Fakta om udbudet
Udbyder
Socialstyrelsen
Vindere
VISO - Udbud: Rådgivningsydelser til børn, unge og voksne med epilepsi
(31.10.2023)
D.S.I Filadelfia
Kolonivej 1
4293 Dianalund
VISO - Udbud: Børn, unge og voksne med epilepsi
Socialstyrelsen
Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 26144698
Postadresse: Edisonsvej 1
By: Odense C
NUTS-kode: DK031 Fyn
Postnummer: 5000
Land: Danmark
Kontaktperson: Randi Lykou Petersen
E-mail: ral@socialstyrelsen.dk
Telefon: +45 41730868
Fax: +45 72423709
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://socialstyrelsen.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/382601
Del II: Genstand
VISO - Udbud: Børn, unge og voksne med epilepsi
Udbudslovgivningen indebærer, at nye kontrakter, som Socialstyrelsen, VISO, ønsker at indgå med leverandører om ydelser under Koordinering af specialrådgivningen, er udbudspligtige efter det såkaldte light-regime i udbudsloven. Der gennemføres seks udbud, hvoraf dette er det ene. Dette udbud omhandler Børn, unge og voksne med epilepsi og følgende ydelser udbydes: Telefonisk specialrådgivning, specialrådgivning og vidensarbejde. Udbuddet gennemføres som et offentlig udbud, hvor alle potentielle tilbudsgivere har mulighed for at afgive tilbud. Socialstyrelsen ønsker at indgå kontrakt med én leverandør pr. udbud. Kontraktperioden er 01-01-2023 til 31-12-2024 med mulighed for forlængelse i tre gange af to år.
Danmark
Udbudslovgivningen indebærer, at nye kontrakter, som Socialstyrelsen, VISO, ønsker at indgå med leverandører om ydelser under Koordinering af specialrådgivningen, er udbudspligtige efter det såkaldte light-regime i udbudsloven. Der gennemføres seks udbud, hvoraf dette er det ene. Dette udbud omhandler Børn, unge og voksne med epilepsi og følgende ydelser udbydes: Telefonisk specialrådgivning, specialrådgivning og vidensarbejde. Udbuddet gennemføres som et offentlig udbud, hvor alle potentielle tilbudsgivere har mulighed for at afgive tilbud. Socialstyrelsen ønsker at indgå kontrakt med én leverandør pr. udbud. Kontraktperioden er 01-01-2023 til 31-12-2024 med mulighed for forlængelse i tre gange af to år.
Kontraktperioden er 01-01-2023 til 31-12-2024 med mulighed for forlængelse i yderligere tre gange af to år. Kontraktlængden kan således blive op til otte år. Den angivne "anslået værdi" svarer til kontraktlængde på otte år. Forlængelsen vil i givet fald ske på de gældende vilkår.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
For dette udbud gælder de obligatoriske udelukkelsesgrunde, som angivet i udbudslovens §§ 135-136. Derudover gælder de frivillige udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 137, med undtagelse af stk. 1, nr. 7 (ubetalt forfalden gæld på under 100.000 kr. til offentlige myndigheder).
Den tilbudsgiver, som ordregiver agter at tildele opgaven skal efter anmodning fra ordregiver fremsende dokumentation – i form af serviceattest eller tilsvarende dokumentation fra relevant myndighed – for, at tilbudsgiver ikke er omfattet af de udelukkelsesgrunde, som er nævnt i udbudslovens § 135, stk. 1 og 3, samt § 137, stk. 1, nr. 2. Socialstyrelsen accepterer serviceattest, som er udstedt indenfor de seneste 6 måneder forud for tilbudsfristen.
For dette udbud gælder følgende minimumskrav til økonomisk og finansiel formåen:
- Positiv egenkapital i det seneste regnskabsår.
Det vil være et kontraktmæssigt krav, at leverandøren og eventuelle underleverandører sikrer medarbejderne løn (herunder særlige ydelser), arbejdstid og andre arbejdsvilkår, som ikke er mindre gunstige end dem, der gælder for arbejde af samme art i henhold til en kollektiv overenskomst indgået af de inden for det pågældende faglige område mest repræsentative arbejdsmarkedsparter i Danmark, og som gælder på hele det danske område. Kontrakten vil derfor indeholde en bestemmelse, der sikrer dette.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Der afholdes et informationsmøde d. 30-05-2022 - kl. 14.30 til 15.30. Læs mere herom i udbudsbetingelserne.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://klfu.naevneneshus.dk/
Håndhævelseslovens § 7 fastsætter følgende klagefrister for EU-udbud, som ordregiver henholder sig til:
(1) Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte
ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, jf. Håndhævelseslovens § 2, stk. 1, nr. 1, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
(2) Klager over andet end ordregivers prækvalifikationsbeslutninger under nr. (1) skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
— 45 dage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, hvor fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
— 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystemer indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
— 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. Håndhævelseslovens § 2, stk. 2.
(3) Klager over kontraktindgåelse uden gennemførelse af udbud efter Håndhævelseslovens § 4 skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i EU-Tidende.
Ovenstående gælder også for sagsanlæg ved domstolene om, at de regler, der er nævnt i Håndhævelseslovens§ 1, stk. 2, nr. 1 og 2, er overtrådt, og sagsøgeren ikke forinden har indgivet klage til Klagenævnet for Udbud herom.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk