23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 033-053363
Offentliggjort
17.02.2016
Udbudstype
Forhåndsmeddelelse

Udbyder

Aalborg Kommune

Pleje- og overvågningsopgaver vedr. respirator- og kanylebrugere


Aalborg Kommune

Vejledende forhåndsmeddelelse

Tjenesteydelser

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Aalborg Kommune
Storemosevej 17-21
Att: Nicole Bording
9310 Vodskov
DANMARK
Mailadresse: udbudaalborg@implement.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.aalborg.dk

Internetadresse for køberprofilen: http://www.aalborg.dk/om-kommunen/organisation/%C3%A6ldre-og-handicapforvaltningen

Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

I.2) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.3) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester
I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej

Del II.B: Kontraktens genstand (Varer eller tjenesteydelser)

II.1) Den ordregivende myndigheds betegnelse for kontrakten:
Pleje- og overvågningsopgaver vedr. respirator- og kanylebrugere.
II.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted
Tjenesteydelseskategori nr. 25: Sundheds- og socialvæsen

NUTS-kode DK050

II.3) Oplysninger om rammeaftale
II.4) Kort beskrivelse af arten og mængden eller værdien af varerne eller tjenesteydelserne:
Ældre- og Handicapforvaltningen i Aalborg Kommune planlægger at gennemføre et udbud af »pleje- og overvågning af respirator- og kanylebrugere, der bor i eget hjem og som ikke selv ønsker at ansætte hjælpere«.
Pleje- og overvågning af respirator- og kanylebrugere varetages i et samarbejde mellem Aalborg Kommune og Region Nordjylland med Aalborg Kommune som den praktisk udførende og opdragsgiver for de private aktører, der løser opgaverne på regionens og kommunens vegne.
Opgaven, der første gang var udbudt i 2009 og genudbudt i 2012, sendes således i genudbud — forventeligt i 2. kvartal 2016.
Pleje- og overvågningsopgaverne kræver døgnbemanding hos de omfattede borgere og kommunens betalinger til de private aktører anslås derfor at ville være mellem 6 — 10 000 000 DKK årligt i den kommende kontraktperiode på forventeligt 4 — 6 år. Beløbets størrelse afhænger af antallet af borgere, der i perioden har behov for hjælpen.
Aalborg Kommune vil gerne inden udbuddet formelt igangsættes invitere til en dialog med de mulige kommende leverandører på området med henblik på at skabe så gode samarbejdsbetingelser som muligt i den kommende kontraktperiode.
Hvis I har lyst til at deltage i denne markedsdialog — »Request for Information« — kan I finde flere oplysninger nedenfor i punkt II.8): Yderligere oplysninger.
II.5) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

85300000, 85310000

II.6) Planlagt startdato for tildelingsprocedurerne
II.7) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: nej
II.8) Yderligere oplysninger:
Som angivet i punkt II.4) gennemfører Ældre- og Handicapforvaltningen en »Request for Information« (»RFI«) som indledning til et udbud af pleje- og overvågning af respirator- og kanylebrugere, der bor i eget hjem og som ikke selv ønsker at ansætte hjælpere.
Gennem en RFI ønsker Ældre- og Handicapforvaltningen en dialog med leverandører, der er egnede til at understøtte de serviceydelser, som er forbundet med pleje- og overvågning af respirator- og kanylebrugere, der bor i eget hjem. Det kan være løsninger, som bruges i andre kommuner og med lignende serviceområder.
En vejledning om RFI kan rekvireres ved henvendelse til kontaktpunktet angivet i punkt I.1). Vejledningen indeholder bl.a. baggrundsinformation og en disposition for en besvarelse.

Skulle der være problemer i den forbindelse kan I henvende jer til Nicole Bording på nibo@implement.dk (+45 2338 0067) eller Stefan Willerslev på swi@implement.dk (+45 4138 0015).

Leverandører, der gerne vil deltage i dialogmøder med kommunen, skal give os besked herom og sende deres besvarelse via e-mail til: udbudaalborg@implement.dk

Fristen for afgivelse af en besvarelse er fredag den 4.3.2016 kl. 12.00.
Møder med de enkelte leverandører er planlagt afholdt i uge 10 (7. — 11. marts)
På baggrund af bl.a. RFI besvarelserne vil Ældre- og Handicapforvaltningen udarbejde det endelige udbudsmateriale, og på grundlag af dette udbudsmateriale indhente tilbud fra interesserede leverandører.
II.1) Den ordregivende myndigheds betegnelse for kontrakten:
Pleje- og overvågningsopgaver vedr. respirator- og kanylebrugere.
II.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted
Tjenesteydelseskategori nr. 25: Sundheds- og socialvæsen

NUTS-kode DK,DK05

II.3) Oplysninger om rammeaftale
II.4) Kort beskrivelse af arten og mængden eller værdien af varerne eller tjenesteydelserne:
Ældre- og Handicapforvaltningen i Aalborg Kommune planlægger at gennemføre et udbud af »pleje- og overvågning af respirator- og kanylebrugere, der bor i eget hjem og som ikke selv ønsker at ansætte hjælpere«.
Pleje- og overvågning af respirator- og kanylebrugere varetages i et samarbejde mellem Aalborg Kommune og Region Nordjylland med Aalborg Kommune som den praktisk udførende og opdragsgiver for de private aktører, der løser opgaverne på regionens og kommunens vegne.
Opgaven, der første gang var udbudt i 2009 og genudbudt i 2012, sendes således i genudbud — forventeligt i 2. kvartal 2016.
Pleje- og overvågningsopgaverne kræver døgnbemanding hos de omfattede borgere og kommunens betalinger til de private aktører anslås derfor at ville være mellem 6 — 10 000 000 DKK årligt i den kommende kontraktperiode på forventeligt 4 — 6 år. Beløbets størrelse afhænger af antallet af borgere, der i perioden har behov for hjælpen.
Aalborg Kommune vil gerne inden udbuddet formelt igangsættes invitere til en dialog med de mulige kommende leverandører på området med henblik på at skabe så gode samarbejdsbetingelser som muligt i den kommende kontraktperiode.
Hvis I har lyst til at deltage i denne markedsdialog — »Request for Information« — kan I finde flere oplysninger nedenfor i punkt II.8): Yderligere oplysninger.
II.5) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

85300000, 85310000

II.6) Planlagt startdato for tildelingsprocedurerne
II.7) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
II.8) Yderligere oplysninger:
Som angivet i punkt II.4) gennemfører Ældre- og Handicapforvaltningen en »Request for Information« (»RFI«) som indledning til et udbud af pleje- og overvågning af respirator- og kanylebrugere, der bor i eget hjem og som ikke selv ønsker at ansætte hjælpere.
Gennem en RFI ønsker Ældre- og Handicapforvaltningen en dialog med leverandører, der er egnede til at understøtte de serviceydelser, som er forbundet med pleje- og overvågning af respirator- og kanylebrugere, der bor i eget hjem. Det kan være løsninger, som bruges i andre kommuner og med lignende serviceområder.
En vejledning om RFI kan rekvireres ved henvendelse til kontaktpunktet angivet i punkt I.1). Vejledningen indeholder bl.a. baggrundsinformation og en disposition for en besvarelse.

Skulle der være problemer i den forbindelse kan I henvende jer til Nicole Bording på nibo@implement.dk (+45 2338 0067) eller Stefan Willerslev på swi@implement.dk (+45 4138 0015).

Leverandører, der gerne vil deltage i dialogmøder med kommunen, skal give os besked herom og sende deres besvarelse via e-mail til: udbudaalborg@implement.dk

Fristen for afgivelse af en besvarelse er fredag den 4.3.2016 kl. 12.00.
Møder med de enkelte leverandører er planlagt afholdt i uge 10 (7. — 11. marts)
På baggrund af bl.a. RFI besvarelserne vil Ældre- og Handicapforvaltningen udarbejde det endelige udbudsmateriale, og på grundlag af dette udbudsmateriale indhente tilbud fra interesserede leverandører.
II.1) Den ordregivende myndigheds betegnelse for kontrakten:
Pleje- og overvågningsopgaver vedr. respirator- og kanylebrugere.
II.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted
Tjenesteydelseskategori nr. 25: Sundheds- og socialvæsen

NUTS-kode DK,DK050

II.3) Oplysninger om rammeaftale
II.4) Kort beskrivelse af arten og mængden eller værdien af varerne eller tjenesteydelserne:
Ældre- og Handicapforvaltningen i Aalborg Kommune planlægger at gennemføre et udbud af »pleje- og overvågning af respirator- og kanylebrugere, der bor i eget hjem og som ikke selv ønsker at ansætte hjælpere«.
Pleje- og overvågning af respirator- og kanylebrugere varetages i et samarbejde mellem Aalborg Kommune og Region Nordjylland med Aalborg Kommune som den praktisk udførende og opdragsgiver for de private aktører, der løser opgaverne på regionens og kommunens vegne.
Opgaven, der første gang var udbudt i 2009 og genudbudt i 2012, sendes således i genudbud — forventeligt i 2. kvartal 2016.
Pleje- og overvågningsopgaverne kræver døgnbemanding hos de omfattede borgere og kommunens betalinger til de private aktører anslås derfor at ville være mellem 6 — 10 000 000 DKK årligt i den kommende kontraktperiode på forventeligt 4 — 6 år. Beløbets størrelse afhænger af antallet af borgere, der i perioden har behov for hjælpen.
Aalborg Kommune vil gerne inden udbuddet formelt igangsættes invitere til en dialog med de mulige kommende leverandører på området med henblik på at skabe så gode samarbejdsbetingelser som muligt i den kommende kontraktperiode.
Hvis I har lyst til at deltage i denne markedsdialog — »Request for Information« — kan I finde flere oplysninger nedenfor i punkt II.8): Yderligere oplysninger.
II.5) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

85300000, 85310000

II.6) Planlagt startdato for tildelingsprocedurerne
II.7) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: nej
II.8) Yderligere oplysninger:
Som angivet i punkt II.4) gennemfører Ældre- og Handicapforvaltningen en »Request for Information« (»RFI«) som indledning til et udbud af pleje- og overvågning af respirator- og kanylebrugere, der bor i eget hjem og som ikke selv ønsker at ansætte hjælpere.
Gennem en RFI ønsker Ældre- og Handicapforvaltningen en dialog med leverandører, der er egnede til at understøtte de serviceydelser, som er forbundet med pleje- og overvågning af respirator- og kanylebrugere, der bor i eget hjem. Det kan være løsninger, som bruges i andre kommuner og med lignende serviceområder.
En vejledning om RFI kan rekvireres ved henvendelse til kontaktpunktet angivet i punkt I.1). Vejledningen indeholder bl.a. baggrundsinformation og en disposition for en besvarelse.

Skulle der være problemer i den forbindelse kan I henvende jer til Nicole Bording på nibo@implement.dk (+45 2338 0067) eller Stefan Willerslev på swi@implement.dk (+45 4138 0015).

Leverandører, der gerne vil deltage i dialogmøder med kommunen, skal give os besked herom og sende deres besvarelse via e-mail til: udbudaalborg@implement.dk

Fristen for afgivelse af en besvarelse er fredag den 4.3.2016 kl. 12.00.
Møder med de enkelte leverandører er planlagt afholdt i uge 10 (7. — 11. marts)
På baggrund af bl.a. RFI besvarelserne vil Ældre- og Handicapforvaltningen udarbejde det endelige udbudsmateriale, og på grundlag af dette udbudsmateriale indhente tilbud fra interesserede leverandører.
II.1) Den ordregivende myndigheds betegnelse for kontrakten:
Pleje- og overvågningsopgaver vedr. respirator- og kanylebrugere.
II.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted
Tjenesteydelseskategori nr. 25: Sundheds- og socialvæsen

NUTS-kode DK,DK05

II.3) Oplysninger om rammeaftale
II.4) Kort beskrivelse af arten og mængden eller værdien af varerne eller tjenesteydelserne:
Ældre- og Handicapforvaltningen i Aalborg Kommune planlægger at gennemføre et udbud af »pleje- og overvågning af respirator- og kanylebrugere, der bor i eget hjem og som ikke selv ønsker at ansætte hjælpere«.
Pleje- og overvågning af respirator- og kanylebrugere varetages i et samarbejde mellem Aalborg Kommune og Region Nordjylland med Aalborg Kommune som den praktisk udførende og opdragsgiver for de private aktører, der løser opgaverne på regionens og kommunens vegne.
Opgaven, der første gang var udbudt i 2009 og genudbudt i 2012, sendes således i genudbud — forventeligt i 2. kvartal 2016.
Pleje- og overvågningsopgaverne kræver døgnbemanding hos de omfattede borgere og kommunens betalinger til de private aktører anslås derfor at ville være mellem 6 — 10 000 000 DKK årligt i den kommende kontraktperiode på forventeligt 4 — 6 år. Beløbets størrelse afhænger af antallet af borgere, der i perioden har behov for hjælpen.
Aalborg Kommune vil gerne inden udbuddet formelt igangsættes invitere til en dialog med de mulige kommende leverandører på området med henblik på at skabe så gode samarbejdsbetingelser som muligt i den kommende kontraktperiode.
Hvis I har lyst til at deltage i denne markedsdialog — »Request for Information« — kan I finde flere oplysninger nedenfor i punkt II.8): Yderligere oplysninger.
II.5) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

85300000, 85310000

II.6) Planlagt startdato for tildelingsprocedurerne
II.7) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: nej
II.8) Yderligere oplysninger:
Som angivet i punkt II.4) gennemfører Ældre- og Handicapforvaltningen en »Request for Information« (»RFI«) som indledning til et udbud af pleje- og overvågning af respirator- og kanylebrugere, der bor i eget hjem og som ikke selv ønsker at ansætte hjælpere.
Gennem en RFI ønsker Ældre- og Handicapforvaltningen en dialog med leverandører, der er egnede til at understøtte de serviceydelser, som er forbundet med pleje- og overvågning af respirator- og kanylebrugere, der bor i eget hjem. Det kan være løsninger, som bruges i andre kommuner og med lignende serviceområder.
En vejledning om RFI kan rekvireres ved henvendelse til kontaktpunktet angivet i punkt I.1). Vejledningen indeholder bl.a. baggrundsinformation og en disposition for en besvarelse.

Skulle der være problemer i den forbindelse kan I henvende jer til Nicole Bording på nibo@implement.dk (+45 2338 0067) eller Stefan Willerslev på swi@implement.dk (+45 4138 0015).

Leverandører, der gerne vil deltage i dialogmøder med kommunen, skal give os besked herom og sende deres besvarelse via e-mail til: udbudaalborg@implement.dk

Fristen for afgivelse af en besvarelse er fredag den 4.3.2016 kl. 12.00.
Møder med de enkelte leverandører er planlagt afholdt i uge 10 (7. — 11. marts)
På baggrund af bl.a. RFI besvarelserne vil Ældre- og Handicapforvaltningen udarbejde det endelige udbudsmateriale, og på grundlag af dette udbudsmateriale indhente tilbud fra interesserede leverandører.

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Kontraktbetingelser
III.1.1) De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:
III.2) Betingelser for deltagelse
III.2.1) Oplysning om reserverede kontrakter

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.2) Yderligere oplysninger:
VI.3) Oplysninger om den generelle lovramme
VI.4) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
12.2.2016

Send til en kollega

0.047