Fakta om udbudet
Udbyder
Assens Kommune
Udbud af tandregulering i Assens kommune
Assens Kommune
Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189692
Postadresse: Rådhus Allé 5
By: Assens
NUTS-kode: DK031 Fyn
Postnummer: 5610
Land: Danmark
Kontaktperson: Julia Fakkenor
E-mail: jutfa@assens.dk
Telefon: +45 64747420
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.assens.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/333717
Del II: Genstand
Udbud af tandregulering i Assens kommune
Assens Kommune udbyder indkøb af Tandregulering til Assens Kommunale Tandpleje. Det samlede anslåede forbrug udgør på årsbasis cirka 3.600.000 danske kroner ekskl. moms. Der er alene tale om et estimat, som ikke er bindende for ordregiver. Der er dog et maksimum på 4.000.000. Tandplejen i Assens Kommune omfatter tandpleje for alle børn og unge i aldersgruppen 0-18 år med folkeregisteradresse i Assens Kommune samt eventuelle børn og unge med bopæl uden for kommunen, som behandles på en af kommunens klinikker i henhold til fritvalgsordningens muligheder. Tandplejetilbuddet i Assens Kommune er samlet på 2 behandlingsklinikker. Klinikkerne har følgende geografiske placering: • Assens • Tommerup
Assens Kommune udbyder indkøb af Tandregulering til Assens Kommunale Tandpleje. Det samlede anslåede forbrug udgør på årsbasis cirka 3.600.000 danske kroner ekskl. moms. Der er alene tale om et estimat, som ikke er bindende for ordregiver. Der er dog et maksimum på 4.000.000. Tandplejen i Assens Kommune omfatter tandpleje for alle børn og unge i aldersgruppen 0-18 år med folkeregisteradresse i Assens Kommune samt eventuelle børn og unge med bopæl uden for kommunen, som behandles på en af kommunens klinikker i henhold til fritvalgsordningens muligheder. Tandplejetilbuddet i Assens Kommune er samlet på 2 behandlingsklinikker. Klinikkerne har følgende geografiske placering: • Assens • Tommerup
Del IV: Procedure
Der tildeles ud fra 100% pris
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Postadresse: Rådhus allé 5
By: Assens
Postnummer: 5610
Land: Danmark
E-mail: jutfa@assens.dk
Telefon: +45 64747435
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk