Fakta om udbudet
Udbyder
Greve Kommune
Udbud af social- og sundhedsfaglige vikarydelser
Greve Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2004/18/EF
Del I: Ordregivende myndighed
Greve Kommune
Rådhusholmen 10
Att: Tine Olsen
2670 Greve
DANMARK
Telefon: +45 43979458
Mailadresse: tiol@greve.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.greve.dk
Elektronisk adgang til oplysninger: http://https://eu.eu-supply.com/login.asp?B=GREVE
Elektronisk indsendelse af bud og ansøgninger om deltagelse: http://https://eu.eu-supply.com/login.asp?B=GREVE
Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Del II: Kontraktens genstand
Tjenesteydelseskategori nr. 25: Sundheds- og socialvæsen
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Greve Kommune.
NUTS-kode DK021
Antal deltagere i den påtænkte rammeaftale: 3
Rammeaftalens varighed
Varighed i år: 2Anslået samlet værdi af indkøbene i hele rammeaftalens løbetid
Anslået værdi eksklusive moms: 30 000 000 DKKHensigten med udbuddet er at indgå rammeaftaler med 3 leverandører. Leverandørerne vil blive rangordnet med afsæt i den vurdering, deres tilbud opnår. Det vil sige, at den leverandør, der er vurderet til at have afgivet det »økonomisk mest fordelagtige tilbud« altid vil blive kontaktet først.
79624000, 85141200, 79622000
Anslået værdi eksklusive moms: 60 000 000 DKK
Antal gange, der er mulighed for forlængelse: 2
Hvis der er tale om indkøbs- eller tjenesteydelseskontrakter, der kan forlænges: anslået tidsramme for efterfølgende kontakter:
måneder: 12 (fra tildeling af kontrakten)
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver ikke opfylder nogle af de obligatoriske udelukkelsesgrundene i Udbuds-lovens § 135. § 135. En ordregiver skal udelukke en ansøger eller tilbudsgiver fra deltagelse i en udbudsprocedure, hvis ansøgeren eller tilbudsgiveren ved endelig dom er dømt eller har vedtaget bødeforlæg for
1) handlinger begået som led i en kriminel organisation som defineret i artikel 2 i Rådets rammeafgørelse 2008/841/RIA af 24.10.2008 (EU-Tidende 2008, nr. L 300, side 42),
2) bestikkelse som defineret i artikel 3 i konventionen om bekæmpelse af bestikkelse, som involverer tjeneste-mænd ved De Europæiske Fællesskaber eller i Den Europæiske Unions medlemsstater, og artikel 2, stk. 1, i Rådets rammeafgørelse 2003/568/RIA af 22.7.2003 om bekæmpelse af bestikkelse i den private sektor (EU-Tidende 2003, nr. L 192, side 54) og bestikkelse som defineret i den nationale ret i ansøgerens eller tilbudsgiverens medlemsstat eller hjemland eller i det land, hvor ansøgeren eller tilbudsgiveren er etableret,
3) svig som omhandlet i artikel 1 i konventionen om beskyttelse af De Europæiske Fællesskabers finansielle interesser,
4) terrorhandlinger eller strafbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet som defineret i henholdsvis artikel 1, 3 og 4 i Rådets rammeafgørelse 2002/475/RIA af 13.6.2002 om bekæmpelse af terrorisme (EU-Tidende 2002, nr. L 164, side 3) som ændret ved Rådets rammeafgørelse 2008/919/RIA af 28.11.2008 om ændring af rammeafgørelse 2002/475/RIA om bekæmpelse af terrorisme (EU-Tidende 2008, nr. L 330, side 21),
5) hvidvaskning af penge eller finansiering af terrorisme som defineret i artikel 1 i Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2005/60/EF af 26.10.2005 om forebyggende foranstaltninger mod anvendelse af det finansielle sy-stem til hvidvaskning af penge og finansiering af terrorisme (EU-Tidende 2005, nr. L 309, side 15) eller 6) overtrædelse af straffelovens § 262 a eller, for så vidt angår en dom fra et andet land angående børnearbejde og andre former for menneskehandel som defineret i artikel 2 i Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2011/36/EU af 5.4.2011 om forebyggelse og bekæmpelse af menneskehandel og beskyttelse af ofrene herfor, og om erstatning af Rådets rammeafgørelse 2002/629/RIA (EU-Tidende 2011, nr. L 101, side 1). Stk. 2. Ordregiveren skal udelukke en ansøger eller en tilbudsgiver, når en person, der er dømt ved endelig dom eller vedtaget bødeforlæg for de handlinger, som er nævnt i stk. 1, er medlem af ansøgerens eller tilbudsgiverens bestyrelse, direktion eller tilsynsråd. Ordregiveren skal ligeledes udelukke en ansøger eller tilbudsgiver, hvis den dømte person har beføjelse til at repræsentere, kontrollere eller træffe beslutninger i ansøgerens eller tilbudsgiverens bestyrelse, direktion eller tilsynsråd. Stk. 3. Ordregiveren skal udelukke en ansøger eller en tilbudsgiver, der har ubetalt forfalden gæld på 100 000 DKK eller derover til offentlige myndigheder vedrørende skatter, afgifter eller bidrag til sociale sikringsordninger i hen-hold til dansk lovgivning eller lovgivningen i det land, hvor ansøgeren eller tilbudsgiveren er etableret.
