Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=331733&B=AMGROS
Udbyder
AMGROS I/S
Fællesudbud af skyllevæsker
AMGROS I/S
Forhåndsmeddelelse
Denne bekendtgørelse er kun vejledende
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 1447 9880
Postadresse: Dampfærgevej 27-29
By: København Ø
NUTS-kode: DK0 Danmark
Postnummer: 2100
Land: Danmark
Kontaktperson: Michele Sandersen
E-mail: msa@amgros.dk
Telefon: +45 35293928
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.amgros.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/284126
Del II: Genstand
Fællesudbud af skyllevæsker
Som led i forberedelsen af et kommende fællesregionalt udbud af skyllevæsker, gennemfører Amgros en skriftlig høring, hvor potentielle tilbudsgivere vil have mulighed for at give input til udkast til udbudsmaterialet. Udbuddet gennemføres af Amgros I/S på vegne af Region Nordjylland, Region Midtjylland, Region Syddanmark, Region Sjælland og Region Hovedstaden.
Høringen vil foregå skriftligt, og I bedes derfor indsætte jeres eventuelle bemærkninger i et nyt dokument (ingen formkrav) eller direkte i dokumenterne senest fredag d. 27. maj 2022 kl. 15.00. Høringssvar skal som udgangspunkt afgives på dansk og uploades her i CTM.
Fællesudbud af skyllevæsker
I kan eksempelvis forholde jer til følgende:
- Er der elementer vedrørende Miljø som er uforståelige?
- Kan I overholde mindstekrav vedrørende Miljø, dvs. krav A12, A13, A14 og A15?
- Er der krav i udbudsmaterialet, som I ikke er i stand til eller har vanskeligt ved at imødekomme?
- Er der krav, som medfører at prisen forøges væsentligt?
- Er der elementer i Udbudsbilag 3 – Emballagelag som er uforståelige?
- Vedrørende delkontrakterne 2-5, findes 15-100 ml Natriumklorid så i andre udformninger end ampul? Har en ampul indeholdende 15-100 ml Natriumklorid altid knækhals?
- Vedrørende delkontrakterne 10-14, er der så vigtige produktegenskaber og kvaliteter, som I mener, er udeladt i kravene?
- Vedrørende delkontrakterne 19-24, mener I som leverandør at det kan uddybes hvilket tilbehør der er inkluderet? Er I eksempelvis bekendt med om de ønskede produkter findes i udgaver med mere eller mindre tilbehør?
- Er der andet, vi bør være opmærksomme på. Eksempelvis tendenser på markedet, som vi bør tage højde for (det kunne fx være forsyningsproblemer, ny teknologi o.lign.),
- Er I bekendte med nylige ændringer i forbruget hos Ordregiver eller tilbyder I produkter, der kan sammenlignes med de produkter i Kontraktbilag 3, men som jfr høringsmaterialet ikke er omfattet af tilbuddet?
- Evt.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger