Fakta om udbudet
Udbyder
Region Midtjylland, Indkøb og Medicoteknik
Vindere
1 step fuldautomatisk apparatur til punkt-mutationsanalyser
(25.06.2016)
Roche Diagnostics AS
Industriholmen 59
2650 Hvidovre
Fuldautomatisk walk-away apparatur til virologisk behandlingsmonitorering med udstyrsafhængige forbrugsvarer
Region Midtjylland, Indkøb og Medicoteknik
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2004/18/EF
Del I: Ordregivende myndighed
Region Midtjylland, Indkøb og Medicoteknik
Olof Palmes Allé 15
Att: Helle Slotsdal
8200 Aarhus N
DANMARK
Telefon: +45 78410003
Mailadresse: im.projektsektionen@stab.rm.dk
Fax: +45 78410003
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: www.im.rm.dk
Elektronisk adgang til oplysninger: https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?B=REGIONMIDT
Elektronisk indsendelse af bud og ansøgninger om deltagelse: https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?B=REGIONMIDT
Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Del II: Kontraktens genstand
Indkøb
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Aarhus Universitetshospital, Klinisk Mikrobiologsik Afdeling, Palle Juul-Jensens Boulevard 99, 8200 Aarhus N.
NUTS-kode DK04
33124100, 33124110, 33696500, 50421000
— 1 stk. yderliger tilsvarende udstyr
— Uddannelsesoptioner
— Serviceoptioner
— Reservedelsoptioner
— Forbrugsvarer.
Beskrivelse af disse optioner: — Uddannelsesoptioner
— Serviceoptioner
— Reservedelsoptioner.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
ordregivende myndigheds accept af leverancen. Der vil ligeledes blive stillet krav om bankgaranti til sikkerhed
for leverandørens opfyldelse af sine garantiforpligtigelser jf. kontrakten pkt. 20.
Del IV: Procedure
Andet: Dog accepteres dokumentation af de tilbudte produkter og tekniske specifikationer på engelsk. Dokumentation, som tilbudsgiver skal fremsende i henhold til pkt. 1.10, kan endvidere fremsendes på engelsk.
Der må være personer til stede under åbningen af bud: nej
Del VI: Supplerende oplysninger
Hele udbudsprocessen foregår via EU-Supply. https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?B=REGIONMIDT
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Internetadresse: http://klfu.dk
dagen efter ordregiverens underretning til ansøgerne om, hvem der er blevet prækvalificeret. Andre klager
skal være modtaget i klagenævnet inden 45 kalenderdage fra dagen efter offentliggørelsen af ordregiverens
bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt, eller inden 6
måneder fra ordregiveren har underrettet tilbudsgiverne om, hvem ordregiveren vil indgå kontrakt med, hvis der
er tale om en rammeaftale.
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Internetadresse: http://kfst.dk