23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2022/S 233-670845
Offentliggjort
02.12.2022
Udbudstype
Forhåndsmeddelelse

Udbyder

Danish Ministry of Defence Acquisition and Logistics Organisation

Økonomisk rådgivning til veteraner


Danish Ministry of Defence Acquisition and Logistics Organisation

Forhåndsmeddelelse

Denne bekendtgørelse er kun vejledende

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Danish Ministry of Defence Acquisition and Logistics Organisation
CVR-nummer: 16-28-71-80
Postadresse: Lautrupbjerg 1-5
By: Ballerup
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 2750
Land: Danmark
Kontaktperson: Rebecca Winther Christensen
E-mail: fmi-sd-acv12@mil.dk
Telefon: +45 51336218
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.fmi.dk
I.3) Kommunikation
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Elektronisk kommunikation kræver anvendelse af værktøjer og anordninger, der ikke er almindeligt tilgængelige. Der er gratis, ubegrænset og fuld adgang til disse værktøjer og anordninger på: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/cf0bbbee-35ae-44ac-b6e7-228f39f974f3/homepage
I.4) Type ordregivende myndighed
Ministerium eller en anden myndighed på nationalt plan eller forbundsplan, herunder regionale eller lokale afdelinger
I.5) Hovedaktivitet
Forsvar

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Økonomisk rådgivning til veteraner

II.1.2) Hoved-CPV-kode
85000000 Sundhedsvæsen og sociale foranstaltninger
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Forsvarsministeriet Materiel- og Indkøbsstyrelsen (herefter FMI) forbereder et udbud angående økonomisk rådgivning til veteraner.

-

FMI forventer at gennemføre udbuddet efter udbudsloven afsnit III.

-

Som en del af forberedelsen ønsker FMI med denne RFI (markedsundersøgelse) at indhente oplysninger om markedet fra branchens relevante virksomheder. Oplysningerne vil udgøre et væsentligt bidrag til tilrettelæggelsen af den samlede udbudsproces og -struktur, ligesom oplysningerne konkret vil blive nyttiggjort ved udarbejdelsen af udbudsmaterialet. Selve RFI materialet findes på Ethics via linket i afsnit 1.3. Svar frist for RFI'en er den 10. januar 2023 kl. 13.00. Ved spørgsmål er I velkomne til at kontakte FMI-SD-ACV12@mil.dk. Der svares ikke på spørgsmål fra den 15. december 2022 til den 4. januar 2023.

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK Danmark
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Forsvarsministeriet Materiel- og Indkøbsstyrelsen (herefter FMI) forbereder et udbud angående økonomisk rådgivning til veteraner.

-

FMI forventer at gennemføre udbuddet efter udbudsloven afsnit III.

-

Som en del af forberedelsen ønsker FMI med denne RFI (markedsundersøgelse) at indhente oplysninger om markedet fra branchens relevante virksomheder. Oplysningerne vil udgøre et væsentligt bidrag til tilrettelæggelsen af den samlede udbudsproces og -struktur, ligesom oplysningerne konkret vil blive nyttiggjort ved udarbejdelsen af udbudsmaterialet. Selve RFI materialet findes på Ethics via linket i afsnit 1.3. Svar frist for RFI'en er den 10. januar 2023 kl. 13.00. Ved spørgsmål er I velkomne til at kontakte FMI-SD-ACV12@mil.dk. Der svares ikke på spørgsmål fra den 15. december 2022 til den 4. januar 2023.

-

Rammeaftalen omfatter økonomisk rådgivning til veteraner og deres familier, der modtager arbejdsskadeerstatning for arbejdsskade efter udsendelse på international mission.

-

Formålet med den økonomiske rådgivning omfatter bl.a. 360 graders overblik over veteranens økonomi, som den ser ud på kort og på længere sigt, samt danne et fundament for forvaltning af arbejdsskadeerstatningen. Rådgivning om hvordan økonomien kan indrettes, så den passer til veteranens fremtidige liv og ønsker, eksempelvis med hensyn til job, bolig og familieforøgelse.

II.2.14) Yderligere oplysninger
II.3) Foreløbig dato for offentliggørelse af udbudsbekendtgørelse:
15/05/2023

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
29/11/2022

Send til en kollega

0.046