Fakta om udbudet
Udbyder
Ballerup Kommune
Opdateringer
Uafsluttet procedure
Ordretildelingsproceduren er blevet afbrudt
Kontrakten kan blive genstand for en fornyet offentliggørelse
Yderligere supplerende oplysninger
Ordregiver er under udbuddet af kompressionshjælpemidler blevet opmærksom på at enkelte mindstekrav skal rettes i kravspecifikationen. Grundet omfanget af rettelser, har vi vurderet at det er nødvendigt at annullere udbuddet for at sikre ligebehandling.
Udbud af kompressionshjælpemidler.
Ballerup Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2004/18/EF
Del I: Ordregivende myndighed
Ballerup Kommune
Hold-an Vej 7
Att: Ellen Schmidt
2750 Ballerup
DANMARK
Telefon: +45 44773959
Mailadresse: ells@balk.dk
Internetadresse(r):
Elektronisk adgang til oplysninger: http://permalink.mercell.com/55124339.aspx
Elektronisk indsendelse af bud og ansøgninger om deltagelse: http://permalink.mercell.com/55124339.aspx
Yderligere oplysninger fås her: Mercell Danmark A/S
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
5000 Odense C
DANMARK
Mailadresse: support.dk@mercell.com
Internetadresse: http://permalink.mercell.com/55124339.aspx
Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Mercell Danmark A/S
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
5000 Odense C
DANMARK
Mailadresse: support.dk@mercell.com
Internetadresse: http://permalink.mercell.com/55124339.aspx
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Mercell Danmark A/S
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
5000 Odense C
DANMARK
Mailadresse: support.dk@mercell.com
Internetadresse: http://permalink.mercell.com/55124339.aspx
Del II: Kontraktens genstand
Indkøb
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Allerød, Ballerup, Bornholms Regionskommune, Egedal, Fredensborg,Frederikssund, Gribskov, Halsnæs, Helsingør, Hillerød og Hørsholm Kommuner.
NUTS-kode DK013,DK014
Rammeaftalens varighed
Varighed i år: 3Anslået samlet værdi af indkøbene i hele rammeaftalens løbetid
Anslået værdi eksklusive moms: 24 000 000 DKKHyppigheden og værdien af de kontrakter, der skal tildeles: Værdien er angivet for aftaleperioden på 3 år.
Udbuddet omfatter bestilling og levering af kompressionshjælpemidler.
Kommunerne fremstår som 1 geografisk område omfattende samtlige 11 Kommuner, og tilbudsgiver skal afgive tilbud på hele området, dvs. der er ikke mulighed for at tilbudsgiver kan afgive tilbud på en enkelt Kommune.
Procedure:
Ordregiver har valgt at gennemføre denne opgave digitalt igennem Mercell Danmark A/S.
For at deltage i opgaven kopieres dette link til din internet browser: http://permalink.mercell.com/55124339.aspx Her tilmelder du dig opgaven ved at trykke på ikonet foroven: »Meld din interesse«. Såfremt du ikke er licenshaver hos Mercell Danmark A/S skal du udfylde en registrering af dit firma. Denne registrering er nødvendig for din videre deltagelse og er uden omkostninger.
Efter afsendelse af registreringen har du gratis adgang til alle udbudsdokumenter. Du vil modtage login koder til www.mercell.dk indenfor normal arbejdstid og kan derefter afsende dit tilbud/ansøgning.
33183000
Antal gange, der er mulighed for forlængelse: 1
Hvis der er tale om indkøbs- eller tjenesteydelseskontrakter, der kan forlænges: anslået tidsramme for efterfølgende kontakter:
måneder: 12 (fra tildeling af kontrakten)
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
— Underskrevet tro og love-erklæring om, at tilbudsgiver ikke opfylder nogle af udelukkelsesgrundene i Udbudsdirektivets art. 45, stk. 1 og stk. 2, og Underskrevet tro og love-erklæring om, at tilbudsgiver ikke har forfalden gæld til det offentlige, der overstiger 100 000 DKK, jf. skema 2.
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves: — Tilbudsgiver skal kunne dokumentere, at virksomheden ved sidste regnskabsaflæggelse eller efterfølgende har en positiv soliditetsgrad.
— Samtidig skal tilbudsgiver ifølge årsregnskabet have et positivt resultat efter skat, i hvert af de 3 disponible regnskabsår.
— Ingen revisionsforbehold på andet end formelle forhold.
— Referenceliste med 3 referencer for leverancer som den udbudte, indenfor de seneste 3 år. Oplysningerne skal angives ved udfyldelse af skema 4.
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:
— Referenceliste med mindst 3 referencer for leverancer som den udbudte.
Del IV: Procedure
Skal der betales for dokumenterne?: nej
Del VI: Supplerende oplysninger
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: www.klfu.dk
Fax: +45 33307799
(1) Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, jf. Håndhævelseslovens § 2, stk. 1, nr. 1, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
(2) Klager over andet end ordregivers prækvalifikationsbeslutninger under nr. (1) skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
— 45 dage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, hvor fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
— 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
— 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. Håndhævelseslovens § 2, stk. 2.
(3) Klager over kontraktindgåelse uden gennemførelse af udbud efter Håndhævelseslovens § 4 skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i EU-Tidende.
Ovenstående gælder også for sagsanlæg ved domstolene om, at de regler, der er nævnt i Håndhævelseslovens § 1, stk. 2, nr. 1 og 2, er overtrådt, og sagsøgeren ikke forinden har indgivet klage til Klagenævnet for Udbud herom.
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk
Fax: +45 41715100