Fakta om udbudet
Udbyder
Frederiksberg Kommune
Vindere
Udbud af urologiprodukter
(20.04.2016)
Abena A/S
Egelund 35
6200 Aabenraa
Udbud af urologiprodukter.
Frederiksberg Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2004/18/EF
Del I: Ordregivende myndighed
Frederiksberg Kommune
Smallegade 1
Att: Finn Samuelsen
2000 Frederiksberg
DANMARK
Telefon: +45 38212056
Mailadresse: fbhs01@frederiksberg.dk
Internetadresse(r):
Elektronisk adgang til oplysninger: http://permalink.mercell.com/55455057.aspx
Elektronisk indsendelse af bud og ansøgninger om deltagelse: http://permalink.mercell.com/55455057.aspx
Yderligere oplysninger fås her: Mercell Danmark A/S
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
5000 Odense C
DANMARK
Mailadresse: support.dk@mercell.com
Internetadresse: http://permalink.mercell.com/55455057.aspx
Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Mercell Danmark A/S
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
5000 Odense C
DANMARK
Mailadresse: support.dk@mercell.com
Internetadresse: http://permalink.mercell.com/55455057.aspx
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Mercell Danmark A/S
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
5000 Odense C
DANMARK
Mailadresse: support.dk@mercell.com
Internetadresse: http://permalink.mercell.com/55455057.aspx
Del II: Kontraktens genstand
Indkøb
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Frederiksberg Kommune, Gentofte Kommune, Gladsaxe Kommune, Lyngby-Taarbæk Kommune og Rudersdal Kommune.
NUTS-kode DK01,DK012
Rammeaftalens varighed
Varighed i år: 3Udbuddet omfatter levering af urologiprodukter til borgere og institutioner i de 5 kommuner.
Udbuddet skal føre til indgåelsen af rammeaftale med 1 leverandør. Udbyder forpligter sig til at købe de pågældende ydelser hos den leverandør, der er indgået rammeaftale med.
Der vil blive indgået enslydende rammeaftaler med hver af de 5 kommuner i overensstemmelse med den rammeaftale, der udgør en del af udbudsmaterialet, og hver kommune har derfor status som ordregiver i det aktuelle udbud.
Urologiprodukter bevilges til borgere i eget hjem, på plejecentre og i botilbud. Bevillingerne ydes efter Servicelovens § 112 og er dermed omfattet af fritvalgsordningen.
Dette betyder, at borgeren har ret til at vælge en anden leverandør end ordregivers leverandør. Der er således ingen garanti for, at samtlige borgere, der er bevilget urologiprodukter vil benytte sig af nærværende aftale.
Borgeren har ligeledes mulighed for at vælge et andet produkt end det ordregiver har visiteret til. Den prisforskel der herved måtte opstå er leverandøren pligtig til at fakturere direkte til borgeren som dennes egenbetaling.
Procedure:
Ordregiver har valgt at gennemføre denne opgave digitalt igennem Mercell Danmark A/S.
For at deltage i opgaven kopieres dette link til din internet browser: http://permalink.mercell.com/55455057.aspx Her tilmelder du dig opgaven ved at trykke på ikonet foroven: »Meld din interesse«. Såfremt du ikke er licenshaver hos Mercell Danmark A/S skal du udfylde en registrering af dit firma. Denne registrering er nødvendig for din videre deltagelse og er uden omkostninger.
Efter afsendelse af registreringen har du gratis adgang til alle udbudsdokumenter. Du vil modtage login koder til www.mercell.dk indenfor normal arbejdstid og kan derefter afsende dit tilbud/ansøgning.
33141000, 33141200, 33141210, 33141615, 33141621
Antal gange, der er mulighed for forlængelse: 1
Hvis der er tale om indkøbs- eller tjenesteydelseskontrakter, der kan forlænges: anslået tidsramme for efterfølgende kontakter:
måneder: 12 (fra tildeling af kontrakten)
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Generel præsentation af tilbudsgivers virksomhed, jf. vedlagt skema.
Udfyldt og underskrevet erklæring på tro og love vedr. pligtmæssige oplysninger, jf. vedlagte skabelon
Udfyldt skema til brug for regnskabsmæssige oplysninger, jf. vedlagte skabelon.
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves: Det er et mindstekrav, at tilbudsgivers egenkapital skal have været positiv de sidste 3 regnskabsår.
Referenceliste med angivelse af leverancer og omfang inden for urologiprodukter indenfor de seneste 3 år, evt. med angivelse af hvor mange bevillinger tilbudsgiver håndterer. Oplysningerne skal angives ved udfyldelse af vedlagte skema.
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:
Det er et mindstekrav, at referencelisten omfatter mindst 2 referencer, hvor omsætningen på levering af urologiprodukter har været på minimum 5.000.000 kr. i gennemsnit over de sidste 3 år.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: www.klfu.dk
Fax: +45 33307799
(1)Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, jf. Håndhævelseslovens § 2, stk. 1, nr. 1, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
(2)Klager over andet end ordregivers prækvalifikationsbeslutninger under nr. (1) skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
— 45 dage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, hvor fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
— 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
— 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. Håndhævelseslovens § 2, stk. 2.
(3)Klager over kontraktindgåelse uden gennemførelse af udbud efter Håndhævelseslovens § 4 skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i EU-Tidende.
Ovenstående gælder også for sagsanlæg ved domstolene om, at de regler, der er nævnt i Håndhævelseslovens § 1, stk. 2, nr. 1 og 2, er overtrådt, og sagsøgeren ikke forinden har indgivet klage til Klagenævnet for Udbud herom.
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk
Fax: +45 41715100