Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Fællesindkøb Fyn
EU-udbud 2022: Levering af aktiv fastramme kørestol og hjælpemotorer
Fællesindkøb Fyn
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29188645
Postadresse: Østerågade 40
By: Broby
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 5872
Land: Danmark
Kontaktperson: Ghariba Khalaf
E-mail: gkhal@fmk.dk
Telefon: +45 72531180
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/177763167.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.indkobfyn.dk/
By: Ringe
NUTS-kode: DK031 Fyn
Land: Danmark
E-mail: fmk@fmk.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.fmk.dk
By: Kerteminde
NUTS-kode: DK031 Fyn
Land: Danmark
E-mail: kommune@kerteminde.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.kerteminde.dk
By: Rudkøbing
NUTS-kode: DK031 Fyn
Land: Danmark
E-mail: post@langelandkommune.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.langelandkommune.dk
By: Bogense
NUTS-kode: DK031 Fyn
Land: Danmark
E-mail: post@nordfynskommune.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.nordfynskommune.dk
By: Nyborg
NUTS-kode: DK031 Fyn
Land: Danmark
E-mail: kommune@nyborg.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.nyborg.dk
Del II: Genstand
EU-udbud 2022: Levering af aktiv fastramme kørestol og hjælpemotorer
Udbuddet vedrører levering af aktiv fastramme kørestol og 3 forskellige typer hjælpemotorer til manuelle kørestole til Fællesindkøb Fyns 5 kommuner.
Udbuddet er opdelt i følgende 4 delaftaler:
- Delaftale 1: Aktiv fastramme kørestol
- Delaftale 2: Hjælpemotor, til kørestole styret med drivhjul
- Delaftale 3: Hjælpemotor, ledsagerstyret / betjeningshåndtag
- Delaftale 4: Hjælpemotor, joystickstyret
Delaftale 1: Aktiv fastramme kørestol
Delaftalen vedrører levering af aktiv fastramme kørestol til Fællesindkøb Fyns 5 kommuner.
Delaftalens værdi anslås til at udgøre DKK 1,1 mio. eksklusive moms, mens delaftalens maksimale værdi er DKK 1,6 mio. eksklusive moms.
Delaftale 2: Hjælpemotor, til kørestole styret med drivhjul
Delaftalen vedrører levering af hjælpemotor til kørestole styret med drivhjul til Fællesindkøb Fyns 5 kommuner.
Delaftalens værdi anslås til at udgøre DKK 280.000 eksklusive moms, mens delaftalens maksimale værdi er DKK 410.000 eksklusive moms.
Delaftale 3: Hjælpemotor, ledsagerstyret / betjeningshåndtag
Delaftalen vedrører levering af ledsagerstyret hjælpemotor til manuelle kørestole til Fællesindkøb Fyns 5 kommuner.
Delaftalens værdi anslås til at udgøre DKK 690.000 eksklusive moms, mens delaftalens maksimale værdi er DKK 1 mio. eksklusive moms.
Delaftale 4: Hjælpemotor, joystickstyret
Delaftalen vedrører levering af joystickstyret hjælpemotor til manuelle kørestole til Fællesindkøb Fyns 5 kommuner.
Delaftalens værdi anslås til at udgøre DKK 750.000 eksklusive moms, mens delaftalens maksimale værdi er DKK 1,1 mio. eksklusive moms.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Gyldig erhvervs- og produktansvarsforsikring med en dækningssum på minimum DKK 10.000.000
Gyldig erhvervs- og produktansvarsforsikring med en dækningssum på minimum DKK 10.000.000
Del IV: Procedure
Der vil ikke være adgang til at overvære åbning af tilbud. Indkomne tilbud åbnes digitalt via
Mercells udbudsportal efter tilbudsfristen
Der vil ikke være adgang til at overvære åbning af tilbud. Indkomne tilbud åbnes digitalt via
Mercells udbudsportal efter tilbudsfristen
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk