Fakta om udbudet
Udbyder
Vejen Kommune
Dentale materialer
Vejen Kommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189838
Postadresse: Rådhuspassagen 3
By: Vejen
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 6600
Land: Danmark
Kontaktperson: Mikkel Bech Sloth-Lisbjerg
E-mail: mbsl@vejen.dk
Telefon: +45 79966133
Fax: +45 79960511
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/173219403.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.vejenkom.dk/
By: Varde
NUTS-kode: DK03 Syddanmark
Land: Danmark
E-mail: syfr@varde.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://vardekommune.dk/
By: Billund
NUTS-kode: DK03 Syddanmark
Land: Danmark
E-mail: har@billund.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://billund.dk/
Del II: Genstand
Dentale materialer
Udbuddet der vedrører levering af Dentalmaterialer til Sydjysk Kommuneindkøb
Udbuddet der vedrører levering af Dentalmaterialer til alle Tandklinikker, der ejes af Udbyder, eller som modtager driftstilskud på mere end 50 %, samt evt. ikke-kommunale institutioner der er tilsluttet kommunes indkøbsordning, og omfatter levering af dentalmaterialer.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Dentale materialer
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk