23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 031-049521
Offentliggjort
15.02.2016
Udbudstype
Forhåndsmeddelelse

Udbyder

Region Nordjylland, Indkøbskontoret

Høring omkring udbud på anti-emboli og kompressions-strømper


Region Nordjylland, Indkøbskontoret

Vejledende forhåndsmeddelelse

Varer

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Region Nordjylland, Indkøbskontoret
Niels Bohrs vej 30
Att: Anne Mette Kløve Thygesen
9220 Aalborg Øst
DANMARK
Telefon: +45 97648470
Mailadresse: amkt@rn.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.rn.dk

Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

I.2) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.3) Hovedaktivitet
Sundhed
I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej

Del II.B: Kontraktens genstand (Varer eller tjenesteydelser)

II.1) Den ordregivende myndigheds betegnelse for kontrakten:
Høring omkring udbud på anti-emboli og kompressions-strømper.
II.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted
Varer

NUTS-kode DK0

II.3) Oplysninger om rammeaftale
Bekendtgørelsen vedrører udarbejdelse af en rammeaftale: ja
II.4) Kort beskrivelse af arten og mængden eller værdien af varerne eller tjenesteydelserne:
Høring på Kravspecifikationer og tilbudliste i forbindelse med fortstående udbud på anti-emboli og kompression strømper.
Der er 3 delaftaler:
Delaftale 1: Anti emboli strømper i knæ og lårlang str.
Delaftale 2: Anti emboli hoftebånds strømper
Delaftale 3: Kompressions strømper.

Delaftaler

Kontrakten er opdelt i delaftaler: nej
II.5) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33196000, 33196100, 18315000

II.6) Planlagt startdato for tildelingsprocedurerne
II.7) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
II.8) Yderligere oplysninger:
I forbindelse med udbudsprocessen ønskes der afholdt en høringsdag, hvor potentielle tilbudsgivere kan komme med input til materialet. Høringsdagen afholdes tirsdag den 23.2.2016 hos Region Nordjylland, Niels Bohrs Vej 30 9220 Aalborg Øst.

Tilmelding samt anmodning om materiale pr mail til Udbudskonsulent Anne Mette Kløve Thygesen amkt@rn.dk — senest den 19.2.2016 kl. 10.00. Den endelige tidsplan fremsendes den 19.2.2016.

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Kontraktbetingelser
III.1.1) De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:
III.2) Betingelser for deltagelse
III.2.1) Oplysning om reserverede kontrakter

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om EU-midler
VI.2) Yderligere oplysninger:
VI.3) Oplysninger om den generelle lovramme
VI.4) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
10.2.2016

Send til en kollega

0.157