Tilbudsgiver skal i forbindelse med udelukkelsesgrunde udfylde ESPD bilaget — del III i udbudsmaterialet.
Tilbudsgiver ved udarbejdelse af tilbuddet har taget hensyn til gældende forpligtelser vedrørende beskyttelse på arbejdspladsen og arbejdsforhold i øvrigt.
Tilbudsgivers egenkapital for de seneste 3 disponible regnskabsår udgør mindst 500 000 DKK ekskl. moms pr. år,
Tilbudsgivers soliditetsgrad ((egenkapital x 100)/(samlede aktiver)) er positiv for de seneste 3 disponible regnskabsår,
Tilbudsgivers har tegnet erhvervs- og produktansvarsforsikring med dæknings-summer på mindst 1 000 000 DKK pr. person- eller tingsskade.
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves: Tilbudsgivers årlige omsætning for de seneste 3 disponible regnskabsår udgør mindst 15 000 000 DKK ekskl. moms pr. år,
Tilbudsgivers egenkapital for de seneste 3 disponible regnskabsår udgør mindst 500 000 DKK ekskl. moms pr. år,
Tilbudsgivers soliditetsgrad ((egenkapital x 100)/(samlede aktiver)) er positiv for de seneste 3 disponible regnskabsår,
Tilbudsgivers har tegnet erhvervs- og produktansvarsforsikring med dækningssummer på mindst 1 000 000 DKK pr. person- eller tingsskade.
Tilbudsgiver kan efterleve en leveringssikkerhed på min. 90 % på de ønskede faggrupper. Forpligtelsen træder i kraft 3 måneder efter kontraktindgåelse. Der henvises til afsnit om leveringssikkerhed i kontrakten.
Tilbudsgiver skal kunne dokumentere, at den udøvende organisation har praktisk erfaring med udførelse af de udbudt ydelser, jf. afsnit 2.2.
Der skal oplyses følgende for hver reference:
a) Hvem ydelsen er leveret til (kommune eller institution)
b) En kort beskrivelse af den leverede ydelse, og hvad den har omfattet
c) Ydelsens værdi
d) Kontrakt dato start og slut
e) Omfanget (gennemsnitlig antal vikarer fordelt på faggrupper pr. kvartal i kontraktens løbetid)
f) Kontraktinformation med angivelse af navn, stillingsbetegnelse og telefonnummer på kontaktperson.
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:
Tilbudsgiver kan efterleve en leveringssikkerhed på min. 90 % på de ønskede faggrupper. Forpligtelsen træder i kraft 3 måneder efter kontraktindgåelse. Der henvises til afsnit om leveringssikkerhed i kontrakten.
Tilbudsgiver skal kunne dokumentere, at den udøvende organisation har praktisk erfaring med udførelse af de udbudt ydelser, jf. afsnit 2.2.
Der skal oplyses følgende for hver reference:
a) Hvem ydelsen er leveret til (kommune eller institution)
b) En kort beskrivelse af den leverede ydelse, og hvad den har omfattet
c) Ydelsens værdi
d) Kontrakt dato start og slut
e) Omfanget (gennemsnitlig antal vikarer fordelt på faggrupper pr. kvartal i kon-traktens løbetid)
f) Kontraktinformation med angivelse af navn, stillingsbetegnelse og telefon-nummer på kontaktperson.
Del IV: Procedure
Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af de nedenfor anførte kriterier
1. Pris. Vægtning 40
2. Kvalitet. Vægtning 30
3. Leveringssikkerhed. Vægtning 30
Der må være personer til stede under åbningen af bud: nej
Del VI: Supplerende oplysninger
Skønnet tidspunkt for offentliggørelse af yderligere bekendtgørelser: 2020.
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291095
Internetadresse: http://klfu.dk
Har ordregiveren fulgt proceduren i Håndhævelseslovens § 4, skal en klage over, at ordregiveren har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse være modtaget i klagenævnet inden 30 dage fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt.
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 45
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://kfst.dk