Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=339938&B=RS
Udbyder
Region Sjælland
Vindere
Diagnostiske skærme
(16.01.2023)
Fineman A/S
Walgerholm 11
3500 Værløse
Diagnostiske skærme
Region Sjælland
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190658
Postadresse: Alleen 15
By: Sorø
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 4180
Land: Danmark
Kontaktperson: Per Thomsen
E-mail: perht@regionsjaelland.dk
Telefon: +45 93576602
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.regionsjaelland.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/137394
CVR-nummer: 29190623
Postadresse: Kongens Vænge 2
By: Hillerød
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 3400
Land: Danmark
E-mail: regionh@regionh.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.regionh.dk
CVR-nummer: 29190941
Postadresse: Niels Bohrs Vej 30
By: Aalborg Ø
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
Postnummer: 9220
Land: Danmark
E-mail: region@rn.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.rn.dk
CVR-nummer: 29190925
Postadresse: Skottenborg 26
By: Viborg
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: kontakt@regionmidtjylland.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.rm.dk
Del II: Genstand
Diagnostiske skærme
Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb, service og management af diagnostiske skærme 2022 til 2026.
Danmark
Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb, service og management af diagnostiske skærme 2022 til 2026.
Region Nordjylland, Region Midtjylland, og Region Hovedstaden er alene med på option i regi af Regionernes Fælles Indkøb (herefter benævnt ”RFI”). Region Sjælland er tovholder for selve udbudsproceduren.
Frist for udnyttelse af option er 2023.04.15
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal oplyse gennemsnitlig års omsætning.
Det er et minimumskrav, at den gennemsnitlige årsomsætning, dvs. nettoomsætning, i de seneste 3 disponible regnskabsår er minimum 10 mio. danske kroner.
For at blive erklæret egnet, skal Tilbudsgiver opfylde nedenstående vedrørende teknisk og faglig formåen:
• Tilbudsgiver skal anføre to (2) forskellige leverancer som er (eller har været) igangværende indenfor de seneste tre (3) år før tilbudsfristen – der skal have været realitet på levering i henhold til leverancen
Referencerne bedes indeholde:
• Angivelse af Kunden
• Beskrivelse af indholdet af opgaven, herunder varekøb, service- og supportaftale, vedligeholdelse og tjenesteydelser.
• Beskrivelse af kompleksiteten i mængden af produkter som er blevet leveret, driftsstatus (igangværende/ophørt).
• Kontraktens varighed (dato for ikrafttræden og slutdato)
• Årlig kontraktværdi, for rammeaftaler angives det estimerede årlige kontraktværdi
• Tilbudsgiver skal have minimum to (2) sammenlignelige leverancer.
En reference anses for sammenlignelig når den har lighed med den udbudte kontrakt og kunde.
• Med lighed med kontrakten forstås opgaver, som i størrelse og indhold af kontrakten bedst svarer til den udbudte kontrakt.
• Med lighed med kunden forstås en offentlig/privat større virksomhed med et betydeligt antal ansatte eller en geografisk fordeling på flere lokationer over et større område.
Miljø(punkt 6.3 i Udkast til Kontrakt): Leverandøren skal aktivt medvirke til fortsatte forbedringer af miljø, teknologi og økonomi i forbindelse med kontrakten.
Socialt ansvar(punkt 19): Ordregiver stiller krav til socialt ansvar.
Embargo (punkt 5.1): Ifm. udbuddet gælder EU-forordning 576/2022, art. 1, nr. 23). Ordregiver er berettiget til at kræve dokumentation for tilbudsgiver og evt. underleverandørers etableringssted, ejerforhold og andre oplysninger af relevans for overholdelsen af forbuddet på ethvert tidspunkt i udbudsprocessen.
Del IV: Procedure
Der vil ikke være offentlig åbning af tilbud
Del VI: Supplerende oplysninger
2026
Region Nordjylland, Region Midtjylland, og Region Hovedstaden er alene med på option i regi af Regionernes Fælles Indkøb (herefter benævnt ”RFI”). Region Sjælland er tovholder for selve udbudsproceduren.
I forbindelse med dette udbud gælder EU-forordning 576/2022, art. 1, nr. 23), der bl.a. ændrer EU-forordning 833/2014 med indsættelse af artikel 5 k om forbuddet mod at tildele offentlige kontrakter, der er omfattet af udbudsdirektiverne, til bl.a. russiske statsborgere eller fysiske eller juridiske personer, enheder eller organer, der er etableret i Rusland m.v. jf. kontrakt 5.1
Der henvises til EU-forordning 576/2022 for bestemmelsens nærmere ordlyd og omfang.
Ordregiver er berettiget til at kræve dokumentation for tilbudsgivers og eventuelle underleverandørers etableringssted, ejerforhold og andre oplysninger af relevans for overholdelsen af forbuddet på ethvert tidspunkt i udbudsprocessen.
Postadresse: Nævnerens Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291095
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven, forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation.
Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Klager over indgåelse af en rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og §§ 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren, gerne pr. e-mail.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk