Fakta om udbudet
Udbyder
Region Nordjylland
Vindere
Varmetæpper kompatible med Bairhugger
(02.07.2016)
3M
Hannemans Allé 53
2300 København
Varmetæpper og varmenheder
(02.07.2016)
GM Medical A/S
Blokken 11
3460 Birkerød
Udbud af varmetæpper m.m.
Region Nordjylland
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2004/18/EF
Del I: Ordregivende myndighed
Region Nordjylland
29190941
Niels Bohrs Vej 30
Att: Tine Schultz
9220 Aalborg Ø
DANMARK
Telefon: +45 97648000
Mailadresse: t.schultz@rn.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.rn.dk
Internetadresse for køberprofilen: http://eu.eu-supply.com/ctm/Supplier/CompanyInformation/Index/252785
Elektronisk adgang til oplysninger: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=156023&B=REGIONNORD
Elektronisk indsendelse af bud og ansøgninger om deltagelse: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=156023&B=REGIONNORD
Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Del II: Kontraktens genstand
Indkøb
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Region Nordjylland og Region Midtjylland.
NUTS-kode DK0
Rammeaftalens varighed
Varighed i år: 233100000, 33140000
Der kan afgives bud på en eller flere delaftaler
Antal gange, der er mulighed for forlængelse: 2
Hvis der er tale om indkøbs- eller tjenesteydelseskontrakter, der kan forlænges: anslået tidsramme for efterfølgende kontakter:
måneder: 12 (fra tildeling af kontrakten)
Oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 1 Betegnelse: Udbud af varmetæpper mm33100000, 33140000
33100000, 33140000
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
— Tilbudsgivers navn, adresse, CVR-nummer, telefonnummer, e-mailadresse og fax nummer
— Navn på den person, der er tilbudsgivers kontaktperson i forbindelse med dette udbud, samt gerne kontaktpersonens direkte telefonnummer, mobiltelefonnummer og e-mailadresse
— Oplysninger eller elementer i tilbuddet, som ud fra forretningsmæssige overvejelser ønskes undtaget fra aktindsigt, jf. pkt. 15.
— Oplysning om virksomhedens årlige omsætning for de seneste tre år, samt de årlige omsætningstal for det samlede udbudte varesortiment i samme periode. Såfremt virksomheden er yngre, skal disse tal oplyses for den periode, hvor der er mulighed herfor, og det bør samtidig fremgå, hvornår tilbudsgiver er etableret.
— Oplysninger om produkt- og erhvervsansvarsforsikring (forsikringspolice vedlægges i overensstemmelse med Udbudsbilag 3).
Tilbuddet skal indeholde følgende oplysninger og dokumentation for tilbudsgivers tekniske/faglige egnethed:
— Referenceliste for de af udbuddet omfattede og tilsvarende leverancer leveret inden for de seneste 3 år med angivelse af leveringssted/kunde, beløb samt tidspunkt (årstal).
— Beskrivelse af virksomhedens kvalitetsstyringssystem, herunder evt. certificeringer.
Del IV: Procedure
Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af de nedenfor anførte kriterier
1. Økonomi. Vægtning 60
2. Kvalitet. Vægtning 40
Del VI: Supplerende oplysninger
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
Kokurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk
— Inden 45 dage fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt.
— Inden 30 dage fra dagen efter, at ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, eller
— Inden 6 måneder fra dagen efter, at ordregiveren har underrettet tilbudsgiverne om, hvem ordregiveren vil indgå kontrakt med, hvis der er tale om en rammeaftale.
Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes her: http://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud