Fakta om udbudet
Udbyder
Hjørring Kommune
Vindere
(21.04.2023)
Klinisk tandtekniker Mads Laursen
9800 Hjørring
Tandproteser til borgere
Hjørring Kommune
Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189382
Postadresse: Springvandspladsen 5
By: Hjørring
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 9800
Land: Danmark
Kontaktperson: Julie Søndergaard Christensen
E-mail: jsc@hjoerring.dk
Telefon: +45 72333218
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/193792245.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.hjoerring.dk/
Del II: Genstand
Tandproteser til borgere
Hjørring Kommune ønsker at indgå en ny prisaftale på tandproteser til borgere, der efter lovgivningen er bevilliget et udvidet helbredstillæg.
Prisaftalen har til formål at fastlægge behandlingspriser af tandproteser som beregningsgrundlag for kommunens bevilling af støtte hertil, herunder i forhold til det bedst egnede og billigste hjælpemiddel.
Indkøbet anses som en offentlig kontrakt og udbydes i henhold til udbudsloven.1 Udbuddet gennemføres efter afsnit 3; indkøb af sociale og andre specifikke tjenesteydelser over tærskelværdi (light regimet). Prisaftalen tildeles i henhold til de bestemmelser, der er givet i lovens kapitel 16, jf. § 186 ff., jf. § 7.
Indkøbet gennemføres i overensstemmelse med udbudslovens generelle principper om ligebehandling, gennemsigtighed og proportionalitet, jf. udbudslovens § 2.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal udfylde og vedhæfte tro og loveerklæring, jf. udbudsbilag 1. Tilbudsgiver skal på tro og love erklære, at Tilbudsgiver ikke er omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudsloven.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk