23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2022/S 239-689327
Offentliggjort
12.12.2022
Udbudstype
Annullering

Udbyder

Aarhus Kommune, Magistratsafdelingen for Sundhed og Omsorg, Center for Frihedsteknologi

Dynamisk indkøbssystem - Exoskeletter - Aarhus Kommune


Aarhus Kommune, Magistratsafdelingen for Sundhed og Omsorg, Center for Frihedsteknologi

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Varer

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Aarhus Kommune, Magistratsafdelingen for Sundhed og Omsorg, Center for Frihedsteknologi
CVR-nummer: 35144501
Postadresse: Søren Frichs Vej 36M
By: Aabyhøj
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
Postnummer: 8230
Land: Danmark
Kontaktperson: Sisse Gry Olsson
E-mail: osg@aarhus.dk
Telefon: +45 41859515
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/bde7bb49-4122-4f25-ba4a-7f2ee0ec81bf/homepage
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Anden aktivitet: Sundhed og omsorg

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Dynamisk indkøbssystem - Exoskeletter - Aarhus Kommune

II.1.2) Hoved-CPV-kode
33000000 Medicinsk udstyr, lægemidler og produkter til personlig pleje
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Det er Aarhus Kommunes opfattelse, at det ved brug af exoskeletter, som træningsredskab, er muligt at fremme borgerens sundhedstilstand og livskvalitet, hvis borgeren anvender exoskeletter som et træningsredskab i dagligdagen samt effektivisere kommunes drift. Det er Aarhus Kommunes vurdering, at der er potentiale for væsentlige besparelser for Aarhus Kommune oven i, at borgere med paraplegi får en væsentligt højere livskvalitet. Kommunen har derfor besluttet - på forsøgsordning - at tilbyde borgere, der lever op til nærmere fastsatte kriterier, muligheden for at bilve udvalgt til et exoskelet. I den forbindelse ønsker Aarhus Kommune at etablere et dynamisk indkøbssystem.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33183200 Ortopædiske proteser
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
Hovedudførelsessted:

Aarhus Kommune

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Aarhus Kommune er på baggrund af afholdt markedsdialog af den opfattelse, at udviklingen af exoskeletter sker meget hurtigt og at der forventes at komme flere leverandører på den korte bane. Aarhus Kommune ønsker derfor at etablere et dynamisk indkøbssystem, så alle interesserede leverandører af exoskeletter kan blive potentielle leverandører, og så disse leverandører altid kan tilbyde de seneste modeller af exoskeletter, når en borger bliver udvalgt til at modtage et exoskelet.

Formålet med etableringen af det dynamiske indkøbsssystem er således at gøre det så åbent og transparant, som muligt, for leverandører af exoskeletter at kunne tilbyde deres seneste model af et exoskelet, når en borger bliver udvalgt til at modtage et exoskelet.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Begrænset udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Der blev oprettet et dynamisk indkøbssystem
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2019/S 130-318557
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
Bekendtgørelsen vedrører opsigelsen af det dynamiske indkøbssystem offentliggjort i udbudsbekendtgørelsen ovenfor
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 1
Betegnelse:

Det dynamiske indkøbssystem bringes til ophør på grund af lukning af det spareforslag finansieringen kommer fra.

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Andre årsager (afbrudt procedure)

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Det dynamiske indkøbssystem bringes til ophør.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

I henhold til Lov om Klagenævnet for Udbud (Lov nr. 593 af 2.6.2016) gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud. En klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være modtaget i Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har afsendt en underretning om, hvem der er blevet prækvalificeret. Klager over tildeling af en kontrakt baseret på et dynamisk indkøbssystem skal være indgivet til Klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at kontrakt er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for tildelingen.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
07/12/2022

Send til en kollega

0.048