Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Fællesindkøb Fyn
EU-udbud 2022: Levering af El-kørestole
Fællesindkøb Fyn
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29188645
Postadresse: Østerågade 40
By: Broby
NUTS-kode: DK031 Fyn
Postnummer: 5872
Land: Danmark
Kontaktperson: Ghariba Khalaf
E-mail: gkhal@fmk.dk
Telefon: +45 72531180
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/181784387.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.indkobfyn.dk/
By: Ringe
NUTS-kode: DK031 Fyn
Land: Danmark
E-mail: fmk@fmk.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.fmk.dk
By: Kerteminde
NUTS-kode: DK031 Fyn
Land: Danmark
E-mail: kommune@kerteminde.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.kerteminde.dk
By: Rudkøbing
NUTS-kode: DK031 Fyn
Land: Danmark
E-mail: post@langelandkommune.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.langelandkommune.dk
By: Bogense
NUTS-kode: DK031 Fyn
Land: Danmark
E-mail: post@nordfynskommune.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.nordfynskommune.dk
By: Nyborg
NUTS-kode: DK031 Fyn
Land: Danmark
E-mail: kommune@nyborg.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.nyborg.dk
Del II: Genstand
EU-udbud 2022: Levering af El-kørestole
Udbuddet vedrører levering af 3 forskellige typer el-kørestole til Fællesindkøb Fyns 5 kommuner.
Udbuddet er opdelt i følgende 3 delaftaler:
- Delaftale 1: El-kørestol Klasse A
- Delaftale 2: El-kørestol Klasse B
- Delaftale 3: El-kørestol Klasse B, børn og mindre voksne
For nærmere beskrivelse af de udbudte produkter, herunder de krav produkterne skal opfylde, henvises til Aftalebilag 1 - Kravspecifikationer og Aftalebilag 2 - Tilbudslister.
Delaftale 1: El-kørestol Klasse A
Delaftalen vedrører levering af El-kørestol Klasse A til Fællesindkøb Fyns 5 kommuner.
For nærmere beskrivelse af produktet, herunder de krav produktet skal opfylde, henvises til Aftalebilag 1 - Kravspecifikationer og Aftalebilag 2 - Tilbudslister.
Delaftalens værdi anslås til at udgøre DKK 1.100.000 eksklusive moms, mens delaftalens maksimale værdi er DKK 1.750.000 eksklusive moms.
Delaftale 2: El-kørestol Klasse B
Delaftalen vedrører levering af El-kørestol Klasse B til Fællesindkøb Fyns 5 kommuner.
For nærmere beskrivelse af produktet, herunder de krav produktet skal opfylde, henvises til Aftalebilag 1 - Kravspecifikationer og Aftalebilag 2 - Tilbudslister.
Delaftalens værdi anslås til at udgøre DKK 3.000.000 eksklusive moms, mens delaftalens maksimale værdi er DKK 4.750.000 mio. eksklusive moms.
Delaftale 3: El-kørestol Klasse B, børn og mindre voksne
Delaftalen vedrører levering af El-kørestol Klasse B til børn og mindre voksne til Fællesindkøb Fyns 5 kommuner.
For nærmere beskrivelse af produktet, herunder de krav produktet skal opfylde, henvises til Aftalebilag 1 - Kravspecifikationer og Aftalebilag 2 - Tilbudslister.
Delaftalens værdi anslås til at udgøre DKK 400.000 eksklusive moms, mens delaftalens maksimale værdi er DKK 650.000 eksklusive moms.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Der kræves en positiv egenkapital på minimum DKK 2.000.000 i de seneste 2 afsluttede regnskabsår. Dokumentationen skal være attesteret via en revisionserklæring, såfremt tilbudsgiver ikke har en anden valideret dokumentation. Har tilbudsgiver ikke afsluttet noget regnskabsår, er det et minimumskrav, at tilbudsgiver kan dokumentere ved balance fra tilbudsgivers bogholderi, at tilbudsgiver har den forholdsmæssige fornødne positive egenkapital på DKK 2.000.000. Balancen skal i så fald være attesteret af en uafhængig revisor.
Der kræves gyldig erhvervs- og produktansvarsforsikring med en dækningssum på minimum DKK 10.000.000.
Der kræves en positiv egenkapital på minimum DKK 2.000.000 i de seneste 2 afsluttede regnskabsår. Dokumentationen skal være attesteret via en revisionserklæring, såfremt tilbudsgiver ikke har en anden valideret dokumentation. Har tilbudsgiver ikke afsluttet noget regnskabsår, er det et minimumskrav, at tilbudsgiver kan dokumentere ved balance fra tilbudsgivers bogholderi, at tilbudsgiver har den forholdsmæssige fornødne positive egenkapital på DKK 2.000.000. Balancen skal i så fald være attesteret af en uafhængig revisor.
Der kræves gyldig erhvervs- og produktansvarsforsikring med en dækningssum på minimum DKK 10.000.000.
Referenceliste med min. 2 sammenlignelige referencer, med hvem tilbudsgiver har en igangværende aftale/kontrakt eller en aftale/kontrakt, der er afsluttet inden for de sidste 3 år. Med sammenlignelige referencer menes referencer til hvem tilbudsgiver har solgt samme varer/ydelser, som varerne/ydelserne på de udbudte delaftaler.
Kontaktoplysninger (navn, tlf. nr., e-mail) for hver enkelt reference angives.
Referenceliste med min. 2 sammenlignelige referencer, med hvem tilbudsgiver har en igangværende aftale/kontrakt eller en aftale/kontrakt, der er afsluttet inden for de sidste 3 år. Med sammenlignelige referencer menes referencer til hvem tilbudsgiver har solgt samme varer/ydelser, som varerne/ydelserne på de udbudte delaftaler.
Kontaktoplysninger (navn, tlf. nr., e-mail) for hver enkelt reference angives.
Del IV: Procedure
Der vil ikke være adgang til at overvære åbning af tilbud. Indkomne tilbud åbnes digitalt via Mercells udbudsportal efter tilbudsfristen.
Der vil ikke være adgang til at overvære åbning af tilbud. Indkomne tilbud åbnes digitalt via Mercells udbudsportal efter tilbudsfristen.
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk