Fakta om udbudet
Udbyder
Hjørring Kommune
Vindere
Lægekonsulentydelser til Hjørring Kommune - nyt udbud pr. 20. oktober 2022
(23.12.2022)
Institut for Mental Sundhed ApS
Esbjerg Brygge 30
6700 Esbjerg
Lægekonsulentydelser til Hjørring Kommune - nyt udbud pr. 20. oktober 2022
Hjørring Kommune
Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189382
Postadresse: Springvandspladsen 5
By: Hjørring
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 9800
Land: Danmark
Kontaktperson: Camilla Magdalene Vrist
E-mail: cmv@hjoerring.dk
Telefon: +45 72333227
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/188574035.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.hjoerring.dk/
Del II: Genstand
Lægekonsulentydelser til Hjørring Kommune - nyt udbud pr. 20. oktober 2022
I forbindelse med sagsbehandling i den uddannelses- og beskæftigelsesrettede indsats, er der i en række sager behov for lægefaglig rådgivning i form af lægekonsulentydelser.
Overordnet ønsker Hjørring Kommune at indgå aftale med en leverandør som kan levere følgende ydelser:
- Skriftlig lægefaglig rådgivning
- Digital lægefaglig rådgivning via Microsoft Teams
- Telefonisk lægefaglig rådgivning
Opgaven udbydes i henhold til udbudslovens afsnit 3 om indkøb af sociale og andre specifikke tjenesteydelser (light regimet).
Opgavens omfang:
- Udarbejdelse af lægefagligt skøn: Baseret på de seneste års forbrug, er det ordregivers forventning, at der årligt vil være behov for udarbejdelse af ca. 400 - 500 skriftlige lægeskøn.
- Telefonisk rådgivning: I enkelte sager vil ordregiver have behov for generel telefonisk rådgivning.
-Rådgivning via Microsoft Teams: Herudover vil være behov for 2 timers digital lægefaglig rådgivning pr. uge.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Personlige forhold:
Tilbudsafgivelse skal tilbudsgiver på tro- og love erklære, at tilbudsgiver ikke er omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudsloven.
Økonomisk og finansiel formåen:
Tilbudsgiver skal kunne dokumentere positiv egenkapital, samt en soliditetsgrad på minimum 20 % over de tre seneste regnskabsår.
Teknisk og faglig formåen:
Tilbudsgiver skal fremsende en referenceliste med minimum tre referencer, hvor tilbudsgiver har udført opgaver for offentlige myndigheder af samme karakter, herunder udarbejdelse af lægeskøn. Referenselisten skal indeholde to ikke navngivne medarbejderes uddannelsesniveau, hvor der fremgår, at dette personale opfylder minimum to af de fire krav til uddannelse som opstilles (Speciallæge i samfundsmedicin/Speciallæge i arbejdsmedicin/Speciallæge i psykiatri /Speciallæge i almen medicin.
Del IV: Procedure
Identificering af det økonomisk mest fordelagtige tilbud vil ske ved evaluering i forhold til tildelingskriteriet :Bedste forhold mellem pris og kvalitet. I vurderingen heraf vil følgende tildelingskriterier indgå med den anførte vægtning: Pris 40 procent og Kvalitet 60 procent. Underkriteriet Kvalitet samler to delkriterier, herunder Sagsgange og Dialog, samarbejde og fleksibilitet. De tilsammen syv konkurrenceparametre under delkriterierne, vægter ligeligt i forhold til hinanden. Krav til tilbudsgivers egnethed: 1) Personlige forhold: Som led i tilbudsafgivelse skal tilbudsgiver på tro- og love erklære, at tilbudsgiver ikke er omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde 2) Økonomisk og finansiel formåen: dokumentere positiv egenkapital, samt en soliditetsgrad på minimum 20 procent over de tre seneste regnskabsår. 3) Teknisk og faglig formåen: Referenceliste med minimum tre referencer over udførte opgaver for offentlige myndigheder af samme karakter, herunder udarbejdelse af lægeskøn. . Som dokumentation skal tilbudsgiver afgive en referenceliste, hvor der fremgår, at dette personale opfylder minimum to af de fire krav til uddannelse som opstilles i pkt. 1 mindstekrav (Speciallæge i samfundsmedicin, Speciallæge i arbejdsmedicin, Speciallæge i psykiatri, Speciallæge i almen medicin )
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk</div>