Fakta om udbudet
Udbyder
Region Sjælland
Akut psykologisk krisehjælp til Region Sjællands ansatte og virksomheder
Region Sjælland
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190658
Postadresse: Alleen 15
By: Sorø
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 4180
Land: Danmark
Kontaktperson: Brigitte Bjerregaard
E-mail: biwi@regionsjaelland.dk
Telefon: +45 93569131
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.regionsjaelland.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/137394
Del II: Genstand
Akut psykologisk krisehjælp til Region Sjællands ansatte og virksomheder
Udbuddet vedrører Indkøb af leverancer vedr. akut psykologisk krisehjælp til Region Sjællands ansatte samt til ansatte i de selvejende institutioner, der har indgået driftsoverenskomst med Region Sjælland.
Udbuddet vedrører Indkøb af leverancer vedr. akut psykologisk krisehjælp til Region Sjællands ansatte samt til ansatte i de selvejende institutioner, der har indgået driftsoverenskomst med Region Sjælland.
Kortvarig psykologisk hjælp til ansatte, der er i psykisk krise. Krisehjælp, som tilbydes ved pludselige og/eller voldsomme arbejdsrelaterede hændelser, som har udløst en krise, der kræver håndtering og behandling.
For oplysning om maksimalværdi se udbudsmaterialet side 3 pkt. 1.3.1
Leverandøren skal kunne levere akut psykologisk krisehjælp vedrørende traumatiske hændelser defineret som:
- Vold
- Ulykke
- Truende episoder
- Overfald (fysisk)
- Dødsfald
- Krænkelser
- Chikane
- Seksuel chikane
- Mobning
- Vidne til hændelser af nævnte eksempler.
Fælles for de nævnte henvendelser er, at det skal være episoder eller situationer, der er arbejdsrelaterede.
Leverandøren skal kunne tilbyde følgende to standardforløb af akut psykologisk krisehjælp:
1. Individuelle forløb: Op til 5 individuelle konfrontationstimer á 60 minutter mellem den ansatte og en psykolog
2. Gruppeforløb: 1 til 2 gruppesamtaler á 60 minutter mellem en gruppe af ansatte og en psykolog.
Fælles for standard Individuelle- og Gruppeforløb er at de kan indledes med et Hasteforløb. Ved hasteforløb forstås at psykologen skal være klar til første konfrontationstime inden for maksimum 6 timer.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Akut psykologisk krisehjælp
Del VI: Supplerende oplysninger
I forbindelse med dette udbud gælder EU-forordning 576/2022, art. 1, nr. 23), der bl.a. ændrer EU-forordning 833/2014 med indsættelse af artikel 5 k om forbuddet mod at tildele offentlige kontrakter, der er omfattet af udbudsdirektiverne, til bl.a. russiske statsborgere eller fysiske eller juridiske personer, enheder eller organer, der er etableret i Rusland m.v.
Der henvises til EU-forordning 576/2022 for bestemmelsens nærmere ordlyd og omfang.
Ordregiver er berettiget til at kræve dokumentation for Tilbudsgivers og evt. underleverandørers etableringssted, ejerforhold og andre oplysninger af relevans for overholdelsen af forbuddet på ethvert tidspunkt i udbudsprocessen.
Det vil medføre udelukkelse fra udbudsproceduren, hvis en Tilbudsgiver eller dennes underleverandør er omfattet af forbuddet.
Postadresse: Nævnerens Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291095
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven, forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation.
Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Klager over indgåelse af en rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og §§ 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren, gerne pr. e-mail.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk