Fakta om udbudet
Udbyder
Aalborg Kommune
Pleje- og overvågningsopgaver vedr. respirator- og kanylebrugere
Aalborg Kommune
Vejledende forhåndsmeddelelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2004/18/EF
Del I: Ordregivende myndighed
Aalborg Kommune
Storemosevej 17-21
Att: Nicole Bording
9310 Vodskov
DANMARK
Mailadresse: udbudaalborg@implement.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.aalborg.dk
Internetadresse for køberprofilen: http://www.aalborg.dk/om-kommunen/organisation/%C3%A6ldre-og-handicapforvaltningen
Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Del II.B: Kontraktens genstand (Varer eller tjenesteydelser)
NUTS-kode DK050
Pleje- og overvågning af respirator- og kanylebrugere varetages i et samarbejde mellem Aalborg Kommune og Region Nordjylland med Aalborg Kommune som den praktisk udførende og opdragsgiver for de private aktører, der løser opgaverne på regionens og kommunens vegne.
Opgaven, der første gang var udbudt i 2009 og genudbudt i 2012, sendes således i genudbud — forventeligt i 2. kvartal 2016.
Pleje- og overvågningsopgaverne kræver døgnbemanding hos de omfattede borgere og kommunens betalinger til de private aktører anslås derfor at ville være mellem 6 — 10 000 000 DKK årligt i den kommende kontraktperiode på forventeligt 4 — 6 år. Beløbets størrelse afhænger af antallet af borgere, der i perioden har behov for hjælpen.
Aalborg Kommune vil gerne inden udbuddet formelt igangsættes invitere til en dialog med de mulige kommende leverandører på området med henblik på at skabe så gode samarbejdsbetingelser som muligt i den kommende kontraktperiode.
Hvis I har lyst til at deltage i denne markedsdialog — »Request for Information« — kan I finde flere oplysninger nedenfor i punkt II.8): Yderligere oplysninger.
85300000, 85310000
Gennem en RFI ønsker Ældre- og Handicapforvaltningen en dialog med leverandører, der er egnede til at understøtte de serviceydelser, som er forbundet med pleje- og overvågning af respirator- og kanylebrugere, der bor i eget hjem. Det kan være løsninger, som bruges i andre kommuner og med lignende serviceområder.
En vejledning om RFI kan rekvireres ved henvendelse til kontaktpunktet angivet i punkt I.1). Vejledningen indeholder bl.a. baggrundsinformation og en disposition for en besvarelse.
Skulle der være problemer i den forbindelse kan I henvende jer til Nicole Bording på nibo@implement.dk (+45 2338 0067) eller Stefan Willerslev på swi@implement.dk (+45 4138 0015).
Leverandører, der gerne vil deltage i dialogmøder med kommunen, skal give os besked herom og sende deres besvarelse via e-mail til: udbudaalborg@implement.dk
Fristen for afgivelse af en besvarelse er fredag den 4.3.2016 kl. 12.00.Møder med de enkelte leverandører er planlagt afholdt i uge 10 (7. — 11. marts)
På baggrund af bl.a. RFI besvarelserne vil Ældre- og Handicapforvaltningen udarbejde det endelige udbudsmateriale, og på grundlag af dette udbudsmateriale indhente tilbud fra interesserede leverandører.
NUTS-kode DK,DK05
Pleje- og overvågning af respirator- og kanylebrugere varetages i et samarbejde mellem Aalborg Kommune og Region Nordjylland med Aalborg Kommune som den praktisk udførende og opdragsgiver for de private aktører, der løser opgaverne på regionens og kommunens vegne.
Opgaven, der første gang var udbudt i 2009 og genudbudt i 2012, sendes således i genudbud — forventeligt i 2. kvartal 2016.
Pleje- og overvågningsopgaverne kræver døgnbemanding hos de omfattede borgere og kommunens betalinger til de private aktører anslås derfor at ville være mellem 6 — 10 000 000 DKK årligt i den kommende kontraktperiode på forventeligt 4 — 6 år. Beløbets størrelse afhænger af antallet af borgere, der i perioden har behov for hjælpen.
Aalborg Kommune vil gerne inden udbuddet formelt igangsættes invitere til en dialog med de mulige kommende leverandører på området med henblik på at skabe så gode samarbejdsbetingelser som muligt i den kommende kontraktperiode.
Hvis I har lyst til at deltage i denne markedsdialog — »Request for Information« — kan I finde flere oplysninger nedenfor i punkt II.8): Yderligere oplysninger.
85300000, 85310000
Gennem en RFI ønsker Ældre- og Handicapforvaltningen en dialog med leverandører, der er egnede til at understøtte de serviceydelser, som er forbundet med pleje- og overvågning af respirator- og kanylebrugere, der bor i eget hjem. Det kan være løsninger, som bruges i andre kommuner og med lignende serviceområder.
En vejledning om RFI kan rekvireres ved henvendelse til kontaktpunktet angivet i punkt I.1). Vejledningen indeholder bl.a. baggrundsinformation og en disposition for en besvarelse.
Skulle der være problemer i den forbindelse kan I henvende jer til Nicole Bording på nibo@implement.dk (+45 2338 0067) eller Stefan Willerslev på swi@implement.dk (+45 4138 0015).
Leverandører, der gerne vil deltage i dialogmøder med kommunen, skal give os besked herom og sende deres besvarelse via e-mail til: udbudaalborg@implement.dk
Fristen for afgivelse af en besvarelse er fredag den 4.3.2016 kl. 12.00.Møder med de enkelte leverandører er planlagt afholdt i uge 10 (7. — 11. marts)
På baggrund af bl.a. RFI besvarelserne vil Ældre- og Handicapforvaltningen udarbejde det endelige udbudsmateriale, og på grundlag af dette udbudsmateriale indhente tilbud fra interesserede leverandører.
NUTS-kode DK,DK050
Pleje- og overvågning af respirator- og kanylebrugere varetages i et samarbejde mellem Aalborg Kommune og Region Nordjylland med Aalborg Kommune som den praktisk udførende og opdragsgiver for de private aktører, der løser opgaverne på regionens og kommunens vegne.
Opgaven, der første gang var udbudt i 2009 og genudbudt i 2012, sendes således i genudbud — forventeligt i 2. kvartal 2016.
Pleje- og overvågningsopgaverne kræver døgnbemanding hos de omfattede borgere og kommunens betalinger til de private aktører anslås derfor at ville være mellem 6 — 10 000 000 DKK årligt i den kommende kontraktperiode på forventeligt 4 — 6 år. Beløbets størrelse afhænger af antallet af borgere, der i perioden har behov for hjælpen.
Aalborg Kommune vil gerne inden udbuddet formelt igangsættes invitere til en dialog med de mulige kommende leverandører på området med henblik på at skabe så gode samarbejdsbetingelser som muligt i den kommende kontraktperiode.
Hvis I har lyst til at deltage i denne markedsdialog — »Request for Information« — kan I finde flere oplysninger nedenfor i punkt II.8): Yderligere oplysninger.
85300000, 85310000
Gennem en RFI ønsker Ældre- og Handicapforvaltningen en dialog med leverandører, der er egnede til at understøtte de serviceydelser, som er forbundet med pleje- og overvågning af respirator- og kanylebrugere, der bor i eget hjem. Det kan være løsninger, som bruges i andre kommuner og med lignende serviceområder.
En vejledning om RFI kan rekvireres ved henvendelse til kontaktpunktet angivet i punkt I.1). Vejledningen indeholder bl.a. baggrundsinformation og en disposition for en besvarelse.
Skulle der være problemer i den forbindelse kan I henvende jer til Nicole Bording på nibo@implement.dk (+45 2338 0067) eller Stefan Willerslev på swi@implement.dk (+45 4138 0015).
Leverandører, der gerne vil deltage i dialogmøder med kommunen, skal give os besked herom og sende deres besvarelse via e-mail til: udbudaalborg@implement.dk
Fristen for afgivelse af en besvarelse er fredag den 4.3.2016 kl. 12.00.Møder med de enkelte leverandører er planlagt afholdt i uge 10 (7. — 11. marts)
På baggrund af bl.a. RFI besvarelserne vil Ældre- og Handicapforvaltningen udarbejde det endelige udbudsmateriale, og på grundlag af dette udbudsmateriale indhente tilbud fra interesserede leverandører.
NUTS-kode DK,DK05
Pleje- og overvågning af respirator- og kanylebrugere varetages i et samarbejde mellem Aalborg Kommune og Region Nordjylland med Aalborg Kommune som den praktisk udførende og opdragsgiver for de private aktører, der løser opgaverne på regionens og kommunens vegne.
Opgaven, der første gang var udbudt i 2009 og genudbudt i 2012, sendes således i genudbud — forventeligt i 2. kvartal 2016.
Pleje- og overvågningsopgaverne kræver døgnbemanding hos de omfattede borgere og kommunens betalinger til de private aktører anslås derfor at ville være mellem 6 — 10 000 000 DKK årligt i den kommende kontraktperiode på forventeligt 4 — 6 år. Beløbets størrelse afhænger af antallet af borgere, der i perioden har behov for hjælpen.
Aalborg Kommune vil gerne inden udbuddet formelt igangsættes invitere til en dialog med de mulige kommende leverandører på området med henblik på at skabe så gode samarbejdsbetingelser som muligt i den kommende kontraktperiode.
Hvis I har lyst til at deltage i denne markedsdialog — »Request for Information« — kan I finde flere oplysninger nedenfor i punkt II.8): Yderligere oplysninger.
85300000, 85310000
Gennem en RFI ønsker Ældre- og Handicapforvaltningen en dialog med leverandører, der er egnede til at understøtte de serviceydelser, som er forbundet med pleje- og overvågning af respirator- og kanylebrugere, der bor i eget hjem. Det kan være løsninger, som bruges i andre kommuner og med lignende serviceområder.
En vejledning om RFI kan rekvireres ved henvendelse til kontaktpunktet angivet i punkt I.1). Vejledningen indeholder bl.a. baggrundsinformation og en disposition for en besvarelse.
Skulle der være problemer i den forbindelse kan I henvende jer til Nicole Bording på nibo@implement.dk (+45 2338 0067) eller Stefan Willerslev på swi@implement.dk (+45 4138 0015).
Leverandører, der gerne vil deltage i dialogmøder med kommunen, skal give os besked herom og sende deres besvarelse via e-mail til: udbudaalborg@implement.dk
Fristen for afgivelse af en besvarelse er fredag den 4.3.2016 kl. 12.00.Møder med de enkelte leverandører er planlagt afholdt i uge 10 (7. — 11. marts)
På baggrund af bl.a. RFI besvarelserne vil Ældre- og Handicapforvaltningen udarbejde det endelige udbudsmateriale, og på grundlag af dette udbudsmateriale indhente tilbud fra interesserede leverandører.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del VI: Supplerende oplysninger