Fakta om udbudet
Udbyder
Region Sjælland
Vindere
Delaftale 11
(02.09.2016)
Stryker Danmark
Postboks 1607
0900 København C
Delaftale 10
(02.09.2016)
Zimmer Biomet Denmark ApS
Herstedvang 12
2620 Albertslund
Delaftale 8
(02.09.2016)
Universal Medical Supplies ApS
Tornehøj 140
3520 Farum
Delaftale 13
(02.09.2016)
Stryker Danmark
Postboks 1607
0900 København C
Delaftale 7
(02.09.2016)
Medidyne
Skodsborgvej 311
2850 Nærum
Delaftale 12
(02.09.2016)
BRAUN Scandinavia A/S
Lejrvej 25
3500 Værløse
Delaftale 9
(02.09.2016)
ValMed A/S
Dronninggårds Allé 68
2840 Holte
Opdateringer
I stedet for:
II.1.5)
Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene:
EU-udbud af blodtryksapparater, blodtryksmanchetter, manchetter til blodtomhed samt termometre.
Udbuddet er et fælles udbud med deltagelse af Region Sjælland, Region Nordjylland og Region Midtjylland.
Udbuddet er delt op i 9 delaftaler:
1: Digitalt blodtryksapparat, bordmodel med tilhørende flergangsmanchetter
2: Digitalt blodtryksapparat, bordmodel med tilhørende enpatientsmanchetter
3: Manuelt blodtryksapparat, håndholdt med tilhørende flergangsmanchetter
4: Blodtryksmanchetter, flergangs
5: Blodtryksmanchetter, enpatients
6: Manchetter til blodtomhed
7: Digital termometer, ikke oral/axil/rectal
8: Digital termometer, oral/axil/rectal
9: Engangs termometer
Delaftale 1 — 3 og 6 — 9 indgåes med én leverandør pr. delaftale.
Delaftale 4 og 5 indgåes med op til 3 leverandører pr. delaftale.
Der er option på forlængelse.
Der er option på tilslutning til aftalen for Region Syddanmark.
Der er option på tilbudsgivers udførelse af validering af digitale blodtryksapparater.
II.3)
Kontraktens varighed eller frist for dens opfyldelse: Påbegyndelse:
1.5.2016
Oplysninger om delaftaler:
Delaftale nr.: 6 Betegnelse: Delaftale 6
1)
Kort beskrivelse
Udbud af manchetter til blodtomhed.
Der skal gives tilbud på flergangsmanchetter og engangsmanchetter til blodtomhed.
Der skal tilbydes manchetter i størrelsen barn, arm og ben.
Der skal tilbydes manchetter med hhv. 1 og 2 kamre.
Der skal tilbydes manchetter med hhv. 1, 2 eller 4 tilslutningsslanger.
Delaftale nr.: 10 Betegnelse: Egnethedskriterier
1) Kort beskrivelse:
Skal udfyldes og besvares af ALLE tilbudsgivere uanset på hvilke delaftaler, der tilbydes varer.
Oplysninger om delaftaler:
—.
—.
—.
—.
—.
—.
—.
IV.3.3)
Vilkår for adgang til specifikationer og yderligere dokumenter eller beskrivende dokumenter:
1.2.2016 (12:00)
IV.3.4)
Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse:
2.2.2016 (12:00)
Læses:
II.1.5)
Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene:
EU-udbud af blodtryksapparater, blodtryksmanchetter, manchetter til blodtomhed samt termometre.
Udbuddet er et fælles udbud med deltagelse af Region Sjælland, Region Nordjylland og Region Midtjylland.
Udbuddet er delt op i 11 delaftaler:
1: Digitalt blodtryksapparat, bordmodel med tilhørende flergangsmanchetter
2: Digitalt blodtryksapparat, bordmodel med tilhørende enpatientsmanchetter
3: Manuelt blodtryksapparat, håndholdt med tilhørende flergangsmanchetter
4: Blodtryksmanchetter, flergangs
5: Blodtryksmanchetter, enpatients
6: Manchetter til blodtomhed — UDGÅR
7: Digital termometer, ikke oral/axil/rectal
8: Digital termometer, oral/axil/rectal
9: Engangs termometer
10: Manchetter til blodtomhed — engangs
11: Manchetter til blodtomhed — flergangs
Delaftale 1 — 3 og 7 — 11 indgås med én leverandør pr. delaftale.
Delaftale 4 og 5 indgås med op til 3 leverandører pr. delaftale.
Der er option på forlængelse.
Der er option på tilslutning til aftalen for Region Syddanmark.
Der er option på tilbudsgivers udførelse af validering af digitale blodtryksapparater.
II.3)
Kontraktens varighed eller frist for dens opfyldelse: Påbegyndelse:
1.6.2016 (12:00)
Oplysninger om delaftaler:
Delaftale nr.: 6 Betegnelse: Delaftale 6 udgår.
Delaftale nr.: 10 Betegnelse: Egnethedskriterier
1) Kort beskrivelse:
Skal udfyldes og besvares af ALLE tilbudsgivere uanset på hvilke delaftaler, der tilbydes varer.
Udbud af manchetter til blodtomhed — engangs
Der skal gives tilbud på engangsmanchetter til blodtomhed.
Der skal tilbydes manchetter i størrelsen barn, arm og ben.
Der skal tilbydes manchetter med hhv. 1 og 2 kamre.
Der skal tilbydes manchetter med hhv. 1, 2 eller 4 tilslutningsslanger.
Oplysninger om delaftaler:
Delaftale nr.: 11 Betegnelse: Delaftale 11
1) Kort beskrivelse:
Udbud af manchetter til blodtomhed — flergangs
Der skal gives tilbud på flergangsmanchetter til blodtomhed.
Der skal tilbydes manchetter i størrelsen barn, arm og ben.
Der skal tilbydes manchetter med hhv. 1 og 2 kamre.
Der skal tilbydes manchetter med hhv. 1, 2 eller 4 tilslutningsslanger.
IV.3.3)
Vilkår for adgang til specifikationer og yderligere dokumenter eller beskrivende dokumenter:
16.2.2016 (12:00)
IV.3.4)
Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse:
17.2.2016 (12:00)
Yderligere supplerende oplysninger
Berigtigelser eller tilføjelser i det korresponderende udbudsmateriale.
Yderligere oplysninger findes i det korresponderende udbudsmateriale.
I stedet for:
II.1.5)
Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene:
EU-udbud af blodtryksapparater, blodtryksmanchetter, manchetter til blodtomhed samt termometre.
Udbuddet er et fælles udbud med deltagelse af Region Sjælland, Region Nordjylland og Region Midtjylland.
Udbuddet er delt op i 11 delaftaler:
1: Digitalt blodtryksapparat, bordmodel med tilhørende flergangsmanchetter
2: Digitalt blodtryksapparat, bordmodel med tilhørende enpatientsmanchetter
3: Manuelt blodtryksapparat, håndholdt med tilhørende flergangsmanchetter
4: Blodtryksmanchetter, flergangs
5: Blodtryksmanchetter, enpatients
6: Manchetter til blodtomhed — UDGÅR
7: Digital termometer, ikke oral/axil/rectal
8: Digital termometer, oral/axil/rectal
9: Engangs termometer
10: Manchetter til blodtomhed — engangs
11: Manchetter til blodtomhed — flergangs
Delaftale 1 — 3 og 7 — 11 indgås med én leverandør pr. delaftale.
Delaftale 4 og 5 indgås med op til 3 leverandører pr. delaftale.
Der er option på forlængelse.
Der er option på tilslutning til aftalen for Region Syddanmark.
Der er option på tilbudsgivers udførelse af validering af digitale blodtryksapparater.
Oplysninger om delaftaler:
Delaftale nr.: 10 Betegnelse: Egnethedskriterier
1) Kort beskrivelse:
Skal udfyldes og besvares af ALLE tilbudsgivere uanset på hvilke delaftaler, der tilbydes varer.
Udbud af manchetter til blodtomhed — engangs
Der skal gives tilbud på engangsmanchetter til blodtomhed.
Der skal tilbydes manchetter i størrelsen barn, arm og ben.
Der skal tilbydes manchetter med hhv. 1 og 2 kamre.
Der skal tilbydes manchetter med hhv. 1, 2 eller 4 tilslutningsslanger.
Delaftale nr.: 11 Betegnelse: Delaftale 11
1) Kort beskrivelse:
Udbud af manchetter til blodtomhed — flergangs
Der skal gives tilbud på flergangsmanchetter til blodtomhed.
Der skal tilbydes manchetter i størrelsen barn, arm og ben.
Der skal tilbydes manchetter med hhv. 1 og 2 kamre.
Der skal tilbydes manchetter med hhv. 1, 2 eller 4 tilslutningsslanger.
IV.3.3)
Vilkår for adgang til specifikationer og yderligere dokumenter eller beskrivende dokumenter:
16.2.2016 (12:00)
IV.3.4)
Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse:
17.2.2016 (12:00)
Læses:
II.1.5)
Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene:
EU-udbud af blodtryksapparater, blodtryksmanchetter, manchetter til blodtomhed samt termometre.
Udbuddet er et fælles udbud med deltagelse af Region Sjælland, Region Nordjylland og Region Midtjylland.
