Fakta om udbudet
Udbyder
Region Sjælland
Vindere
SPECT/CT scanner
(30.03.2022)
Siemens Healthcare A/S
Borupvang 9
2750 Ballerup
Spect-CT scanner
Region Sjælland
Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed
Varer
Del I: Ordregivende myndighed/enhed
CVR-nummer: 29190658
Postadresse: Alleen 15
By: Sorø
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 4180
Land: Danmark
Kontaktperson: Niels Henrik Christiansen
E-mail: nhc@regionsjaelland.dk
Telefon: +45 20240145
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.regionsjaelland.dk
Del II: Genstand
Spect-CT scanner
Levering, installation og idriftsættelse af 1 stk. SPECT/CT scanner (Siemens Intevo BOLD) til Sjællands Universitetshospital Køge
Levering, installation og idriftsættelse af 1 stk. SPECT/CT scanner (Siemens Intevo BOLD) til Sjællands Universitetshospital Køge
Del IV: Procedure
- Udbuddet er ikke omfattet af direktivet
Universitetshospital Køge har to Siemens SPECT/CT skannere som bruges i parallelt til udredning af bla. hjertepatienter og knoglepatienter. De to skannere er begge udstyret med en dedikeret hjertekollimator (IQ spect), automatisk kollimatorskift og automatisk kvalitetstjek. Kollimator og automatiserede procedure er uundværlige og kan kun udbydes af Siemens.
Da omkring halvdelen af patienterne skal tilbage på afdelingen og have en tillægs undersøgelse til sammenligning og denne tillægsundersøgelse skal ske på samme system, ønskes muligheden for frit at kunne vælge mellem begge systemer.
Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling
SPECT/CT scanner
CVR-nummer: 88578228
Postadresse: Borupvang 9
By: Ballerup
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 2750
Land: Danmark
Telefon: +45 44774477
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnerens Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291095
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk
Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven, forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation.
Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Klager over indgåelse af en rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og §§ 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren, gerne pr. e-mail.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk