Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/51981e8d-19af-4bb0-8cc3-b0c63918d4d2/publicMaterial
Udbyder
Spar 5
Vindere
Udbud af rammeaftale om levering af dagligvarer til visiterede borgere
(09.06.2023)
Intervare
Banemarksvej 58
2605 Brøndby
Udbud af rammeaftale om levering af dagligvarer til visiterede borgere
Spar 5
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
Postadresse: Bernstorffsvej 161
By: Charlottenlund
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 2920
Land: Danmark
Kontaktperson: Anders Lundsager
E-mail: anlu05@frederiksberg.dk
Telefon: +45 53880823
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/51981e8d-19af-4bb0-8cc3-b0c63918d4d2/homepage
CVR-nummer: 19438414
Postadresse: Bernstorffsvej 161
By: Charlottenlund
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 2920
Land: Danmark
Kontaktperson: Anders Lundsager
E-mail: anlu05@frederiksberg.dk
Telefon: +45 28982046
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://gentofte.dk/
CVR-nummer: 11 71 53 11
Postadresse: Lyngby Torv 17
By: Kongens Lyngby
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 2800
Land: Danmark
Kontaktperson: Anders Lundsager
E-mail: anlu05@frederiksberg.dk
Telefon: +45 28982046
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ltk.dk/
CVR-nummer: 62761113
Postadresse: Rådhus Allé 7
By: Søborg
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 2860
Land: Danmark
Kontaktperson: Anders Lundsager
E-mail: anlu05@frederiksberg.dk
Telefon: +45 28982046
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://gladsaxe.dk/
CVR-nummer: 11259979
Postadresse: Smallegade 1
By: Frederiksberg
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 2000
Land: Danmark
Kontaktperson: Anders Lundsager
E-mail: anlu05@frederiksberg.dk
Telefon: +45 28982046
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.frederiksberg.dk/
CVR-nummer: 29188378
Postadresse: Øverødvej 2
By: Holte
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 2840
Land: Danmark
Kontaktperson: Anders Lundsager
E-mail: anlu05@frederiksberg.dk
Telefon: +45 28982046
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.rudersdal.dk/
Del II: Genstand
Udbud af rammeaftale om levering af dagligvarer til visiterede borgere
Dette udbud vedrører levering af dagligvarer til borgere i Frederiksberg Kommune, Gentofte Kommune, Gladsaxe Kommune og Lyngby-Taarbæk Kommune samt Rudersdal Kommune. Opgaven omfatter følgende hovedelementer
- Modtagelse af borgernes bestilling.
- Plukning og pakning af varer
- Levering af varer til borgerens hjem
- På-plads-lægning af køle-/frysevarer for borger
- Afregning.
Der er tale om praktisk hjælp der leveres i henhold til §83 i Lov om Social Service. Ordregiver har pligt til at sørge for, at der tilbydes personlig og/eller praktisk hjælp i hjemmet til borgere, der ikke selv kan udføre visse opgaver på grund af nedsat fysisk eller psykisk funktionsevne eller på grund af særlige sociale problemer. Dette gælder også hjælp til indkøb.
Spar5 kommunerne, herunder:
Frederiksberg Kommune
Gentofte Kommune
Gladsaxe Kommune
Lyngby-Taarbæk Kommune
Rudersdal Kommune
Frederiksberg Kommune, Gentofte Kommune, Gladsaxe Kommune, Lyngby-Taarbæk Kommune og Rudersdal Kommune udbyder i fællesskab rammeaftale om levering af dagligvarer til kommunernes visiterede borgere i eget hjem
Frederiksberg Kommune gennemfører det fælles udbud på vegne af alle kommunerne, der samlet benævnes ”Ordregiver”. Alle kommunerne er i fællesskab ansvarlige for de dele af det fælles udbud, som den enkelte kommune deltager i. Alle kommunerne indgår individuelle rammeaftaler med de vindende tilbudsgivere på baggrund af udbudsmaterialets kontrakt.
I forbindelse med opgaven betaler kommune for bestilling og levering mens borgerne betaler for varerne. De neden for estimerede udgifter og værdi af kontrakten dækker alene over kommunens omkostninger til opgaven.
Det estimerede værdi af kontrakten er 46.2 mio. kr. det maksimale forbrug på rammeaftalen er skønnet til at være 25% større og det samlede maksimale forbrug på rammeaftalen er estimeret til 11,6 mio. kr. X 1,25 X 4 = i alt 57,89 mio.
Der er i udbuddet gennemført tiltag for at sikre miljømæssig bæredygtighed. Miljø indgå som et tildelingskriterium, endvidere stilles der miljøkrav krav til opgaveudførelsen, herunder krav om borgerne også skal have mulighed for at købe økologiske produkter.
12 måneder
I Udbuddet indgår følgende udelukkelsesgrunde
1. Overtrædelse af miljømæssige-, sociale- eller arbejdsretlige regler
2. Konkurs m.m.
3. Alvorlige forsømmelser, der sår tvivl om ansøgerens eller tilbudsgiverens integritet
4. Konkurrenceforvridende aftaler
5. Tidligere misligholdelse af en offentlig kontrakt
6. Forsøg på at påvirke ordregiverens beslutningsproces
7. Gæld til det offentlige.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Der stilles krav til nettoomsætning og egenkapital
-Tilbudsgiver har mindst en gennemsnitligt årlig nettoomsætning på salg og levering af dagligvarer på 5 mio. kr. i de seneste 3 regnskabsår.
-Tilbudsgiver skal have en egenkapital må mindst 1.000.000 kr. i seneste disponible årsregnskab.
Krav til referencer
-Tilbudsgiver skal have mindst 2 referencer på salg og levering af fødevarer til offentlige institutioner eller borgere visiteret til en offentlig indkøbsordning inden for de seneste 3 år.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk