23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 020-030871
Offentliggjort
Udbudstype
Offentligt udbud

Brystproteser


Ikast-Brande Kommune, Rådhuset, Rådhusstrædet 6, Att: Anette Kattrup, Ikast 7430, DANMARK. Telefon: +45 99604000. Mailadresse: angka@ikast-brande.dk

(Supplement til Den Europæiske Unions Tidende, 26.12.2015, 2015/S 250-456989)

Vedr:
CPV: 33184400, 33184420

Brystproteser

Eksterne brystproteser

I stedet for: 

IV.3.4) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse:

18.2.2016 (12:00)

VI.3) Yderligere oplysninger:

SPØRGSMÅL TIL UDBUDSMATRIALET

>

Tilbudsgiver opfordres til at søge eventuelle uklarheder og usikkerheder afklaret ved at stille spørgsmål til udbudsmaterialet.

>

Alle henvendelser og spørgsmål vedrørende udbuddet skal være skriftlige og rettes til Anette Kattrup, pr. e-mail: angka@ikast-brande.dk, med emnet: »Spørgsmål — EU udbud 2016– Brystproteser« senest den 04.02.2016.

>

Alle spørgsmål og besvarelser vil i anonymiseret form løbende være at finde på http://www.ikast-brande.dk/erhverv/udbud-og-indkoeb/eu-udbud

>

Spørgsmål modtaget inden ovenstående tidsfrist vil blive besvaret senest 6 dage inden udløbet af tilbudsfristen. Spørgsmål, der modtages efter tidsfristens udløb, vil også blive besvaret, såfremt spørgsmålets karakter, ikke gør det uforholdsmæssigt byrdefuldt at besvare dem senest 6 dage inden tilbudsfristens udløb.

Læses: 

IV.3.4) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse:

1.3.2016 (12:00)

VI.3) Yderligere oplysninger:

Spørgsmål til udbudsmaterialet

Tilbudsgiver opfordres til at søge eventuelle uklarheder og usikkerheder afklaret ved at stille spørgsmål til udbudsmaterialet.

Alle henvendelser og spørgsmål vedrørende udbuddet skal være skriftlige og rettes til Anette Kattrup, pr. e-mail: angka@ikast-brande.dk, med emnet: »Spørgsmål — EU udbud 2016– Brystproteser« senest den 16.2.2016.

Alle spørgsmål og besvarelser vil i anonymiseret form løbende være at finde på http://www.ikast-brande.dk/erhverv/udbud-og-indkoeb/eu-udbud

Spørgsmål modtaget inden ovenstående tidsfrist vil blive besvaret senest 6 dage inden udløbet af tilbudsfristen. Spørgsmål, der modtages efter tidsfristens udløb, vil også blive besvaret, såfremt spørgsmålets karakter, ikke gør det uforholdsmæssigt byrdefuldt at besvare dem senest 6 dage inden tilbudsfristens udløb.

Forlængelse af tilbudsfristen og spørgefristen sker som følge af ændring i grundlæggende elementer i det underliggende udbudsmateriale, herunder kontraktens vilkår vedrørende databehandleraftale og bortfald af enkelte varelinjer på tilbudslisten.

Yderligere supplerende oplysninger

Berigtigelser eller tilføjelser i det korresponderende udbudsmateriale.

Yderligere oplysninger findes i det korresponderende udbudsmateriale.

Send til en kollega

0.047