Beskæftigelsesindsats til primært aktivitetsparate borgere i Københavns Kommune.
Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen, Københavns Kommune
Direktiv 2004/18/EF
Del I: Ordregivende myndighed
I.1)
Navn, adresser og kontaktpunkt(er)
Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen, Københavns Kommune
Bernstorffsgade 17
Kontaktpunkt(er): http://www.kk.dk/udbud?nm_extag=Link%3D%27PageBox%2C%20Indk%C3%B8b%20og%20udbud/Aktuelle%20udbud%27
Att: Jeppe Honoré Isaksen
1577 København
DANMARK
Telefon: +45 40147336
Mailadresse: ce1a@bif.kk.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.kk.dk/
Elektronisk adgang til oplysninger: http://http://www.kk.dk/udbud
Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Københavns Kommune, Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen
Bernstorffsgade 17
Kontaktpunkt(er): http://www.kk.dk/udbud
Att: Jeppe Honoré Isaksen
1577 København
DANMARK
Telefon: +45 40147336
Mailadresse: ce1a@bif.kk.dk
I.2)
Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.3)
Hovedaktivitet
Social beskyttelse
I.4)
Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej
Del II: Kontraktens genstand
II.1)
Beskrivelse
II.1.1)
Den ordregivende myndigheds betegnelse for kontrakten:
Beskæftigelsesindsats til primært aktivitetsparate borgere i Københavns Kommune.
II.1.2)
Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Tjenesteydelser
Tjenesteydelseskategori nr. 25: Sundheds- og socialvæsen
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: København.
NUTS-kode DK011
II.1.3)
Oplysninger om offentlig kontrakt, rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Bekendtgørelsen vedrører udarbejdelse af en rammeaftale
II.1.4)
Oplysninger om rammeaftale
Rammeaftale med flere aktører
største antal deltagere i den påtænkte rammeaftale: 11
Rammeaftalens varighed
Varighed i år: 3
Anslået samlet værdi af indkøbene i hele rammeaftalens løbetid
Anslået værdi eksklusive moms:
interval: mellem 200 000 000 og 300 000 000 DKK
II.1.5)
Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene
Beskæftigelsesindsats til primært aktivitetsparate borgere samt borgere visiteret til fleksjob.
II.1.6)
CPV-glossaret (common procurement vocabulary)
II.1.7)
Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: nej
II.1.8)
Delaftaler
Kontrakten er opdelt i delaftaler: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
II.1.9)
Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2)
Kontraktens mængde eller omfang
II.2.1)
Samlet mængde eller omfang:
II.2.2)
Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af disse optioner: Forlængelse af kontrakt.
Foreløbig tidsplan for anvendelse af disse optioner:
måneder: 12 (fra tildeling af kontrakten)
II.2.3)
Oplysninger om forlængelse
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Antal gange, der er mulighed for forlængelse: 1
Hvis der er tale om indkøbs- eller tjenesteydelseskontrakter, der kan forlænges: anslået tidsramme for efterfølgende kontakter:
måneder: 12 (fra tildeling af kontrakten)
II.3)
Kontraktens varighed eller frist for dens opfyldelse
Varighed i måneder: 36 (fra tildeling af kontrakten)
Oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 1
1)
Kort beskrivelse
2)
CPV-glossaret (common procurement vocabulary)
3)
Mængde eller omfang
4)
Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
5)
Yderligere oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 2
1)
Kort beskrivelse
2)
CPV-glossaret (common procurement vocabulary)
3)
Mængde eller omfang
4)
Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
5)
Yderligere oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 3
1)
Kort beskrivelse
2)
CPV-glossaret (common procurement vocabulary)
3)
Mængde eller omfang
4)
Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
5)
Yderligere oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 4
1)
Kort beskrivelse
2)
CPV-glossaret (common procurement vocabulary)
3)
Mængde eller omfang
4)
Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
5)
Yderligere oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 5
1)
Kort beskrivelse
2)
CPV-glossaret (common procurement vocabulary)
3)
Mængde eller omfang
4)
Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
5)
Yderligere oplysninger om delaftaler
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
III.1)
Kontraktbetingelser
III.1.1)
Sikkerhedsstillelse og garantier, som forlanges:
III.1.2)
De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:
III.1.3)
Retlig form, som kræves af den sammenslutning af økonomiske aktører, ordren tildeles:
III.1.4)
Andre særlige vilkår
III.2)
Betingelser for deltagelse
III.2.1)
De økonomiske aktørers personlige forhold, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregister
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Tilbudsgiver skal være registeret i Det centrale virksomhedsregister (CVR) inden Ordregivers beslutning om tildeling af kontrakt, hvis tilbudsgiver er en dansk virksomhed.
Er tilbudsgiver en udenlandsk virksomhed, som skal udføre arbejde i Danmark i forbindelse med opfyldelse af kontrakten, så skal tilbudsgiver lade sig registrere i Registret for udenlandske tjenesteydere (RUT) inden Ordregivers beslutning om tildeling af kontrakt.
III.2.2)
Økonomisk og finansiel kapacitet
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Erklæring om tilbudsgivers samlede omsætning i indtil de 3 seneste disponible regnskabsår.
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves: Tilbudsgivers gennemsnitlige omsætning i de 3 seneste disponible regnskabsår skal udgøre minimum 5 000 000 DKK (ekskl. moms).
III.2.3)
Teknisk kapacitet
III.2.4)
Oplysning om reserverede kontrakter
III.3)
Specifikke vilkår for tjenesteydelseskontrakter
III.3.1)
Oplysninger om en bestemt profession
III.3.2)
Medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen
Del IV: Procedure
IV.1)
Type procedure
IV.1.1)
Type procedure
Offentlig
IV.1.2)
Grænse for, hvor mange økonomiske aktører der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
IV.1.3)
Reduktion af antallet af økonomiske aktører under forhandlingerne eller dialogen
IV.2)
Tildelingskriterier
IV.2.1)
Tildelingskriterier
IV.2.2)
Oplysninger om elektronisk auktion
IV.3)
Administrative oplysninger
IV.3.1)
Sagsnummer hos den ordregivende myndighed:
IV.3.2)
Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?
IV.3.3)
Vilkår for adgang til specifikationer og yderligere dokumenter eller beskrivende dokumenter
IV.3.4)
Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
29.2.2016 - 16:00
IV.3.5)
Dato for afsendelse til udvalgte kandidater af opfordringer til at afgive bud eller at deltage
IV.3.6)
Sprog, der må benyttes ved afgivelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
dansk.
IV.3.7)
Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
IV.3.8)
Åbning af bud
Del VI: Supplerende oplysninger
VI.1)
Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2)
Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.3)
Yderligere oplysninger
VI.4)
Klageprocedurer
VI.4.1)
Organ med ansvar for klageprocedurerne
VI.4.2)
Indgivelse af klager
VI.4.3)
Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager
VI.5)
Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
25.1.2016