Fakta om udbudet
Udbyder
Region Nordjylland og Region Midtjylland V/Region Midtjylland
Indkøb af Radiologisk endovaskulær intervention.
Region Nordjylland og Region Midtjylland V/Region Midtjylland
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
Region Nordjylland og Region Midtjylland V/Region Midtjylland
29190925
Olof Palmes Allé 15
Kontaktpunkt(er): Indkøb og Medicoteknik
8200 Aarhus N
DANMARK
Telefon: +45 78414555
Mailadresse: anech9@rm.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.udbud.rm.dk
Internetadresse for køberprofilen: http://eu.eu-supply.com/ctm/Supplier/CompanyInformation/Index/253854
Elektronisk adgang til oplysninger: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=156432&B=REGIONMIDT
Elektronisk indsendelse af bud og ansøgninger om deltagelse: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=156432&B=REGIONMIDT
Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Del II: Kontraktens genstand
Indkøb
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Aarhus N.
NUTS-kode DK0
Antal deltagere i den påtænkte rammeaftale: 3
Rammeaftalens varighed
Varighed i år: 2Der udbydes ca. 2 800 produkter i alt, fordelt på 3 delaftaler, hvilket svarer til ca. 80 % af det årlige forventede forbrug. Produkterne omfattet af dette udbud betragtes af ordregiverne som workhorses, hvilket betyder, at der er tale om de produkter, indenfor de udbudte delaftaler, der anvendes flest af.
Kravspecifikationen, jf. Kontraktbilag 1, indeholder en uddybende beskrivelse af de udbudte varer. Forventede forbrugsmængder og -omfang vedrørende den udbudte kontrakt og de enkelte delaftaler i udbuddet fremgår af Kontraktbilag 2.
33100000, 80561000
Der kan afgives bud på en eller flere delaftaler
Forventede forbrugsmængder og -omfang vedrørende den udbudte kontrakt og de enkelte delaftaler i udbuddet fremgår af Kontraktbilag 2.
Antal gange, der er mulighed for forlængelse: 2
Hvis der er tale om indkøbs- eller tjenesteydelseskontrakter, der kan forlænges: anslået tidsramme for efterfølgende kontakter:
måneder: 36 (fra tildeling af kontrakten)
Oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 1 Betegnelse: Sheath sæt — Introducersæt33100000, 80561000
33100000, 80561000
33100000, 80561000
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Beskrivelse af de særlige vilkår: Der kan i kontraktperioden stilles krav om konsignationslager.
• Tilbudsgivers navn, adresse, CVR-nummer, telefonnummer og e-mailadresse
• Navn på den person, der er tilbudsgivers kontaktperson i forbindelse med dette ud-bud, samt gerne kontaktpersonens direkte telefonnummer, mobiltelefonnummer og e-mailadresse.
• Oplysninger eller elementer i tilbuddet, som ud fra forretningsmæssige overvejelser ønskes undtaget fra aktindsigt.
Ovenstående oplysninger bedes fremsendt ved anvendelse af Udbudsbilag 1.
— Tilbudsgivere, der befinder sig under omstændigheder som anført i udbudsdirektivets art. 45, stk. 1, og stk. 2, litra a-c, er udelukket fra at deltage i udbuddet. Som dokumentation for at tilbudsgiver ikke er udelukket, skal tilbudsgiver derfor fremsende erklæring herom. Dette skal ske ved anvendelse af Udbudsbilag 2.
I erklæringen skal det endvidere angives, i hvilket omfang tilbudsgiveren har ubetalt, forfalden gæld til det offentlige. Ved gæld til det offentlige forstås forfalden gæld hidrørende fra ikke-betalte skatter, afgifter samt bidrag til sociale sikringsordninger i henhold til lovgivningen i Danmark eller det land, hvor tilbudsgiveren er etableret. Ordregiver kan i henhold til lovgivningen være berettiget og forpligtiget til at udelukke tilbudsgivere med sådan gæld.
Ovenstående oplysninger vedlægges tilbuddet i overensstemmelse med Udbudsbilag 3. Såfremt tilbud fremsendes af et konsortium, skal oplysningerne afgives for hver enkelt virksomhed i konsortiet, ligesom Kontraktbilag 5 vedlægges i udfyldt og underskrevet stand.
Ordregiver forbeholder sig desuden ret til inden evt. kontraktindgåelse at forlange, at tilbudsgiver fremsender en serviceattest udarbejdet af Erhvervsstyrelsen (som ikke må være mere end 6 måneder gammel) eller anden fuldgyldig dokumentation for, at tilbudsgiver ikke befinder sig i situationer omfattet af udbudsdirektivets art. 45, stk. 2, litra a, b, c, e og f.
— Oplysninger om gældende produkt- og erhvervsansvarsforsikring.
Tilbudsgiver opfordres herunder til at vedlægge dokumentation for, at forsikring er betalt på tidspunktet for tilbuddets afgivelse
Ovenstående oplysninger vedlægges tilbuddet i overensstemmelse med Udbudsbilag 3. Såfremt tilbud fremsendes af et konsortium, skal oplysningerne afgives for hver enkelt virksomhed i konsortiet.
Hvis tilbudsgiver i relation til egnethedsvurderingen ønsker at basere sig på en anden virksomheds økonomiske og finansielle formåen i henhold til udbudsdirektivets art. 47, stk. 2, skal det dokumenteres, at denne virksomhed hæfter solidarisk og ubegrænset (inden for rammerne af udkast til kon-trakt), hvilket kan ske ved at vedlægge tilbuddet den i Kontraktbilag 6 indeholdte indeståelseserklæring i udfyldt og underskrevet stand, ligesom tilbuddet skal indeholde ovennævnte efter-spurgte oplysninger og dokumentation vedrørende økonomisk og finansiel formåen for denne an-den virksomhed. Det anbefales, at tilbudsgiver, ved fremsendelse af dokumentation for indeståelse, anvender formularen i Kontraktbilag 6, da opbygningen af denne overholder de krav, som ordregiver stiller til en sådan erklæring.
— Beskrivelse af virksomhedens kvalitetsstyringssystem på et overordnet niveau, herunder eventuelle certificeringer/akkrediteringer. Oplysningerne kan afgives i Udbudsbilag 3.
Ovenstående oplysninger vedlægges tilbuddet i overensstemmelse med Udbudsbilag 3. Såfremt tilbud fremsendes af et konsortium, skal oplysningerne afgives for hver enkelt virksomhed i konsortiet.
Hvis tilbudsgiver baserer sig på en anden virksomheds tekniske/faglige formåen i henhold til udbudsdirektivets art. 48, stk. 3, skal det dokumenteres, at denne virksomhed har givet tilsagn om at stille de fornødne ressourcer til rådighed, hvilket kan ske ved at vedlægge tilbuddet den i Kontraktbilag 6 indeholdte indeståelseserklæring i udfyldt og underskrevet stand, ligesom tilbuddet skal indeholde ovennævnte efterspurgte oplysninger og dokumentation for teknisk/faglig formåen for denne anden virksomhed. Disse oplysninger skal endvidere vedlægges for tilbudsgiveren. Det anbefales, at tilbudsgiver, ved fremsendelse af dokumentation for indeståelse, anvender formularen i Kontraktbilag 6, da opbygningen af denne overholder de krav, som ordregiver stiller til en sådan erklæring.
Del IV: Procedure
Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af de nedenfor anførte kriterier
1. Økonomi. Vægtning 30
2. Medicinsk funktionalitet. Vægtning 60
3. Uddannelse. Vægtning 10
Del VI: Supplerende oplysninger
Udbudsmaterialet, herunder eventuelle rettelsesblade, offentliggøres og kan hentes via ordregivers elektroniske udbudssystem, EU-Supply: https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?B=REGIONMIDT
PÅ denne hjemmeside vil ligeledes fremgå spørgsmål, svar og eventuelle rettelsesblade. Ordregiver opfordrer derfor tilbudsgiver til at holde sig orienteret på: https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?B=REGIONMIDT, da det er det eneste sted de løbende ændringer vil fremgå.
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291095
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen, Center for Udbudsregler
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: ks@ks.sk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk
Fax: +45 41715100