Fakta om udbudet
Udbyder
Region Nordjylland
Vindere
Børne og ungdomspsykiatriske udrednings- og behandlingsforløb
(10.02.2023)
Hejmdal Privathospitaler
Peter Bangs Vej 5D
2000 Frederiksberg
Børne og ungdomspsykiatriske udrednings- og behandlingsforløb
Region Nordjylland
Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190941
Postadresse: Niels Bohrs Vej 30
By: Aalborg Ø
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
Postnummer: 9220
Land: Danmark
Kontaktperson: Camilla Hjerrild
E-mail: cahj@rn.dk
Telefon: +45 51839080
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.rn.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/252785
Del II: Genstand
Børne og ungdomspsykiatriske udrednings- og behandlingsforløb
Region Nordjylland udbyder med dette udbud rammeaftaler om børne- og ungdomspsykiatriske udrednings- og behandlingsforløb.
Udbuddet er nødvendiggjort af, at regionen ikke for tiden selv kan tilvejebringe den ønskede kapacitet på området.
De udbudte sundhedsydelser indkøbes med hjemmel i Sundhedslovens § 75 om regionernes mulighed for tilkøb af kapacitet. Dette betyder, at den kapacitet, som den vindende tilbudsgiver byder ind med, vil blive betragtet som værende en del af regionens egen kapacitet i relation til reglerne om frit udvidet sygehusvalg.
Konkurrenceudsættelsen af sundhedsydelserne har til formål at sikre, at regionens opgaver varetages ud fra hensynet billigste pris ud fra de kriterier, kvalitet og rette serviceniveau som Regionen forventer.
Region Nordjylland udbyder med dette udbud rammeaftaler om børne- og ungdomspsykiatriske udrednings- og behandlingsforløb.
Rammeaftalen udløber senest 48 måneder efter aftalens ikrafttræden.
Ingen af parterne kan opsige rammeaftalen inden for det første år fra rammeaftalens ikrafttrædelse. Begge parter kan med 6 måneder varsel opsige rammeaftalen efter et år fra rammeaftalens ikrafttrædelse.
Punkt II.1.5 og II.2.6 er angivet i mængde (styk). Det er angivet som den samlede mængde af både udredninger og behandlingsforløb.
Den maksimale mængde er 4560 stk.
For udredning er den anslået mængde 1440 stk. og den maksimale mængde 2640 stk.
For behandlingsforløb er den anslået mængde 960 stk. og den maksimale mængde 1920 stk.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Region Nordjylland har valgt at udbudslovens § 135, stk. 1-3, § 136 og § 137, stk. 1, nr. 2 og nr. 3 skal finde anvendelse i dette udbud.
Kontrakten indeholder bl.a. følgende vilkår:
Leverandørens forpligtelser vedrørende embargo (Kontraktens pkt. 9,3)
Børneattester og straffeattester (Kontraktens pkt. 9.1 og 9.2).
Del IV: Procedure
Identificering af det økonomiske mest fordelagtige tilbud vil ske ved anvendelse af tildelingskriteriet ”Pris”, idet Ordregiver agter at indgå kontrakt med den Tilbudsgivere, der afgiver tilbud med den laveste pris (angivet i procentsats).
Del VI: Supplerende oplysninger
Ordregiver gør opmærksom på, at der ikke besvares spørgsmål i uge 42.
Tilbudsgiver skal kunne udføre udredningerne og behandlingerne indenfor Region Nordjyllands grænse. Dette er ikke ensbetydende med, at tilbudsgivere uden for Region Nordjyllands grænse ikke kan afgive tilbud, men kriterierne forudsætter, at udrednings- og behandlingsforløbene skal foretages i Region Nordjylland.
De udbudte produkter udbydes på én samlet kontrakt. Ordregiver har valgt ikke at opdele kontrakten, da det vurderes, at der er en sådan naturlig sammenhæng mellem de udbudte ydelser, at de mest hensigtsmæssigt varetages af samme leverandør.
I udbuddets løbetid gælder EU-forordning 576/2022, art. 1, nr. 23), der bl.a. ændrer EU-forordning 833/2014 med indsættelse af art. 5k om forbuddet mod at tildele offentlige kontrakter, der er omfattet af udbudsdirektiverne, til bl.a. russiske statsborgere eller fysiske eller juridiske personer, enheder eller organer, der er etableret i Rusland m.v. Der henvises til EU-forordning 576/2022 for bestemmelsens nærmere ordlyd og omfang. Tilbudsgiver og eventuelle underleverandører skal forud for kontraktunderskrivelsen underskrive en egenerklæring om etableringssted, ejerforhold og andre oplysninger af relevans for overholdelsen af forbuddet. Det vil medføre udelukkelse fra udbudsproceduren, hvis en tilbudsgiver eller dennes underleverandør er omfattet af forbuddet.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
• - Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven, ved forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden for 20 kalenderdage. Dette er regnet fra dagen efter ordregivers afsendelse af underretning om prækvalifikation.
• - Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal indgives 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
o - Hvis klagen handler om overtrædelser af tilbudsloven eller udbudslovens §§ 191 og 192, er klagefristen på 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
• - Klager over indgåelse af rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og §§ 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
• - Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrence eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
• - Klager over en ordregivers beslutning om at videreføre en kontrakt (udbudslovens § 185, stk. 2) skal indgives til klagenævnet inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort sin beslutning (udbudslovens § 185, stk. 2, 3. pkt.).
• - Har ordregiveren fulgt proceduren i lov om Klagenævnet for Udbud § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse indgives til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk