Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=330578&B=REGIONNORD
Udbyder
Region Nordjylland
Vindere
AORTAKLAP MEKANISK INTRA ANNULÆR
(06.12.2022)
Mediplast A/S
Marielundvej 46E
2730 Herlev
AORTAKLAP MEKANISK SUPRA ANNULÆR
(06.12.2022)
Medtronic Danmark A/S
Arne Jacobsens Alle 17
2300 København S
AORTAKLAP BIOLOGISK STENTET
(06.12.2022)
Abbott Medical Danmark A/S
Produktionsvej 14
2600 Glostrup
AORTAKLAP BIOLOGISK STENTET
(06.12.2022)
Edwards Lifesciences AS
Ørestads Boulevard 73
2300 Kbh S
Opdateringer
IV.2.2
I stedet for:
Dato: 22-06-2022
Time: 12:00
Læses:
Dato: 04-07-2022
Time: 12:00
IV.2.7
I stedet for:
Dato: 22-06-2022
Time: 12:00
Læses:
Dato: 04-07-2022
Time: 12:00
Udbud af hjerteklapper
Region Nordjylland
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190941
Postadresse: Niels Bohrs Vej 30
By: Aalborg Ø
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
Postnummer: 9220
Land: Danmark
Kontaktperson: Camilla Hjerrild
E-mail: cahj@rn.dk
Telefon: +45 51839080
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.rn.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/252785
Postadresse: Skottenborg 26
By: Viborg
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: cahj@rn.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.rm.dk
Postadresse: Damhaven 12
By: Vejle
NUTS-kode: DK03 Syddanmark
Postnummer: 7100
Land: Danmark
E-mail: cahj@rn.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.regionsyddanmark.dk
Del II: Genstand
Udbud af hjerteklapper
Fællesudbud af hjerteklapper til Region Nordjylland, Region Midtjylland og Region Syddanmark. Region Nordjylland er tovholder.
AORTAKLAP MEKANISK SUPRA ANNULÆR
Fællesudbuddet vedrører mekanisk aortaklap supra annulær til Region Nordjylland, Region Midtjylland og Region Syddanmark.
Anslået og maksimal værdi for delkontrakt 1+2 er opgjort samlet, da forbruget kan flytte sig mellem disse to delkontrakter.
Anslået værdi delkontrakt 1+2: Kr. 2.180.000,00
Maksimal værdi delkontrakt 1+2: Kr. 3.270.000,00
AORTAKLAP MEKANISK INTRA ANNULÆR
Fællesudbuddet vedrører mekanisk aortaklap intra annulær til Region Nordjylland, Region Midtjylland og Region Syddanmark. .
Anslået og maksimal værdi for delkontrakt 1+2 er opgjort samlet, da forbruget kan flytte sig mellem disse to delkontrakter.
Anslået værdi delkontrakt 1+2: Kr. 2.180.000,00
Maksimal værdi delkontrakt 1+2: Kr. 3.270.000,00
COMPOSITE GRAFT m/MEKANISK KLAP
Fællesudbuddet vedrører composite graft med mekanisk klap til Region Nordjylland, Region Midtjylland og Region Syddanmark.
Delkontrakt 3.
Anslået værdi: Kr. 1.000.000,00
Maksimal værdi: Kr. 1.500.000,00
AORTAKLAP BIOLOGISK STENTET
Fællesudbuddet vedrører biologisk aortaklap stentet til Region Nordjylland, Region Midtjylland og Region Syddanmark.
Delkontrakt 4:
Anslået værdi: Kr. 33.400.000,00
Maksimal værdi: Kr. 50.100.000,00
MITRALKLAP BIOLOGISK STENTET
Fællesudbuddet vedrører biologisk mitralklap stentet til Region Nordjylland, Region Midtjylland og Region Syddanmark.
Delkontrakt 5:
Anslået værdi: Kr. 3.400.000,00
Maksimal værdi: Kr. 5.100.000,00
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
11.7.1 Bæredygtighed
Kontrakten skal gennemføres under hensyntagen til miljø og klima, ligesom parterne under Kontrakten skal påtage sig et socialt ansvar.
Der stilles i kontrakten eksempelvis forskellige krav til mærkning af produkter samt til miljø og indholdsstoffer.
Se yderligere udkast til kontrakt pkt. 7.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Udbuddet omfatter et fællesudbud med Region Nordjylland, Region Midtjylland og Region Syddanmark. Region Nordjylland er tovholder.
Udover de obligatoriske udelukkelsesgrunde i Udbudslovens §§ 135 og 136 finder følgende af Udbudslovens frivillige udelukkelsesgrunde anvendelse i nærværende udbud (der henvises til Udbudslovens bestemmelser for den endelige og fuldstændige ordlyd af de nævnte bestemmelser):
• Tilsidesættelse af forpligtelser på miljølovgivningsområdet, sociallovgivningsområdet og det arbejdsretlige område, jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1.
• Konkurs, insolvens, tvangsakkord uden for konkurs, en situation, der svarer til konkurs i henhold til national ret, aktiver administreres af en kurator, eller erhvervsvirksomheden er indstillet, jf. Udbudslovens § 137, stk. 1,nr. 2.
• Skyldig i alvorlige forsømmelser i forbindelse med udøvelsen af erhvervet, jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr.3.
• Aftaler med andre økonomiske aktører med henblik på konkurrencefordrejning, jf. Udbudslovens § 137, stk.1, nr. 4.
Det bemærkes, at en Tilbudsgiver, der har ubetalt forfalden gæld til offentlige myndigheder vedrørende skatter, afgifter eller bidrag til sociale sikringsordninger, således alene vil blive udelukket på denne baggrund, hvis denne gæld er på 100.000 kr. eller derover. Bemærk yderligere at Ordregiver dog ikke vil udelukke Tilbudsgiver, der har sådan ubetalt forfalden gæld, hvis Tilbudsgiver har indgået aftale med inddrivelsesmyndigheden om en afviklingsordning og denne ordning er overholdt (jf. Udbudslovens § 135, stk. 4).
Ifm. udbuddet gælder EU-forordning 576/2022, art. 1, nr. 23), der bl.a. ændrer EU-forordning 833/2014 med indsættelse af art. 5 k om forbuddet mod at tildele offentlige kontrakter, der er omfattet af udbudsdirektiverne, til bl.a. russiske statsborgere eller fysiske eller juridiske personer, enheder eller organer, der er etableret i Rusland m.v.
Der henvises til EU-forordning 576/2022 for bestemmelsens nærmere ordlyd og omfang.
Ordregiver er berettiget til at kræve dokumentation for tilbudsgiver og evt. underleverandørers etableringssted, ejerforhold og andre oplysninger af relevans for overholdelsen af forbuddet på ethvert tidspunkt i udbudsprocessen.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
• - Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven, ved forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden for 20 kalenderdage. Dette er regnet fra dagen efter ordregivers afsendelse af underretning om prækvalifikation.
• - Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal indgives 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
o - Hvis klagen handler om overtrædelser af tilbudsloven eller udbudslovens §§ 191 og 192, er klagefristen på 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
• - Klager over indgåelse af rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og §§ 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
• - Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrence eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
• - Klager over en ordregivers beslutning om at videreføre en kontrakt (udbudslovens § 185, stk. 2) skal indgives til klagenævnet inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort sin beslutning (udbudslovens § 185, stk. 2, 3. pkt.).
• - Har ordregiveren fulgt proceduren i lov om Klagenævnet for Udbud § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse indgives til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk