Fakta om udbudet
Udbyder
Region Midtjylland
Vindere
Arkorrektion, hudcancer og fibrose (vest)
(20.06.2022)
Privathospitalet Mølholm P/S
Brummersvej 1A
7100 Vejle
Brystreduktion og brystrekonstruktion
(20.06.2022)
AROS PRIVATHOSPITAL PARTNERSELSKAB
Skejbyparken 154
8200 Aarhus N
Arkorrektion, hudcancer og fibrose (øst)
(06.07.2022)
SPECIALLÆGE HENRIK P. DYREBY ApS
Skolegade 19C
8000 Aarhus
Opdateringer
Oplysninger vedrørende den samlede værdi af de enkelte delkontrakter er udregnet på følgende måde: Der er taget udgangspunkt i den gennemsnitlige DUF-takst. Den gennemsnitlige DUF-takst er ganget med leverandørens tilbudte procentsats, som herefter er ganget med den maksimale mængde.
Plastikkirurgi til brystreduktion, brystrekonstruktion, arkorrektion, hudcancer og fibrose i hud
Region Midtjylland
Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190925
Postadresse: Skottenborg 26
By: Viborg
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
Postnummer: 8800
Land: Danmark
Kontaktperson: Andreas Götke Christiansen
E-mail: Andreas.Goetke@rm.dk
Telefon: +45 29669347
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.udbud.rm.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/253854
Del II: Genstand
Plastikkirurgi til brystreduktion, brystrekonstruktion, arkorrektion, hudcancer og fibrose i hud
Formålet med nærværende rammeaftale vedrørende plastikkirurgi til brystreduktion, brystrekonstruktion, arkorrektion, hudcancer og fibrose i hud er at sikre patienter en kort ventetid og sikre overholdelse af behandlings- og udredningsfristen. Region Midtjylland ønsker derfor at indgå samarbejdsaftale med et eller flere privathospitaler, klinikker eller speciallæger. Rammeaftalen er opdelt i tre delaftaler, hvor delaftale 1 omhandler brystreduktion og brystrekonstruktion, delaftale 2 omhandler arkorrektion, hudcancer og fibrose (vest) og delaftale 3 omhandler arkorrektion, hudcancer og fibrose (øst).
Brystreduktion og brystrekonstruktion
Delaftale 1 omhandler brystreduktion og brystrekonstruktion. Den estimerede mængde, der forventes aftaget på delaftale 1 er 525 udredninger/behandlinger/operationer for hele kontraktperioden inklusiv eventuelle forlængelser (en periode på i alt 3 år). Den maksimale mængde, der kan aftages på delaftale 1 er 750 udredninger/behandlinger/operationer for hele kontraktperioden inklusiv eventuelle forlængelser (en periode på i alt 3 år)
Rammeaftalens løbetid er 1 år fra kontraktstart. Det er muligt at forlænge rammeaftalen med 2x12 måneder.
Arkorrektion, hudcancer og fibrose (Vest)
Delaftale 2 omhandler arkorrektion, hudcancer og fibrose (vest). Den estimerede mængde, der forventes aftaget på delaftale 2 er 1800 udredninger/behandlinger/operationer for hele kontraktperioden inklusiv eventuelle forlængelser (en periode på i alt 3 år). Den maksimale mængde, der kan aftages på delaftale 2 er 2400 udredninger/behandlinger/operationer for hele kontraktperioden inklusiv eventuelle forlængelser (en periode på i alt 3 år).
Rammeaftalens løbetid er 1 år fra kontraktstart. Det er muligt at forlænge rammeaftalen med 2x12 måneder.
Arkorrektion, hudcancer og fibrose (Øst)
Delaftale 3 omhandler arkorrektion, hudcancer og fibrose (øst). Den estimerede mængde, der forventes aftaget på delaftale 3 er 1800 udredninger/behandlinger/operationer for hele kontraktperioden inklusiv eventuelle forlængelser (en periode på i alt 3 år). Den maksimale mængde, der kan aftages på delaftale 3 er 2400 udredninger/behandlinger/operationer for hele kontraktperioden inklusiv eventuelle forlængelser (en periode på i alt 3 år).
Rammeaftalens løbetid er 1 år fra kontraktstart. Det er muligt at forlænge rammeaftalen med 2x12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Lægerne som anvendes til udførelse af ydelserne omfattet af nærværende rammeaftale, skal være autoriseret som speciallæge i plastikkirurgi. Der henvises i øvrigt til lov nr. 731 af 08. juli 2019 om autorisation af sundhedspersoner og om sundhedsfaglig virksomhed.
Del IV: Procedure
Identificering af det økonomiske mest fordelagtige tilbud vil ske på grundlag af tildelingskriteriet "bedste forhold mellem pris og kvalitet". Pris vægter 50 % og kvalitet vægter 50 %. Ved vurdering af kriteriet kvalitet vil de afgivne oplysninger i kontraktbilag 1 om vagtberedskab, overflytning, håndtering af komplikationer, speciallægers erfaring, resterende personales erfaring, typer af patienter der kan håndteres, forsyningssikkerhed, patientforhold, samt adgangsforhold blive lagt til grund.
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Tolboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Klage skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, og 6 måneder efter at ordregiver har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere. Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til ordregiver, gerne pr. e-mail.
Postadresse: Nævnenes Hus, Tolboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0