Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Københavns Kommune - Teknik- og Miljøforvaltningen
Vindere
Udbud af affaldssorteringsmøbler
(24.06.2022)
Inventarland A/S
Trafikcenter Allé 12
4200 Slagelse
Udbud af affaldssorteringsmøbler
Københavns Kommune - Teknik- og Miljøforvaltningen
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 64942212
Postadresse: Borups Allé 177
By: København NV
NUTS-kode: DK011 Byen København
Postnummer: 2400
Land: Danmark
Kontaktperson: Allan Dwarosh Kakasur
E-mail: s51h@kk.dk
Telefon: +45 33663366
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.kk.dk
Del II: Genstand
Udbud af affaldssorteringsmøbler
Aftalen omfatter indkøb af indendørs affaldssorteringsmateriel til Københavns Kommunes borgerrettede institutioner
Nærværende teknisk specifikation indeholder krav, som Ordregiver stiller til affaldssorteringsmateriel og levering af dette til borgerrettede institutioner under Socialforvaltningen i Københavns Kommune. Aftalen er en del af et projekt, som udgør et delmål i Københavns Kommunes affalds- og ressourceplan, Cirkulær København.
Formålet med planen er, at der skal opstilles affaldssorteringsmateriel i de borgerrettede tilbuds køkkener og dertilhørende spisearealer, da der her produceres mest affald.
1X 12 måneder
Rammeaftalens maksimale værdi fastsættes til 1.400.000 kr.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Erhvervs- og produktansvarsforsikring
Tilbudsgivers erhvervs- og produktansvarsforsikring skal have en dækningssum pr. forsikringsår på minimum DKK 2.500.000.
Kontrakten indeholder en arbejdsklausul og et CSR-bilag.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk