Fakta om udbudet
Udbyder
Danish Ministry of Defence Acquisition and Logistics Organisation
Økonomisk rådgivning til veteraner
Danish Ministry of Defence Acquisition and Logistics Organisation
Forhåndsmeddelelse
Denne bekendtgørelse er kun vejledende
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 16-28-71-80
Postadresse: Lautrupbjerg 1-5
By: Ballerup
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 2750
Land: Danmark
Kontaktperson: Rebecca Winther Christensen
E-mail: fmi-sd-acv12@mil.dk
Telefon: +45 51336218
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.fmi.dk
Del II: Genstand
Økonomisk rådgivning til veteraner
Forsvarsministeriet Materiel- og Indkøbsstyrelsen (herefter FMI) forbereder et udbud angående økonomisk rådgivning til veteraner.
-
FMI forventer at gennemføre udbuddet efter udbudsloven afsnit III.
-
Som en del af forberedelsen ønsker FMI med denne RFI (markedsundersøgelse) at indhente oplysninger om markedet fra branchens relevante virksomheder. Oplysningerne vil udgøre et væsentligt bidrag til tilrettelæggelsen af den samlede udbudsproces og -struktur, ligesom oplysningerne konkret vil blive nyttiggjort ved udarbejdelsen af udbudsmaterialet. Selve RFI materialet findes på Ethics via linket i afsnit 1.3. Svar frist for RFI'en er den 10. januar 2023 kl. 13.00. Ved spørgsmål er I velkomne til at kontakte FMI-SD-ACV12@mil.dk. Der svares ikke på spørgsmål fra den 15. december 2022 til den 4. januar 2023.
Forsvarsministeriet Materiel- og Indkøbsstyrelsen (herefter FMI) forbereder et udbud angående økonomisk rådgivning til veteraner.
-
FMI forventer at gennemføre udbuddet efter udbudsloven afsnit III.
-
Som en del af forberedelsen ønsker FMI med denne RFI (markedsundersøgelse) at indhente oplysninger om markedet fra branchens relevante virksomheder. Oplysningerne vil udgøre et væsentligt bidrag til tilrettelæggelsen af den samlede udbudsproces og -struktur, ligesom oplysningerne konkret vil blive nyttiggjort ved udarbejdelsen af udbudsmaterialet. Selve RFI materialet findes på Ethics via linket i afsnit 1.3. Svar frist for RFI'en er den 10. januar 2023 kl. 13.00. Ved spørgsmål er I velkomne til at kontakte FMI-SD-ACV12@mil.dk. Der svares ikke på spørgsmål fra den 15. december 2022 til den 4. januar 2023.
-
Rammeaftalen omfatter økonomisk rådgivning til veteraner og deres familier, der modtager arbejdsskadeerstatning for arbejdsskade efter udsendelse på international mission.
-
Formålet med den økonomiske rådgivning omfatter bl.a. 360 graders overblik over veteranens økonomi, som den ser ud på kort og på længere sigt, samt danne et fundament for forvaltning af arbejdsskadeerstatningen. Rådgivning om hvordan økonomien kan indrettes, så den passer til veteranens fremtidige liv og ønsker, eksempelvis med hensyn til job, bolig og familieforøgelse.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger