23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2022/S 051-132954
Offentliggjort
14.03.2022
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Svendborg Kommune

Vindere

(27.05.2022)
Dansk Erhvervspsykologi A/S
Holstebrogade 2
2100 København

Opdateringer

Rettelse
(11.04.2022)

lV.2.2
I stedet for:
Dato: 14-04-2022
Time: 23:59
Læses:
Dato: 19-04-2022
Time: 23:59

lV.2.7
I stedet for:
Dato: 14-04-2022
Time: 23:59
Læses:
Dato: 19-04-2022
Time: 23:59

Udbud på psykologisk rådgivning og krisehjælp til fynske kommuner


Svendborg Kommune

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Svendborg Kommune
CVR-nummer: 29189730
Postadresse: Ramsherred 5
By: Svendborg
NUTS-kode: DK031 Fyn
Postnummer: 5700
Land: Danmark
Kontaktperson: Alice Overgaard
E-mail: alice.overgaard@svendborg.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.svendborg.dk/
I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Langeland Kommune
By: Langeland
NUTS-kode: DK031 Fyn
Land: Danmark
E-mail: ahd@langelandkommune.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.langelandkommune.dk/
I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Nyborg Kommune
By: Nyborg
NUTS-kode: DK031 Fyn
Land: Danmark
E-mail: info@innovation.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.nyborg.dk
I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Kerteminde Kommune
By: Kerteminde
NUTS-kode: DK031 Fyn
Land: Danmark
E-mail: info@innovation.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.kerteminde.dk
I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Faaborg Midtfyn
By: Ringe
NUTS-kode: DK031 Fyn
Land: Danmark
E-mail: info@innovation.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.fmk.dk
I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Nordfyns Kommune
By: Bogense
NUTS-kode: DK031 Fyn
Land: Danmark
E-mail: info@innovation.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.nordfynskommuner.dk
I.2) Information om fælles indkøb
Kontrakten omfatter fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/f334cb43-8c13-48d1-8f53-afae4207e7cc/publicMaterial
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/f334cb43-8c13-48d1-8f53-afae4207e7cc/homepage
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
Elektronisk kommunikation kræver anvendelse af værktøjer og anordninger, der ikke er almindeligt tilgængelige. Der er gratis, ubegrænset og fuld adgang til disse værktøjer og anordninger på: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/f334cb43-8c13-48d1-8f53-afae4207e7cc/homepage
I.4) Type ordregivende myndighed
Offentligretligt organ
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Udbud på psykologisk rådgivning og krisehjælp til fynske kommuner

II.1.2) Hoved-CPV-kode
85000000 Sundhedsvæsen og sociale foranstaltninger
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbuddet vedrører indkøb af psykologisk rådgivning, krisehjælp og råd og vejledning til Svendborg Kommunes ansatte samt de medlemskommuner af Fællesindkøb Fyn (FIF), som har forpligtet sig til at benytte den herved udbudte rammeaftale (herefter benævnt ordregiver). De forpligtede kommuner under FIF er Nyborg, Kerteminde, Nordfyn, Langeland og Faaborg-Midtfyn.

Formålet med at yde medarbejderne psykologisk rådgivning er, at fastholde de ansatte i beskæftigelse ved at undgå længerevarende fravær med risiko for udstødning af arbejdsmarkedet.

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 10 600 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
85121270 Psykiater- eller psykologtjenester
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK031 Fyn
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet omfatter psykologiskbistand og rådgivning til ordregivers medarbejdere i forbindelse med aktuelle psykosociale problemer, som påvirker arbejdsindsatsen negativt, herunder alvorlige arbejdsrelaterede hændelser som stress, chikane, mobning, udbrændthed, omstruktureringer, fyringer, ulykker, dødsfald, vold eller trusler mm.

Udbuddet omfatter også, for visse kommuner, psykologisk bistand i forbindelse med private hændelser, som påvirker arbejdsindsatsen negativt, herunder dødsfald, alvorlig sygdom, skilsmisse, sociale problemer, misbrug (alkohol, medicin, ludomani), juridiske og økonomiske problemer. (Ønsker enkelte kommuner ikke at medtage private hændelser vil det fremgå af de kommunespecifikke oplysninger jf. bilag 5 (nr.1.)).

Ved krisehjælp forstås bistand, der ydes i forbindelse med akut opståede voldsomme og traumatiske hændelser eksempelvis situationer, hvor medarbejdere har været udsat for trusler, vold, overfald, voldsomme arbejdsulykker, trafikuheld eller lignende, der har udløst en choktilstand hos medarbejderen.

Rammeaftalens maksimum værdi er vurderet til 12.000.000 kr. Det svarer til et årligt ekstra forbrug pr. kommune på ca. 58.000 kr i kontraktsperioden. Vurderingen er sat ud fra, at man ikke på forhånd kan sige, hvor mange sager en kommune får da det er personafhængigt. Samtidig giver det mulighed for, at de kommuner som kun yder hjælp til arbejdsrelaterede problematiker også kan ændre det til at omfatte privatrelateret uden at rammeaftalen bliver udtømt.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 10 600 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/09/2022
Slut: 31/08/2026
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

• Tilbudsgiver skal oplyse egenkapital for de sidste to afsluttede regnskabsår. Egenkapitalen skal være positiv, for at tilbudsgiver kan komme i betragtning.

• Der skal dokumenteres en samlet omsætning på minimum 1.2 millioner kr. pr. år for de seneste to regnskabs år, inden for levering af psykologisk rådgivning og krisehjælp.

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

Kan udfyldes via ESPD

III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

• Minimumskrav for deltagelse er 3 års erfaring på markedet for psykologisk rådgivning og krisehjælp. Der skal som minimum angives 2 sammenlignelige reference i relation til både psykologisk rådgivning og krisehjælp; ifald de anførte referencer ikke vedrøre begge områder, skal der således anføres to af hver områder (med sammenlignelig menes kunder med lignende konsultationstimer som angivet i afsnit 2.1 Volumen) (Bilag 4)

• Beskrivelse af tilbudsgivers kvalitetssikringssystem eller kvalitetssikringsprocedurer.

• Beskrivelse af tilbudsgivers håndtering af kundereklamationer.

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

Beskrivelser kan vedhæftes som dokument. Erfarring kan udfyldes via ESPD.

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 14/04/2022
Tidspunkt: 23:59
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 6 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 14/04/2022
Tidspunkt: 23:59

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: ja
Skønnet tidsplan for offentliggørelse af yderligere bekendtgørelser:

Det genudbydes i 2026.

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
09/03/2022

Send til en kollega

0.063