Udbuddet er delt op i 13 delaftaler:
1: Digitalt blodtryksapparat, bordmodel med tilhørende flergangsmanchetter
2: Digitalt blodtryksapparat, bordmodel med tilhørende enpatientsmanchetter
3: Manuelt blodtryksapparat, håndholdt med tilhørende flergangsmanchetter
4: Blodtryksmanchetter, flergangs
5: Blodtryksmanchetter, enpatients
6: Udgår
7: Digital termometer, ikke oral/axil/rectal
8: Digital termometer, oral/axil/rectal
9: Engangs termometer
10: Manchetter til blodtomhed — engangs, 1 kammer, 1 slange samt 2 kamre, 2 slanger.
11: Manchetter til blodtomhed — flergangs, 1 kammer, 1 slange samt 2 kamre, 2 slanger.
12: Manchetter til blodtomhed — engangs, 1 kammer, 2 slanger samt 2 kamre, 4 slanger.
13: Manchetter til blodtomhed — flergangs, 1 kammer, 2 slanger samt 2 kamre, 4 slanger.
Delaftale 1 — 3 og 7 — 13 indgåes med én leverandør pr. delaftale.
Delaftale 4 og 5 indgåes med op til 3 leverandører pr. delaftale.
Der er option på forlængelse.
Der er option på tilslutning til aftalen for Region Syddanmark.
Der er option på tilbudsgivers udførelse af validering af digitale blodtryksapparater.
Oplysninger om delaftaler:
Delaftale nr. 10 Betegnelse: Delaftale 10
1) Kort beskrivelse
Udbud af manchetter til blodtomhed — engangs, 1 kammer, 1 slange samt 2 kamre, 2 slanger.
Der skal gives tilbud på engangsmanchetter til blodtomhed.
Der skal tilbydes manchetter i størrelsen barn, arm og ben.
Der skal tilbydes manchetter med hhv. 1 kammer, 1 slange samt 2 kamre, 2 slanger.
Delaftale nr. 11 Betegnelse: Delaftale 11
1) Kort beskrivelse
Udbud af manchetter til blodtomhed — flergangs, 1 kammer, 1 slange samt 2 kamre, 2 slanger.
Der skal gives tilbud på flergangsmanchetter til blodtomhed.
Der skal tilbydes manchetter i størrelsen barn, arm og ben.
Der skal tilbydes manchetter med hhv. 1 kammer, 1 slange samt 2 kamre, 2 slanger.
Delaftale nr. 12 Betegnelse: Delaftale 12
1) Kort beskrivelse
Udbud af manchetter til blodtomhed — engangs, 1 kammer, 2 slanger samt 2 kamre, 4 slanger.
Der skal gives tilbud på engangsmanchetter til blodtomhed.
Der skal tilbydes manchetter i størrelsen barn, arm og ben.
Der skal tilbydes manchetter med hhv. 1 kammer, 2 slange samt 2 kamre, 4 slanger.
Delaftale nr. 13 Betegnelse: Delaftale 13
1) Kort beskrivelse
Udbud af manchetter til blodtomhed — flergangs, 1 kammer, 2 slanger samt 2 kamre, 4 slanger.
Der skal gives tilbud på flergangsmanchetter til blodtomhed.
Der skal tilbydes manchetter i størrelsen barn, arm og ben.
Der skal tilbydes manchetter med hhv. 1 kammer, 2 slanger samt 2 kamre, 4 slanger.
Egnethedskriterier
1) Kort beskrivelse:
Skal udfyldes og besvares af alle tilbudsgivere uanset på hvilke delaftaler, der tilbydes varer.
IV.3.3)
Vilkår for adgang til specifikationer og yderligere dokumenter eller beskrivende dokumenter:
22.2.2016 (12:00)
IV.3.4)
Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse:
23.2.2016 (12:00)
Yderligere supplerende oplysninger
Berigtigelser eller tilføjelser i det korresponderende udbudsmateriale.
Yderligere oplysninger findes i det korresponderende udbudsmateriale.
EU-udbud af blodtryksapparater, blodtryksmanchetter, manchetter til blodtomhed samt termometre.
Region Sjælland
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2004/18/EF
Del I: Ordregivende myndighed
Region Sjælland
29190658
Køgevej 9-13
Att: Tine Rindholm
4000 Roskilde
DANMARK
Telefon: +45 51800182
Mailadresse: tinri@regionsjaelland.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.regionsjaelland.dk
Internetadresse for køberprofilen: http://eu.eu-supply.com/ctm/Supplier/CompanyInformation/Index/137394
Elektronisk adgang til oplysninger: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=155428&B=RS
Elektronisk indsendelse af bud og ansøgninger om deltagelse: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=155428&B=RS
Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Del II: Kontraktens genstand
Indkøb
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Institutioner og sygehuse i Region Sjælland, Region Nordjylland og Region Midtjylland.
