23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2022/S 085-230915
Offentliggjort
02.05.2022
Udbudstype
Opdatering

Udbyder

Region Sjælland

Drift af Almen Lægepraksis


Region Sjælland

Berigtigelse

Bekendtgørelse om ændringer eller supplerende oplysninger

Tjenesteydelser

(Supplement til Den Europæiske Unions Tidende, 2017/S 198-407479)

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed/enhed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Region Sjælland
CVR-nummer: 29190658
Postadresse: Alleen 15
By: Sorø
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 4180
Land: Danmark
Kontaktperson: Thomas Holm
E-mail: thovh@regionsjaelland.dk
Telefon: +45 70155000
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.regionsjaelland.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/137394

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Drift af Almen Lægepraksis

II.1.2) Hoved-CPV-kode
85120000 Behandling og konsultation hos praktiserende læger og hermed beslægtet virksomhed
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Ansøgning om optagelse i Dynamisk Indkøbssystem, som muliggør deltagelse i fremtidige Miniudbud i forbindelse med specifikke indkøb vedr. Drift af Almen Lægepraksis i Region Sjælland.

Ved ordregivers fremsendelse af opfordring til at afgive bud på specifikke indkøb, vil udbudsmaterialet for det specifikke indkøb være tilgængeligt.

Det økonomisk mest fordelagtig tilbud vil blive identificeret på grundlag af "pris".

Frist for afgivelse af tilbud vil altid være minimum 10 dage fra dagen efter afsendelse af Ordregivers opfordring til at afgive tilbud.

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
27/04/2022
VI.6) Oprindelig bekendtgørelsesreference
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2017/S 198-407479

Del VII: Ændringer

VII.1) Oplysninger, der skal ændres eller tilføjes
VII.1.2) Tekststykke, der skal ændres i den oprindelige bekendtgørelse
VII.2) Yderligere supplerende oplysninger:

Ordregiver forventer medio maj 2022 og derefter at offentliggøre et begrænset antal udbud af drift af lægeklinikker.

Der erindres derfor om at der fortsat er mulighed for at ansøge om optagelse i det dynamiske indkøbssystem, der anvendes til indgåelse af aftale om specifikke indkøb dvs. tildeling af rammeaftale af drift af en klinik.

Optagelse sker ved at tilgå linket i punkt I.3) Kommunikation, og dernæst oprette, udfylde, afslutte og afsende ESPD dokumentet.

Leverandører, der allerede er optaget i det dynamiske indkøbssystem, behøver ikke at foretage sig yderligere.

Send til en kollega

0.081