i samme periode. Det er forventningen, at disse bestemmelser under de nuværende omstændigheder vil bidrage til at skabe en stærkere konkurrence og et bredere tilbudsgiverfelt. Tilbudsfristen er på denne baggrund udsat, jf. pkt VII.1.1).

Send til en kollega

0.031