NUTS-kode DK0
Udbuddet er et fælles udbud med deltagelse af Region Sjælland, Region Nordjylland og Region Midtjylland.
Udbuddet er delt op i 9 delaftaler:
1: Digitalt blodtryksapparat, bordmodel med tilhørende flergangsmanchetter
2: Digitalt blodtryksapparat, bordmodel med tilhørende enpatientsmanchetter
3: Manuelt blodtryksapparat, håndholdt med tilhørende flergangsmanchetter
4: Blodtryksmanchetter, flergangs
5: Blodtryksmanchetter, enpatients
6: Manchetter til blodtomhed
7: Digital termometer, ikke oral/axil/rectal
8: Digital termometer, oral/axil/rectal
9: Engangs termometer
Delaftale 1 — 3 og 6 — 9 indgåes med én leverandør pr. delaftale.
Delaftale 4 og 5 indgåes med op til 3 leverandører pr. delaftale.
Der er option på forlængelse.
Der er option på tilslutning til aftalen for Region Syddanmark.
Der er option på tilbudsgivers udførelse af validering af digitale blodtryksapparater.
33100000
Der kan afgives bud på en eller flere delaftaler
Anslået værdi eksklusive moms: 32 000 000 DKK
Beskrivelse af disse optioner: Region Syddanmark er med som option på at tilslutte sig aftalen.
Der er option på forlængelse af aftalen.
Der er option på tilbudsgivers validering af blodtryksapparater.
Antal gange, der er mulighed for forlængelse: 2
Hvis der er tale om indkøbs- eller tjenesteydelseskontrakter, der kan forlænges: anslået tidsramme for efterfølgende kontakter:
måneder: 12 (fra tildeling af kontrakten)
Oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 1 Betegnelse: Delaftale 1Der skal gives tilbud på apparat og flergangsmanchetter.
Der er option på validering af apparat foretaget af tilbudsgiver.
33100000
Der skal gives tilbud på apparat og enpatientsmanchetter.
Der er option på validering af apparat foretaget af tilbudsgiver,
33100000
Der skal gives tilbud på apparat og flergangsmanchetter.
33100000
Der skal gives tilbud på flergangsmanchetter.
33100000
Der skal gives tilbud på enpatientsmanchetter.
33100000
Der skal gives tilbud på flergangsmanchetter og engangsmanchetter til blodtomhed.
Der skal tilbydes manchetter i størrelsen barn, arm og ben.
Der skal tilbydes manchetter med hhv. 1 og 2 kamre.
Der skal tilbydes manchetter med hhv. 1, 2 eller 4 tilslutningsslanger.
33100000
Der skal tilbydes digitalt termometer, som ikke måler oralt, axilt eller rectalt.
Der skal tilbydes prober såfremt disse er nødvendige for brug af det tilbudte termometer.
33100000
Der skal tilbydes et termometer til hhv. oralt, axilt og rectalt brug.
Der skal kunne tilbydes overtræk.
33100000
Der skal tilbydes engangstermometer.
Dette produkt har ikke tidligere været anvendt i regionerne.
33100000
33100000
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Yderligere vilkår vil fremgå af kontrakten.
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves: Se de opstillede egnethedskriterier i udbuddet.
Se de opstillede egnethedskriterier i udbuddet.
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:
Se de opstillede egnethedskriterier i udbuddet.
Del IV: Procedure
Vejledende forhåndsmeddelelse
Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2015/S 213-388104 af 4.11.2015
Skal der betales for dokumenterne?: nej
Andet: Teknisk dokumentation, officielle dokumenter og regnskaber accepteres på dansk, engelsk, tysk, svensk eller norsk.
Del VI: Supplerende oplysninger
Skønnet tidspunkt for offentliggørelse af yderligere bekendtgørelser: Ultimo 2019.
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: http://www.erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
Der er intet mæglingsorgan i Danmark
EU-udbud:
En klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være modtaget i klagenævnet inden 20 dage fra dagen efter ordregiverens underretning om, hvem der er blevet prækvalificeret.
Andre klager skal være modtaget i klagenævnet:
Inden 30 dage fra dagen efter, at ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, eller
Inden 6 måneder fra dagen efter, at ordregiveren har underrettet tilbudsgiverne om, hvem ordregiveren vil indgå kontrakt med, hvis der er tale om en rammeaftale.
Har ordregiveren fulgt proceduren i håndhævelseslovens § 4, skal en klage over, at ordregiveren har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse være modtaget i klagenævnet inden 30 dage fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt. Klagefristerne for klager over overtrædelser af tilbudsloven begynder dog kun at løbe, såfremt ordregiveren har givet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Internetadresse: http://www.kfst.sk