Fakta om udbudet
Udbyder
Region Hovedstaden, Center for Økonomi — Indkøb
Udstyr til sterilisation, desinfektion og hygiejne
Region Hovedstaden, Center for Økonomi — Indkøb
Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed
Denne bekendtgørelse er omfattet af: Direktiv 2004/18/EF
Del I: Ordregivende myndighed/ordregiver
Region Hovedstaden, Center for Økonomi — Indkøb
Kongens Vænge 2, Blok C, 1. sal
Att: Strategisk Indkøbskonsulent Tom Knøfler
3400 Hillerød
DANMARK
Telefon: +45 38665824
Mailadresse: tom.knoefler@regionh.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed / ordregiveren: www.regionh.dk
Del II: Kontraktens genstand
Indkøb
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Rigshospitalet og Herlev Hospital.
NUTS-kode DK011
33191000
Del IV: Procedure
Begrundelse for anvendelse af udbud med forhandling uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i EU-Tidende i henhold til direktiv 2004/18/EF
Kun en bestemt tilbudsgiver kan levere de pågældende bygge- og anlægsarbejder / varer / tjenesteydelser af: tekniske årsager
Indkøbet vurderes at være omfattet af reglerne om udbud med forhandling uden forudgående udbudsbekendtgørelse, jf. Udbudsdirektivets art. 31, stk. 1, litra b, idet kontrakten af tekniske grunde kun kan overdrages til én bestemt økonomisk aktør. Nedenfor redegøres nærmere for disse tekniske grunde.2-3 gennemstiks endoskopvaskemaskiner til fleksible endoskoper med indbygget afspritningsprogram. Vaskemaskinerne skal leveres med fuld validering (inkl. IQ, OQ og PQ iht. DS/EN 15883) og opkobling til eksisterende IT-system (T-DOC).
Del V: Kontrakttildeling
Kontrakt nr.: 1 Betegnelse: 2-3 endoskopvaskere til Centrale sterilcentralerSantax Medico AS
Bredskifte Allé 11
8210 Århus V
DANMARK
Del VI: Supplerende oplysninger
2-3 gennemstiks endoskopvaskemaskiner til fleksible endoskoper med indbygget afspritningsprogram.
Vaskemaskinerne skal leveres med fuld validering (inkl. IQ, OQ og PQ iht. DS/EN 15883) og opkobling til eksisterende IT-system (T-DOC).
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: www.klfu.dk
Klage over Ordregivers valg af procedure mv. kan indgives til Klagenævnet. Senest samtidig med indgivelse af klage til Klagenævnet, skal Klager skriftligt underrette Ordregiver om den påståede overtrædelse og om, at klagen indbringes for nævnet.
Nærværende bekendtgørelse følges op af bekendtgørelse om indgået kontrakt. Klage herover skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelse om indgået kontrakt er blevet offentliggjort, jf. lov om håndhævelse af udbudsreglerne mv. § 7, stk. 3. Senest samtidig med indgivelse af klage til Klagenævnet, skal Klager skriftligt underrette Ordregiver om den påståede overtrædelse og om, at klagen indbringes for nævnet.
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk
Fax: +45 41715100