Fakta om udbudet
Udbyder
Region Midtjylland
Vindere
MR-scanninger og beskrivelser (AUHs optageområde)
(02.12.2022)
Capio A/S
Hans Bekkevolds Alle 2B
2900 Hellerup
MR-scanninger og beskrivelser (AUHs optageområde)
(02.12.2022)
ALERIS A/S
Gyngemose Parkvej 66
2860 Søborg
MR-scanninger og beskrivelser (Regionshospitalet Gødstrups optageområde)
(02.12.2022)
Progardia ApS
Teglgårdsparken 118
5500 Middelfart
MR-scanninger og beskrivelser
Region Midtjylland
Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190925
Postadresse: Skottenborg 26
By: Viborg
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
Postnummer: 8800
Land: Danmark
Kontaktperson: Thit Bast Schmidt
E-mail: LINSCD@rm.dk
Telefon: +45 21526003
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.udbud.rm.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/253854
Del II: Genstand
MR-scanninger og beskrivelser
Formålet med nærværende rammeaftale vedrørende MR-scanninger og beskrivelser er at sikre patienter en kort ventetid og sikre overholdelse af behandlings- og udredningsfristen. Rammeaftalen er opdelt geografisk i tre delaftaler, hvor delaftale 1 dækker AUHs optageområde, delaftale 2 dækker Regionshospitalet Gødstrups optageområde og delaftale 3 dækker Regionshospitalet Randers, Regionshospitalet Horsens og Hospitalsenhed Midts optageområde. Regionen ønsker af hensyn til delaftalernes omfang (se nedenfor), at indgå aftale med to leverandører på hver delaftale. Der henvises til udbudsmaterialet for en nærmere uddybning af dette.
MR-scanninger og beskrivelser (AUHs optageområde)
I og omkring Midtjylland
Delaftale 1 omfatter MR-scanninger og beskrivelser inden for AUHs optageområde. Den estimerede mængde der forventes aftaget på delaftale 1 er 24.000 MR-scanninger og beskrivelser for hele kontraktperioden inklusiv eventuelle optioner/forlængelser (en periode på i alt 4 år). Den maksimale mængde der kan aftages på delaftale 1 er 32.000 MR-scanninger og beskrivelser for hele kontraktperioden inklusiv eventuelle optioner/forlængelser (en periode på i alt 4 år)
Rammeaftalens løbetid er to år fra kontraktstart. Det er muligt at forlænge rammeaftalen med 2 x 12 måneder.
MR-scanninger og beskrivelser (Regionshospitalet Gødstrups optageområde)
I og omkring Midtjylland
Delaftale 2 omfatter MR-scanninger og beskrivelser inden for Regionhospitalet Gødstrups optageområde. Den estimerede mængde der forventes aftaget på delaftale 2 er 24.000 MR-scanninger og beskrivelser for hele kontraktperioden inklusiv eventuelle optioner/forlængelser (en periode på i alt 4 år). Den maksimale mængde der kan aftages på delaftale 2 er 32.000 MR-scanninger og beskrivelser for hele kontraktperioden inklusiv eventuelle optioner/forlængelser (en periode på i alt 4 år)
Rammeaftalens løbetid er to år fra kontraktstart. Det er muligt at forlænge rammeaftalen med 2 x 12 måneder.
MR-scanninger og beskrivelser (Regionshospitalet Randers, Regionshospitalet Horsens og Hospitalsenhed Midts optageområde)
I og omkring Midtjylland
Delaftale 3 omfatter MR-scanninger og beskrivelser inden for Regionhospitalet Randers, Regionshospitalet Horsens og Hospitalsenhed Midts optageområde. Den estimerede mængde der forventes aftaget på delaftale 3 er 24.000 MR-scanninger og beskrivelser for hele kontraktperioden inklusiv eventuelle optioner/forlængelser (en periode på i alt 4 år). Den maksimale mængde der kan aftages på delaftale 3 er 32.000 MR-scanninger og beskrivelser for hele kontraktperioden inklusiv eventuelle optioner/forlængelser (en periode på i alt 4 år)
Rammeaftalens løbetid er to år fra kontraktstart. Det er muligt at forlænge rammeaftalen med 2 x 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Lægerne som anvendes til udførelse af MR-beskrivelser efter nærværende rammeaftale, skal være autoriseret som speciallæge i radiologi. Der henvises i øvrigt til lov nr. 731 af 08. juli 2019 om autorisation af sundhedspersoner og om sundhedsfaglig virksomhed.
Del IV: Procedure
Identificering af det økonomisk mest fordelagtige tilbud vil ske på grundlag af tildelingskriteriet "bedste forhold mellem pris og kvalitet". Pris vægter 50 % og kvalitet vægter 50 %. Ved vurdering af kriteriet kvalitet vil de afgivne oplysninger i kontraktbilag 1 vedr. kontakt til relevant fagpersonale, retningslinjer for visitation, håndtering af komplikationer, personalets erfaring, håndtering af patientgrupper, afstand, kapacitet, forsyningssikkerhed samt adgangsforhold blive lagt til grund.
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Klage skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, og 6 måneder efter at ordregiver har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere. Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til ordregiver, gerne pr. e-mail.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0