Fakta om udbudet
Udbyder
Region Nordjylland
Opdateringer
Det er ikke et krav, at der Tilbudsgiver kan levere 85 udredninger for at byde ind.
Der skal ved afgivelse af tilbud angives en pris. Ligeledes skal Tilbudsgiverne oplyse deres forventede antal udredningsforløb, som de forventes at kunne levere i kontraktperioden. Dette angives i Bilag 1 Tilbudsskema. Det betyder, at en Tilbudsgiver har mulighed for at byde ind med færre udredningsforløb end de 65-85 udredningsforløb.
Kontrakten, der vil blive indgået på baggrund af dette udbud, agtes indgået med forventeligt 1-3 leverandører.
Såfremt Ordregiver vurderer, at den Tilbudsgiver, som har afgivet det økonomisk mest fordelagtige tilbud kan dække Ordregivers fulde behov vil der ikke blive indgået kontrakter med flere Tilbudsgivere.
Såfremt Ordregiver vurderer, at den Tilbudsgiver, som har afgivet det økonomisk mest fordelagtige tilbud ikke kan dække Ordregivers fulde behov vil der blive indgået kontrakter med 1 eller 2 yderligere Tilbudsgivere. Der vil alene blive indgået en kontrakt med 3 Tilbudsgivere, såfremt Ordregiver vurderer, at de 2 tilbudsgivere, som har afgivet det økonomisk mest fordelagtige tilbud ikke kan dække Ordregivers fulde behov til sammen.
Fordeling af træk på rammeaftalen i kontraktperioden sker på følgende måde:
Udredningerne vil blive placeret ved direkte tildeling hos den leverandør, som afgav det økonomisk mest fordelagtige tilbud i henhold til pkt. 6.2 i forbindelse med det oprindelige udbud. Hvis denne leverandør ikke kan levere den fulde ordre, vil den resterende del af ordren, blive placeret hos den leverandør, som afgav det økonomisk næstmest fordelagtige tilbud og så fremdeles (kaskademodel).
Ordregiver gør opmærksom på, at der ikke besvares spørgsmål i uge 27-31.
Tilbudsgiver skal kunne udføre udredningerne indenfor Region Nordjyllands grænse. Dette er ikke ensbetydende med, at tilbudsgivere uden for Region Nordjyllands grænse ikke kan afgive tilbud, men kriterierne forudsætter, at udredningsforløbene skal foretages i Region Nordjylland.
De udbudte produkter udbydes på én samlet kontrakt. Ordregiver har valgt ikke at opdele kontrakten, da det vurderes, at der er en sådan naturlig sammenhæng mellem de udbudte ydelser, at de mest hensigtsmæssigt varetages af samme leverandør.
I udbuddets løbetid gælder EU-forordning 576/2022, art. 1, nr. 23), der bl.a. ændrer EU-forordning 833/2014 med indsættelse af art. 5k om forbuddet mod at tildele offentlige kontrakter, der er omfattet af udbudsdirektiverne, til bl.a. russiske statsborgere eller fysiske eller juridiske personer, enheder eller organer, der er etableret i Rusland m.v. Der henvises til EU-forordning 576/2022 for bestemmelsens nærmere ordlyd og omfang. Tilbudsgiver og eventuelle underleverandører skal forud for kontraktunderskrivelsen underskrive en egenerklæring om etableringssted, ejerforhold og andre oplysninger af relevans for overholdelsen af forbuddet. Det vil medføre udelukkelse fra udbudsproceduren, hvis en tilbudsgiver eller dennes underleverandør er omfattet af forbuddet.
Udbud af børne- og ungdomspsykiatriske udredninger
Region Nordjylland
Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190941
Postadresse: Niels Bohrs Vej 30
By: Aalborg Ø
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
Postnummer: 9220
Land: Danmark
Kontaktperson: Camilla Hjerrild
E-mail: cahj@rn.dk
Telefon: +45 51839080
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.rn.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/252785
Del II: Genstand
Udbud af børne- og ungdomspsykiatriske udredninger
Udbud af børne- og ungdomspsykiatriske udredninger i efteråret 2022 til primo 2023
Udbud af børne- og ungdomspsykiatriske udredninger i efteråret 2022 til primo 2023
Udbuddet anslåede træk er 85 udredninger. Det maksimale træk på rammeaftalen er 100 udredninger.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Region Nordjylland har valgt at udbudslovens §134a, § 135, stk. 1-3, § 136 og § 137, stk. 1, nr. 2 og nr. 3 skal finde anvendelse i dette udbud.
Kontrakten indeholder bl.a. følgende vilkår:
Leverandørens forpligtelser vedrørende embargo (Kontraktens pkt. 11.4)
Arbejdsklausul (Kontraktens pkt. 11.4).
Børneattester og straffeattester (Kontraktens pkt. 11.2 og 11.3).
Del IV: Procedure
Det forventes, at der indgås kontrakt med 1-3 Tilbudsgivere om 65-85 udredningsforløb.
Det er ikke et krav, at Tilbudsgiver har kapacitet til at dække Ordregivers fulde behov. Der skal ved afgivelse af tilbud angives en pris.
Rammeaftalen tildeles til den Tilbudsgiver, der har afgivet det økonomisk mest fordelagtige tilbud. Dette identificering ved anvendelse af tildelingskriteriet ”Pris”, idet Ordregiver agter at indgå kontrakt med den Tilbudsgivere, der afgiver tilbud med den laveste pris.
Del VI: Supplerende oplysninger
Det er ikke et krav, at der Tilbudsgiver kan levere 85 udredninger for at byde ind.
Der skal ved afgivelse af tilbud angives en pris. Ligeledes skal Tilbudsgiverne oplyse deres forventede antal udredningsforløb, som de forventes at kunne levere i kontraktperioden. Dette angives i Bilag 1 Tilbudsskema. Det betyder, at en Tilbudsgiver har mulighed for at byde ind med færre udredningsforløb end de 65-85 udredningsforløb.
Kontrakten, der vil blive indgået på baggrund af dette udbud, agtes indgået med forventeligt 1-3 leverandører.
Såfremt Ordregiver vurderer, at den Tilbudsgiver, som har afgivet det økonomisk mest fordelagtige tilbud kan dække Ordregivers fulde behov vil der ikke blive indgået kontrakter med flere Tilbudsgivere.
Såfremt Ordregiver vurderer, at den Tilbudsgiver, som har afgivet det økonomisk mest fordelagtige tilbud ikke kan dække Ordregivers fulde behov vil der blive indgået kontrakter med 1 eller 2 yderligere Tilbudsgivere. Der vil alene blive indgået en kontrakt med 3 Tilbudsgivere, såfremt Ordregiver vurderer, at de 2 tilbudsgivere, som har afgivet det økonomisk mest fordelagtige tilbud ikke kan dække Ordregivers fulde behov til sammen.
Fordeling af træk på rammeaftalen i kontraktperioden sker på følgende måde:
Udredningerne vil blive placeret ved direkte tildeling hos den leverandør, som afgav det økonomisk mest fordelagtige tilbud i henhold til pkt. 6.2 i forbindelse med det oprindelige udbud. Hvis denne leverandør ikke kan levere den fulde ordre, vil den resterende del af ordren, blive placeret hos den leverandør, som afgav det økonomisk næstmest fordelagtige tilbud og så fremdeles (kaskademodel).
Ordregiver gør opmærksom på, at der ikke besvares spørgsmål i uge 27-31.
Tilbudsgiver skal kunne udføre udredningerne indenfor Region Nordjyllands grænse. Dette er ikke ensbetydende med, at tilbudsgivere uden for Region Nordjyllands grænse ikke kan afgive tilbud, men kriterierne forudsætter, at udredningsforløbene skal foretages i Region Nordjylland.
De udbudte produkter udbydes på én samlet kontrakt. Ordregiver har valgt ikke at opdele kontrakten, da det vurderes, at der er en sådan naturlig sammenhæng mellem de udbudte ydelser, at de mest hensigtsmæssigt varetages af samme leverandør.
I udbuddets løbetid gælder EU-forordning 576/2022, art. 1, nr. 23), der bl.a. ændrer EU-forordning 833/2014 med indsættelse af art. 5k om forbuddet mod at tildele offentlige kontrakter, der er omfattet af udbudsdirektiverne, til bl.a. russiske statsborgere eller fysiske eller juridiske personer, enheder eller organer, der er etableret i Rusland m.v. Der henvises til EU-forordning 576/2022 for bestemmelsens nærmere ordlyd og omfang. Tilbudsgiver og eventuelle underleverandører skal forud for kontraktunderskrivelsen underskrive en egenerklæring om etableringssted, ejerforhold og andre oplysninger af relevans for overholdelsen af forbuddet. Det vil medføre udelukkelse fra udbudsproceduren, hvis en tilbudsgiver eller dennes underleverandør er omfattet af forbuddet.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
• - Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven, ved forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden for 20 kalenderdage. Dette er regnet fra dagen efter ordregivers afsendelse af underretning om prækvalifikation.
• - Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal indgives 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
o - Hvis klagen handler om overtrædelser af tilbudsloven eller udbudslovens §§ 191 og 192, er klagefristen på 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
• - Klager over indgåelse af rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og §§ 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
• - Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrence eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
• - Klager over en ordregivers beslutning om at videreføre en kontrakt (udbudslovens § 185, stk. 2) skal indgives til klagenævnet inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort sin beslutning (udbudslovens § 185, stk. 2, 3. pkt.).
• - Har ordregiveren fulgt proceduren i lov om Klagenævnet for Udbud § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse indgives til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk