Fakta om udbudet
Udbyder
Region Midtjylland
Vindere
Udbud af sundhedsfaglige- og pædagogiske vikarer
(11.09.2023)
Powercare
Bryggertorvet 1
2900 Hellerup
Udbud af sundhedsfaglige- og pædagogiske vikarer
(11.09.2023)
MG-V ApS
Rytoften 5B, 2. sal
8210 Aarhus V
Udbud af sundhedsfaglige- og pædagogiske vikarer
(11.09.2023)
MG-V ApS
Rytoften 5B, 2. sal
8210 Aarhus V
Udbud af sundhedsfaglige- og pædagogiske vikarer
(11.09.2023)
Powercare A/S
Bryggertorvet 1
2900 Hellerup
Udbud af sundhedsfaglige- og pædagogiske vikarer
(11.09.2023)
Pareta A/S
Torvet 4A, 1. sal
3400 Hillerød
Udbud af sundhedsfaglige- og pædagogiske vikarer
(11.09.2023)
Powercare A/S
Bryggertorvet 1
2900 Hellerup
Udbud af sundhedsfaglige- og pædagogiske vikarer
Region Midtjylland
Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190925
Postadresse: Skottenborg 26
By: Viborg
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
Postnummer: 8800
Land: Danmark
Kontaktperson: Jeppe Pedersen
E-mail: Jeppe.Pedersen@stab.rm.dk
Telefon: +45 40860158
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.rm.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/253854
Del II: Genstand
Udbud af sundhedsfaglige- og pædagogiske vikarer
Udbuddet vedrører løbende levering af sundhedsfaglige- og pædagogiske vikarer til samtlige regionens sygehusenheder og institutioner med undtagelse af Respirationscenteret.
Somatik
Delkontrakt 1 – Somatik
Følgende faggrupper:
- Basis sygeplejersker
- Social- og sundhedsassistenter og sygehjælpere
Samlet anslået værdi i kr. (ekskl. moms) i kontraktens løbetid: 73.000.000 DKK
Samlet maksimal værdi i kr. (ekskl. moms) i kontraktens løbetid: 102.000.000 DKK
Somatik (specialuddannelse)
Delkontrakt 2 – Somatik (specialuddannelse)
Følgende faggrupper:
- Sygeplejersker med specialuddannelse inden for Intensivsygepleje
- Sygeplejersker med specialuddannelse inden for Anæstesi
Endvidere ønsker ordregiver at medtage sygeplejersker med specialuddannelse inden for Infektionshygiejne og Kræftpleje som en option inden for nærværende delkontrakt.
Samlet anslået værdi i kr. (ekskl. moms) i kontraktens løbetid: 6.000.000 DKK
Samlet maksimal værdi i kr. (ekskl. moms) i kontraktens løbetid: 8.400.000 DKK
Psykiatri
Delkontrakt 3 – Psykiatri
Følgende faggrupper:
- Basis sygeplejersker
- Social- og sundhedsassistenter og plejere
- Pædagoger
Endvidere ønsker ordregiver at medtage sygeplejersker med specialuddannelse inden for Psykiatri som en option inden for nærværende delkontrakt.
Samlet anslået værdi i kr. (ekskl. moms) i kontraktens løbetid: 25.000.000 DKK
Samlet maksimal værdi i kr. (ekskl. moms) i kontraktens løbetid: 35.000.000 DKK
Socialområdet
Delkontrakt 4 – Socialområdet
Følgende faggrupper:
- Basis sygeplejersker
- Social- og sundhedsassistenter, plejere og sygehjælpere
Samlet anslået værdi i kr. (ekskl. moms) i kontraktens løbetid: 4.000.000 DKK
Samlet maksimal værdi i kr. (ekskl. moms) i kontraktens løbetid: 5.600.000 DKK
Socialområdet (pædagoger)
Delkontrakt 5 – Socialområdet (pædagoger)
Følgende faggrupper:
- Pædagoger
Samlet anslået værdi i kr. (ekskl. moms) i kontraktens løbetid: 6.000.000 DKK
Samlet maksimal værdi i kr. (ekskl. moms) i kontraktens løbetid: 8.400.000 DKK
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Det er et minimumskrav, at soliditetsgraden (ultimo året) for det senest disponible regnskabsår er minimum 10 %, jf. hertil udbudsbetingelserne pkt. 6.3.
