Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=335611&B=REGIONNORD
Udbyder
Region Nordjylland
Opdateringer
VI.3)
I stedet for:
De udelukkelsesgrunde, der finder anvendelse i udbuddet, er de obligatoriske udelukkelsesgrunde, der nævnes i Udbudslovens §§ 135 og 136.
Læses:
De udelukkelsesgrunde, der finder anvendelse i udbuddet, er de obligatoriske udelukkelsesgrunde, der nævnes i Udbudslovens §§ 135 og 136, samt de frivillige udelukkelsesgrunde i udbudslovens §137, nr. 2.
Der har vist sig at være behov for at foretage ændringer af det offentliggjorte udbudsmateriale til udbuddet, som vurderes ikke at kunne indeholdes i det igangværende udbud. Region Nordjylland har derfor valgt at annullere det igangværende udbud og vil genudbyde med revideret udbudsmaterialet snarest muligt.
Udbud af endoskopvaskemaskiner og tørreskabe
Region Nordjylland
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190941
Postadresse: Niels Bohrs Vej 30
By: Aalborg Ø
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
Postnummer: 9220
Land: Danmark
Kontaktperson: Camilla Lauridsen
E-mail: camlau@rn.dk
Telefon: +45 21596020
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.rn.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/252785
Del II: Genstand
Udbud af endoskopvaskemaskiner og tørreskabe
Region Nordjylland udbyder endoskopvaskemaskiner og tørreskabe inkl. tilhørende ydelser, herunder service, forbrugsvarer (kemi) og registreringssystem.
Region Nordjylland udbyder endoskopvaskemaskiner og tørreskabe og tilhørende ydelser
• Uddannelsesoptioner, vilkår fremgår af Bilag 1, 3 og Udkast til kontrakt i øvrigt, herunder pkt. 16.
• Serviceoptioner, vilkår fremgår af Bilag 1, 3 og Udkast til kontrakt i øvrigt, herunder pkt. 20.
• Reservedele, vilkår fremgår af Bilag 1, 3 og Udkast til kontrakt i øvrigt, herunder pkt. 21.
• Registreringssystem, jf. Bilag 1 og 3
• Transportvogn/Trolley og bakker til transport vogn, jf. bl.a. Tilbudslisten (Bilag 3)
Den maksimale værdi for rammeaftalen er 41 mio. kr.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Egenkapital
Tilbudsgiver skal opfylde følgende minimumskrav for at få sit tilbud taget i betragtning:
1. Det er et minimumskrav, at egenkapitalen (ultimo året) for det senest disponible regnskabsår er positiv.
Krav om sædvanlig erhvervsansvars- og produktansvarsforsikring, jf. kontraktens pkt. 33.
Sociale klausuler og arbejdsklausul, jf. kontraktens pkt. 36 og 37
Mærkning, mv., jf. kontraktens pkt. 5.4
Kunden forbeholder sig ret til at finansiere anskaffelsen via finansiel leasing og vil i givet fald anvise Leverandøren, hvilket leasingselskab faktura skal fremsendes til, jf. kontraktens pkt. 10.6
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
De udelukkelsesgrunde, der finder anvendelse i udbuddet, er de obligatoriske udelukkelsesgrunde, der nævnes i Udbudslovens §§ 135 og 136.
Ordregiver gør derudover opmærksom på, at ordregiver grundet Rådets forordning (EU) 2022/576 af 8. april 2022 om ændring af forordning (EU) nr. 833/2014 om restriktive foranstaltninger på baggrund af Ruslands handlinger, der destabiliserer situationen i Ukraine, ikke kan tildele virksomheder, som er omfattet af nærværende forordning, offentlige kontrakter. Virksomheder som er omfattet af forordningen vil således blive udelukket.
Region Nordjylland vil gøre potentielle tilbudsgivere opmærksom på, at der forventes afholdt 2 besigtigelser vedr. udbuddet hhv. 8. juli 2022, kl. 12.30-14.00 samt 10. august 2022, kl. 12.30-14.00. Besigtigelserne vil blive afholdt på Nyt Aalborg Universitetshospital. Der vil blive afholdt 2 besigtigelser, grundet sommerferieperioden, således at Tilbudsgiverne kan vælge at tilmelde sig på det tidspunkt, der passer bedst. Tilbudsgiverne er ligeledes velkomne til at deltage med repræsentanter på begge besigtigelser.
Info omkring tilmelding mv. er angivet i udbudsmaterialet.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. udbudslovens § 171, stk. 4
Der henvises i øvrigt til Klagenævnet for Udbuds klagevejledning https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/klagevejledning/. ”
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk