Fakta om udbudet
Udbyder
Region Midtjylland
Vindere
Udbud af private vaccinationssteder i Region Midtjylland
(03.10.2022)
European Lifecare Group A/S
Søborg
Udbud af private vaccinationssteder i Region Midtjylland
Region Midtjylland
Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190925
Postadresse: Skottenborg 26
By: Viborg
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
Postnummer: 8800
Land: Danmark
Kontaktperson: Susanne Hundebøll Nielsen
E-mail: susanne.hundeboll.nielsen@stab.rm.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.udbud.rm.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/253854
Del II: Genstand
Udbud af private vaccinationssteder i Region Midtjylland
Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af udførelse af vaccination mod COVID-19, influenza og pneumoko i privat regi.
Det er besluttet, at de danske regioner skal tilbyde et regionalt vaccinationstilbud mod COVID-19, influenza og pneumokoksygdom til efterårssæsonen 2022.
De af udbuddet omfattede private vaccinationssteder skal bistå Ordregivers vaccinationstilbud mod COVID-19, influenza og pneumokoksygdom til efterårssæsonen 2022.
Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af udførelse af vaccination mod COVID-19, influenza og pneumokok i privat regi.
Det er besluttet, at de danske regioner skal tilbyde et regionalt vaccinationstilbud mod COVID-19, influenza og pneumokoksygdom til efterårssæsonen 2022.
De af udbuddet omfattede private vaccinationssteder skal bistå Ordregivers vaccinationstilbud mod COVID-19, influenza og pneumokoksygdom til efterårssæsonen 2022.
Udbuddet omfatter private vaccinationscentre i Horsens, Randers, Skanderborg, Hedensted, Silkeborg, Viborg og Skive. Vaccinationsstederne skal tilsammen kunne håndtere i alt 4.833 vacciner pr. dag fordelt over hele regionen.
Ordregiverne forbeholder sig ret til at ændre det maksimale antal daglige vaccinationer.
Kontrakten træder i kraft ved kontraktunderskrift og er gældende indtil den 15. november 2022.
Leverandøren skal starte med at udføre vaccinationer den 1. oktober 2022.
Kunden har ret til at forlænge kontraktperioden 3 gange, hver gang med op til 14 dage. Kunden skal senest tage initiativ til eventuel forlængelse 14 dage før Kontraktens udløb.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Udover de obligatoriske udelukkelsesgrunde i Udbudsloven finder følgende af Udbudslovens frivillige udelukkelsesgrunde anvendelse i nærværende udbud:
Konkurs, insolvens, tvangsakkord uden for konkurs, en situation, der svarer til konkurs i henhold til national ret, aktiver administreres af en kurator, eller erhvervsvirksomheden er indstillet, jf. Udbudslovens § 137, stk. 1,nr. 2.
Det bemærkes, at en Tilbudsgiver, der har ubetalt forfalden gæld til offentlige myndigheder vedrørende skatter, afgifter eller bidrag til sociale sikringsordninger, alene vil blive udelukket på denne baggrund, hvis denne gæld er på 100.000 kr. eller derover. Bemærk yderligere at Ordregiver dog ikke vil udelukke Tilbudsgiver, der har sådan ubetalt forfalden gæld, hvis Tilbudsgiver har indgået aftale med inddrivelsesmyndigheden om en afviklingsordning og denne ordning er overholdt (jf. Udbudslovens § 135, stk. 4).
- Arbejdsklausul
- Socialklausul
- Straffeattester
Del IV: Procedure
Identificering af det økonomiske mest fordelagtige tilbud vil ske ved anvendelse af tildelingskriteriet ”Bedste forhold mellem pris og kvalitet” på baggrund af følgende underkriterier og vægtninger:
Pris 50 %, Kvalitet 50 %.
Tilbud, der for underkriteriet kvalitet opnår karakteren 5 eller mere, vil blive anset for ikke at være konditionsmæssige.
Del VI: Supplerende oplysninger
Udbudsmaterialet, herunder udbudsbetingelserne, offentliggøres via det internetbaserede eSourcingsystem,
CTM fra EU-Supply. Således kan udbudsmaterialet, herunder evt. rettelsesblade, downloades
via https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?B=REGIONMIDT. Al kommunikation
vedrørende dette udbud skal foregå via EU-Supply i overensstemmelse med udbudsbetingelserne - og ikke via ordregivers ovenfor oplyste e-mail.
Adgang til udbudsmaterialet og deltagelse i udbuddet kræver online registrering i EU-Supply. Det er gratis at oprette sig som bruger i systemet. Efter registreringen logger tilbudsgiver sig ind i øverste venstre hjørne. Herefter kommer der en oversigt over alle regionens udbud, og der klikkes på det relevante udbud, hvorefter udbudsmaterialet kommer frem, herunder de bilag, som skal afleveres som en del af det samlede tilbud.
Bemærk venligst, at både ordregivers og Tilbudsgivers handlinger logges i systemet.
Ved tekniske spørgsmål til brugen af systemet, kontakt venligst EU-Supply's Support på telefon 70 20 80 14 eller mail til dksupport@eu-supply.com
Spørgsmål til selve udbuddet skal stilles til ordregiver via spørgsmål/svar-modulet inde i systemet.
Svar på disse spørgsmål offentliggøres i anonymiseret form i systemet, hvor de er tilgængelige for alle.
Postadresse: Nævnenes Hus, Tolboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Klage skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren, gerne pr. e-mail.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0