Det er et minimumskrav, at Tilbudsgiver har relevant erfaring i form af mindst 2 sammenlignelige referencer inden for de seneste 3 år udregnet fra datoen for tilbudsfristen, jf. hertil
Det er et minimumskrav, at Tilbudsgiver har relevant erfaring i form af mindst 2 sammenlignelige referencer inden for de seneste 3 år udregnet fra datoen for tilbudsfristen. En reference anses for sammenlignelig, når den vedrører levering af sundhedsfaglige vikarer og/eller pædagogiske vikarer til hospitaler, institutioner, psykiatri -og/eller socialområdet over en periode på minimum 1 år. Det er herudover et minimumskrav, at der til de pågældende referencer er leveret for minimum 1.500.000 danske kroner ekskl. moms pr. år, jf. hertil udbudsbetingelserne pkt. 6.3.
Der gælder følgende særlige vilkår for opfyldelse af kontrakten med hensyn til:
Arbejdsmiljø
Arbejdsklausul
Arbejde med børn
Straffeattester
Del IV: Procedure
Identificering af det økonomiske mest fordelagtige tilbud vil ske ved anvendelse af tildelingskriteriet ”Bedste forhold mellem pris og kvalitet” på baggrund af følgende underkriterier og vægtninger:
- Økonomi: 50 %
- Kvalitet 50 %
Del VI: Supplerende oplysninger
Udbudsmaterialet, herunder udbudsbetingelserne, offentliggøres via det internetbaserede eSourcing-system, CTM fra EU-Supply. Således kan udbudsmaterialet, herunder evt. rettelsesblade, downloades via https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?B=REGIONMIDT. Al kommunikation vedrørende dette udbud skal foregå via EU-Supply i overensstemmelse med udbudsbetingelserne - og ikke via ordregivers ovenfor oplyste e-mail.
Adgang til udbudsmaterialet og deltagelse i udbuddet kræver online registrering i EU-Supply. Det er gratis at oprette sig som bruger i systemet. Efter registreringen logger [Tilbudsgiver/Ansøger] sig ind i øverste venstre hjørne. Herefter kommer der en oversigt over alle regionens udbud, og der klikkes på det relevante udbud, hvorefter udbudsmaterialet kommer frem, herunder de bilag, som skal afleveres som en del af det samlede tilbud.
Bemærk venligst, at både ordregivers og [Tilbudsgivers/Ansøgers] handlinger logges i systemet.
Ved tekniske spørgsmål til brugen af systemet, kontakt venligst EU-Supply's Support på telefon 70 20 80 14 eller mail til dksupport@eu-supply.com
Spørgsmål til selve udbuddet skal stilles til ordregiver via spørgsmål/svar-modulet inde i systemet. Svar på disse spørgsmål offentliggøres i anonymiseret form i systemet, hvor de er tilgængelige for alle.
Udover de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudsloven finder følgende af udbudslovens frivillige udelukkelsesgrunde anvendelse i nærværende udbud:
• Tilsidesættelse af forpligtelser på miljølovgivningsområdet, sociallovgivningsområdet og det arbejdsretlige område, jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1.
• Konkurs, insolvens, tvangsakkord uden for konkurs, en situation, der svarer til konkurs i henhold til national ret, aktiver administreres af en kurator, eller erhvervsvirksomheden er indstillet, jf. Udbudslovens § 137, stk. 1,nr. 2.
• Aftaler med andre økonomiske aktører med henblik på konkurrencefordrejning, jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 3.
Oplysninger om udelukkelsesgrunde angives i ESPD.
Postadresse: Nævnenes Hus, Tolboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Klage skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, og 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Klage over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen (miniudbud) skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren, gerne pr. e-mail.
Postadresse: Nævnenes Hus, Tolboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0