Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Fællesindkøb Fyn
EU-Udbud 2022 iht. Light Regimet - Sundhedsfaglige Vikarydelser
Fællesindkøb Fyn
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29188645
Postadresse: Østerågade 40
By: Broby
NUTS-kode: DK031 Fyn
Postnummer: 5872
Land: Danmark
Kontaktperson: Sune Bjørn Nancke
E-mail: snanc@fmk.dk
Telefon: +45 72531186
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/185721334.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.indkobfyn.dk/
By: Ringe
NUTS-kode: DK031 Fyn
Land: Danmark
E-mail: fmk@fmk.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.fmk.dk
By: Kerteminde
NUTS-kode: DK031 Fyn
Land: Danmark
E-mail: kommune@kerteminde.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.kerteminde.dk
By: Rudkøbing
NUTS-kode: DK031 Fyn
Land: Danmark
E-mail: post@langelandkommune.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.langelandkommune.dk
By: Bogense
NUTS-kode: DK031 Fyn
Land: Danmark
E-mail: post@nordfyns.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.nordfynskommune.dk
By: Nyborg
NUTS-kode: DK031 Fyn
Land: Danmark
E-mail: kommune@nyborg.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.nyborg.dk
Del II: Genstand
EU-Udbud 2022 iht. Light Regimet - Sundhedsfaglige Vikarydelser
Udbuddet vedrører levering af sundhedsfaglige vikarydelser til de 5 kommuner under Fællesindkøb Fyn, og udbydes iht. udbudslovens bestemmelser om light regimet.
For nærmere beskrivelse af ydelsen, herunder de mindstekrav, der skal opfyldes, henvises til tilbudslisten (udbudsbilag 1), kravspecifikationen (aftalebilag 1) samt eventuelle rettelser og besvarelse af spørgsmål, jf. pkt. 1.5.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Positiv egenkapital indenfor de seneste 3 årsregnskaber
Seneste 3 årsregnskaber med blank revisorpåtegning.
Gyldig erhvervs- og produktansvarsforsikring med en dækningssum på minimum DKK 10.000.000.
Positiv egenkapital indenfor de seneste 3 årsregnskaber
Seneste 3 årsregnskaber med blank revisorpåtegning.
Gyldig erhvervs- og produktansvarsforsikring med en dækningssum på minimum DKK 10.000.000.
Minimum 2 sammenlignelige leverancer, med hvem tilbudsgiver har en igangværende aftale eller en aftale, der er afsluttet inden for de sidste 3 år.
Med sammenlignelige referencer menes referencer til hvem tilbudsgiver har solgt samme ydelser, som ydelserne på den udbudte aftale, og hvor volumen på aftalen på årsbasis er minimum 10.000.000. DDK eller derover ift. den udbudte rammeaftale.
Kontaktoplysninger på referencer bør være anført med (virksomhedens adresse, navn, tlf. nr., og e-mail på kontaktperson og gerne oplyst separat for den enkelt reference.
Minimum 2 sammenlignelige leverancer, med hvem tilbudsgiver har en igangværende aftale eller en aftale, der er afsluttet inden for de sidste 3 år.
Med sammenlignelige referencer menes referencer til hvem tilbudsgiver har solgt samme ydelser, som ydelserne på den udbudte aftale, og hvor volumen på aftalen på årsbasis er minimum 10.000.000. DDK eller derover ift. den udbudte rammeaftale.
Kontaktoplysninger på referencer bør være anført med (virksomhedens adresse, navn, tlf. nr., og e-mail på kontaktperson og gerne oplyst separat for den enkelt reference.
Del IV: Procedure
Der vil ikke være adgang til at overvære åbning af indkomne tilbud. Tilbuddene åbnes elektronisk via Mercell efter tilbudsfristens udløb.
Der vil ikke være adgang til at overvære åbning af indkomne tilbud. Tilbuddene åbnes elektronisk via Mercell efter tilbudsfristens udløb.
Del VI: Supplerende oplysninger
Det estimerede volumen på udbuddet udgør DKK 60 mio. pr. år, og den maximale værdi er beregnet til at udgøre DKK 386 mio. for aftalens maximale løbetid på 4 år.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk