Fakta om udbudet
Udbyder
Medicoteknik, Region Syddanmark
Vindere
Billeddiagnostisk værktøj til Nuklearmedicinsk Afdeling, Vejle Sygehus
(23.12.2022)
Hermed Medical Solutions
Stockholm
Billeddiagnostisk værktøj til Nuklearmedicinsk Afdeling, Vejle Sygehus
Medicoteknik, Region Syddanmark
Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed
Varer
Del I: Ordregivende myndighed/enhed
CVR-nummer: 29190909
Postadresse: Sygehusvej 4
By: Kolding
NUTS-kode: DK03 Syddanmark
Postnummer: 6000
Land: Danmark
Kontaktperson: Søren Iversen
E-mail: soeren.iversen@rsyd.dk
Telefon: +45 99440374
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.rsyd.dk
Del II: Genstand
Billeddiagnostisk værktøj til Nuklearmedicinsk Afdeling, Vejle Sygehus
Billeddiagnostisk værktøj til Nuklearmedicinsk Afdeling, Vejle Sygehus
Billeddiagnostisk værktøj til Nuklearmedicinsk Afdeling, Vejle Sygehus
Del IV: Procedure
- Udbuddet er ikke omfattet af direktivet
Opgradering af hard- og software til eksisterende Hermes platform til diagnostik- og arkivering af nuklearmedicinske optagelser, der alene kan leveres og udføres af Hermes Medical Solutions.
I henhold til § 4 i lov nr. 492 af 12.5.2010 om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. agter ordregiver at indgå aftalen 10 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor denne bekendtgørelse er offentliggjort.
Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling
Billeddiagnostisk værktøj til Nuklearmedicinsk Afdeling, Vejle Sygehus
By: Stockholm
NUTS-kode: SE Sverige
Land: Sverige
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus - Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
By: findes ikke
Land: Danmark
Klagefristerne er fastsat i lov om Klagenævnet for Udbud § 7. Det fremgår bl.a. heraf:
Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation.
Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II skal være indgivet til klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Klager over indgåelse af en rammeaftale efter udbudsloven skal dog være indgivet til klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem skal være indgivet til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Samtidig med klagens fremsendelse til klagenævnet skal klageren sende (evt. pr. e-mail) en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark