Fakta om udbudet
Udbyder
Fællesindkøb Fyn på vegne af: Nyborg Kommune
Vindere
(01.02.2016)
Bekey A/S
Bredebjergvej 6
2630 Taastrup
EU-udbud 2015: Udbud af voksenbleer til Nyborg Kommune
(04.06.2016)
Abena A/S
Aabenraa
Opdateringer
I stedet for:
Læses:
IV.2.2
Yderligere oplysninger
Der er uploaded en ny tilrettet tilbudsliste, bilag 2, version 2 den 11022016 på www.indkobfyn.dk under EU udbud 2016: Voksenbleer til Nyborg Kommune.
EU-udbud 2015: Udbud af voksenbleer til Nyborg Kommune
Fællesindkøb Fyn på vegne af: Nyborg Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
Graabjergvej 3A
Ryslinge
5856
DANMARK
Kontaktperson: Birgitte Andersen
Telefon: +45 72531190
E-mail: biran@fmk.dk
NUTS-kode: DK031
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.indkobfyn.dk
Del II: Genstand
EU-udbud 2015: Udbud af voksenbleer til Nyborg Kommune.
Udbuddet vedrører levering af voksenbleer til borgere med bevilling efter Servicelovens § 112, til Nyborg Kommune.
Den udbudte leverance indgås som en rammekontrakt med 1 leverandør for en periode på 24 måneder. Ordregiver kan forlænge kontrakten 2 gange, hver gang med op til 12 måneder.
I Nyborg Kommunes Pleje- og Omsorgsafdelingen er der et distrikt 1 og 2, hvor der er minimum 1 — 2 kontinensinstruktører pr. distrikt.
Der er 7 plejecentre, hvor der er 1 — 2 kontinensvejledere. Dertil er der et antal kontinensvejledere tilknyttet hjemmeplejen.
Der er et tæt samarbejde med Sundhedsafdelingen og deres fysioterapeuter.
Det samlede forbrug af produkter omfattet af udbuddet udgør på årsbasis cirka 1 500 000 DKK ekskl. moms (anslået estimat fra år 2015).
Kunden er berettiget til at forlænge kontraktperioden 2 gange, hver gang med op til 12 måneder. Forlængelsen sker i givet fald på uændrede kontraktvilkår.
Meddelelse om kontraktforlængelse skal gives til Leverandøren senest 6 måned(er) før aftaleudløb, i modsat fald ophører kontrakten uden særskilt opsigelse.
Såfremt optionen på kontraktforlængelse udnyttes, ophører kontrakten uden særskilt opsig.
Kunden er berettiget til at forlænge kontraktperioden 2 gange, hver gang med op til 12 måneder. Forlængelsen sker i givet fald på uændrede kontraktvilkår.
Meddelelse om kontraktforlængelse skal gives til Leverandøren senest 6 måned(er) før aftaleudløb, i modsat fald ophører kontrakten uden særskilt opsigelse.
Såfremt optionen på kontraktforlængelse udnyttes, ophører kontrakten uden særskilt opsig.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal bekræfte, at tilbudsgiver ikke er omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 135, stk. 1 til 3 og § 136. Tilbudsgiver skal derudover bekræfte, at tilbudsgiver ikke er omfattet af følgende frivillige udelukkelsesgrunde, jf. udbudslovens § 135, stk. 4 og 5 og § 137 (s. 8-17 Del I, II og III i ESPD).
Tilbudsgiver skal opfylde følgende mindstekrav til økonomisk og finansiel formåen, jf. udbudslovens § 142 (s. 17-19, Del IV i ESPD):
— Der kræves en årsomsætning på min. DKK 3 mill. pr. år i de to seneste underskrevne årsregnskaber (årsrapporter) (pkt. 1a s. 18)
— Gyldig erhvervs- og produktansvarsforsikring med en dækningssum på minimum 10 000 000 DKK (pkt. 5 s. 19).
Der kræves en årsomsætning på min. DKK 3 mill. pr. år i de to seneste underskrevne årsregnskaber (årsrapporter) (pkt. 1a s. 18)
Gyldig erhvervs- og produktansvarsforsikring med en dækningssum på minimum 10 000 000 DKK (pkt. 5 s. 19).
Tilbudsgiver skal opfylde følgende mindstekrav til teknisk og faglig formåen, jf. udbudslovens § 143 (s. 19-21, Del IV C 1b i ESPD):
Referenceliste med angivelse af minimum 2 sammenlignelige kunder med hvem tilbudsgiver, har en igangværende kontrakt eller en kontrakt, der er afsluttet indenfor de sidste 3 år, for så vidt angår levering af voksenbleer samt konsulentydelser. Kontaktperson (navn, tlf. nr., email) for hver enkelt reference skal angives.
Vi forbeholder os ret til at indhente oplysninger hos de angivne kontaktpersoner og benytte oplysningerne i vurderingen af tilbudsgiver egnethed til at udføre leverancen.
Referenceliste med angivelse af minimum 2 sammenlignelige kunder med hvem tilbudsgiver, har en igangværende kontrakt eller en kontrakt, der er afsluttet indenfor de sidste 3 år, for så vidt angår levering af voksenbleer samt konsulentydelser.
Del IV: Procedure
Der vil ikke være adgang til at overvære åbningen af tilbuddene.
Del VI: Supplerende oplysninger
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
DANMARK
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
DANMARK
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
DANMARK