Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Vejen Kommune
Vindere
SK udbud af dentale materialer
(01.07.2022)
Plandent A/S
Jydekrogen 16
2625 Vallensbæk
SK udbud af dentale materialer
Vejen Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189838
Postadresse: Rådhuspassagen 3
By: Vejen
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 6600
Land: Danmark
Kontaktperson: Cansu Yurdaer
E-mail: cayu@vejen.dk
Telefon: +45 79966331
Fax: +45 79960511
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/176343677.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.vejenkom.dk/
CVR-nummer: 29 18 97 65
By: Grindsted
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Postnummer: 7200
Land: Danmark
E-mail: kommunen@billund.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://billund.dk/
CVR-nummer: 29189811
By: Varde
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Postnummer: 6800
Land: Danmark
E-mail: vardekommune@varde.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://vardekommune.dk/
Del II: Genstand
SK udbud af dentale materialer
Udbuddet der vedrører levering af Dentalmaterialer til Sydjysk Kommuneindkøb
Udbuddet der vedrører levering af Dentalmaterialer til alle Tandklinikker, der ejes af Udbyder, eller som modtager driftstilskud på mere end 50 %, samt evt. ikke-kommunale institutioner der er tilsluttet kommunes indkøbsordning, og omfatter levering af dentalmaterialer.
Udbuddet er opbygget på en måde, hvor Udbyder har fokus på et bredt sortiment. Det afspejler sig i tilbudslisten, hvor Tilbudsgiver udover at give tilbud på de udbudte produkter også skal angive antallet af supplerende produkter i sortimentet pr. varegruppe. For hver varegruppe skal tilbudsgiver angive en rabatsats som gælder for såvel de tilbudte produkter i varegruppen som for det supplerende sortiment i varegruppen. Således skal Tilbudsgiver kalkulere en ens rabat pr. varegruppe gældende både for tilbudslistens produkter og for Tilbudsgivers til enhver tids gældende supplerende sortiment.
Der henvises i øvrigt til bilag 1 omkring udfyldelse af tilbudsliste.
2 x 12 mdr. option
2 x 12 mdr. option på forlængelse fra 31-08-2024
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgivers specifikke årsomsætning på det udbudte område for de seneste 3 regnskabsår.
Tilbudsgiver skal det seneste regnskabsår kunne fremvise Positiv egenkapital
Tilbudsgivers specifikke årsomsætning på det udbudte område for de seneste 3 regnskabsår. Årsomsætningen skal være på minimum 2.000.000 kroner. Hvis oplysninger om årsomsætning ikke er til rådighed for hele den periode, som udbyder har krævet, skal der angives en dato for, hvornår virksomheden er blevet etableret.
Tilbudsgiver skal det seneste regnskabsår kunne fremvise Positiv egenkapital
4 referencer over de betydeligste sammenlignelige kontrakter, der er udført i løbet af de sidste 3 år, med beskrivelse af leverancerne, kontraktens genstand og angivelse af kontaktpersoner. Med sammenlignelige kontrakter menes andre kommunale tandklinikker (referencerne bedes opgjort på kommuneniveau).
Ordregiver forbeholder sig ret til at efterprøve rigtigheden af de indsendte oplysninger ved i givet fald at kontakte referencerne samt mhp. at anvende de indhentede oplysninger til at vurderer tilbudsgivers egnethed og evne til at løse opgaven.
4 referencer over de betydeligste sammenlignelige kontrakter, der er udført i løbet af de sidste 3 år, med beskrivelse af leverancerne, kontraktens genstand og angivelse af kontaktpersoner. Med sammenlignelige kontrakter menes andre kommunale tandklinikker (referencerne bedes opgjort på kommuneniveau).
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk