Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=339657&B=REGIONMIDT
Udbyder
Region Midtjylland
Anskaffelse af immunhistokemiske farvemaskiner
Region Midtjylland
Forhåndsmeddelelse
Denne bekendtgørelse er kun vejledende
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190925
Postadresse: Universitetsbyen 25, Bygning 2A, 3. sal
By: Aarhus C
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
Postnummer: 8000
Land: Danmark
Kontaktperson: Mads Madsen
E-mail: Mads.B.Madsen@stab.rm.dk
Telefon: +45 30449957
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.udbud.rm.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/253854
Del II: Genstand
Anskaffelse af immunhistokemiske farvemaskiner
Høring over udkast til udbudsmateriale – rammeaftale for immunhistokemiske farvemaskiner
Region Midtjylland planlægger at udbyde en rammeaftale til brug for anskaffelser af immunhistokemiske farvemaskiner til regionens patologiske enheder.
Spørgsmål til materialet vil ikke blive besvaret i høringsperioden, og der henvises til at leverandøren laver en samlet skriftlig feedback og uploader via EU-Supply.
Regionen forbeholder sig retten til ikke at foretage ændringer i udbudsmaterialet, på baggrund af høringssvarene. Ligeledes, gør Regionen opmærksom på at alle krav kan ændre sig.
Høring over udkast til udbudsmateriale – rammeaftale for immunhistokemiske farvemaskiner
Region Midtjylland planlægger at udbyde en rammeaftale til brug for anskaffelser af immunhistokemiske farvemaskiner til regionens patologiske enheder.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Høringsmaterialet består af følgende dokumenter:
• Udkast til kontrakt A - levering af immunhistokemiske farvemaskiner
• Bilag 1 – Udkast til Kravspecifikation
• Bilag 3 - Tilbudsliste
• Uddrag bilag 4 – Leveranceplan og tegningsmateriale
o Bilag 4.1 - Plantegning AUH Patologi Plan 1 - C102-189-191
o Bilag 4.2 - Plantegning HEM Patologi Viborg - Byg. 10 lok. 10-04-236B
o Bilag 4.3 - Plantegning RHR Patologi Randers - Byg 9 lok 09.04.07
• Bilag 5 – Udkast til kontrakt B - levering af forbrugsvarer
o Bilag 5.1 – Handels- og leveringsbestemmelser
• Uddrag fra udbudsbetingelserne - Tidsplan + beregning af økonomisk konsekvens
De fremsendte udkast har til formål at sikre at eventuelle uhensigtsmæssigheder i udbudsmaterialet revurderes på baggrund af leverandørmarkedets feedback.
Regionen ønsker derfor at få skriftlig feedback på de vedlagte høringsdokumenter, med specifikke henvisninger til hvor i udbudsmaterialet den enkelte leverandør mener at der potentielt kan være uhensigtsmæssigheder. Dette bedes derfor gøres i et særskilt dokument med reference til de enkelte krav. Jo mere information fra leverandørsiden om hvorfor det enkelte krav er uhensigtsmæssigt stillet af Regionen, jo bedre. Regionen ønsker at markedets fokus under høringen er på kravspecifikationen. Derudover bedes opmærksomheden henledt på det vedlagte tegningsmateriale der viser målene på de tilgængelige lokaler på installationssteder, så leverandøren har set dette. Jf. uddraget fra udbudsbetingelserne vil der også være mulighed for besigtigelse af installationsstederne.
Spørgsmål til materialet vil ikke blive besvaret i høringsperioden, og der henvises til at leverandøren laver en samlet skriftlig feedback via EU-Supply.
Regionen forbeholder sig retten til ikke at foretage ændringer i udbudsmaterialet, på baggrund af høringssvarene. Ligeledes, gør Regionen opmærksom på at alle krav kan ændre sig.