Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=350569&B=VIF
Udbyder
VIF - VESTEGNENS INDKØBSFORUM
Udbud af genbrugshjælpemidler 2023 VIF
VIF - VESTEGNENS INDKØBSFORUM
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 909090901
Postadresse: NA
By: Brøndby
NUTS-kode: DK0 Danmark
Postnummer: NA
Land: Danmark
Kontaktperson: Ann-Louise Salomonsen
E-mail: ANLSA@brondby.dk
Telefon: +45 43282936
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.brondby.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/330936
CVR-nummer: 65113015
Postadresse: Park Allé 160
By: Brøndby
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 2605
Land: Danmark
Kontaktperson: Ann-Louise Salomonsen
E-mail: indkob@brondby.dk
Telefon: +45 43282936
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.brondby.dk
CVR-nummer: 66137112
Postadresse: Nordmarks Allé
By: Albertslund
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 2620
Land: Danmark
Kontaktperson: Gül Bahar Kilic Corap
E-mail: gul.bahar.kilic.corap@albertslund.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://albertslund.dk/
CVR-nummer: 12881517
Postadresse: Kirkevej 7
By: Dragør
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 2791
Land: Danmark
Kontaktperson: Jannik Brandenborg
E-mail: jannikb@dragoer.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.dragoer.dk/
CVR-nummer: 65120119
Postadresse: Rådhusparken 2
By: Glostrup
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 2600
Land: Danmark
Kontaktperson: Charlotte Wilson
E-mail: Charlotte.Wilson@glostrup.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.glostrup.dk/
CVR-nummer: 11931316
Postadresse: Ishøj Store Torv 20
By: Ishøj
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 2635
Land: Danmark
Kontaktperson: Søren Roslef
E-mail: srr@ishoj.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://ishoj.dk/
CVR-nummer: 20310413
Postadresse: Amager Landevej 76
By: Kastrup
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 2770
Land: Danmark
Kontaktperson: Elisabeth Jessen
E-mail: eje.of@taarnby.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.taarnby.dk/
CVR-nummer: 19583910
Postadresse: Vallensbæk Stationstorv 100
By: Vallensbæk Strand
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 2665
Land: Danmark
Kontaktperson: Sussi Herløv Jensen
E-mail: shj@vallensbaek.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.vallensbaek.dk/
CVR-nummer: 55606617
Postadresse: Hvidovrevej 278
By: Hvidovre
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 2650
Land: Danmark
Kontaktperson: Jens Vejgaard
E-mail: jvd@hvidovre.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.hvidovre.dk/
CVR-nummer: 65307316
Postadresse: Rødovre Parkvej 150
By: Rødovre
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 2610
Land: Danmark
Kontaktperson: Alex Nielsen
E-mail: cn13151@rk.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.rk.dk/forside/
Del II: Genstand
Udbud af genbrugshjælpemidler 2023 VIF
Udbuddet vedrører indkøb og levering genbrugshjælpemidler, som ikke er omfattet af SKI 50.98 eller 50.99 til Kommuner i Vestegnens Indkøbsforum.
Udbud af genbrugshjælpemidler
Udbuddet gennemføres af Brøndby Kommune på vegne af Vestegnens Indkøbsforum; Albertslund, Brøndby, Dragør, Glostrup, Hvidovre, Ishøj, Rødovre, Tårnby og Vallensbæk Kommune.
Udbuddet vedrører indkøb og levering af genbrugshjælpemidler til ordregiver.
Undtaget fra udbuddet er genbrugshjælpemidler på SKIs aftaler på 50.98 og 50.99, da disse er omfattet af andre aftaler.
Udbuddet består af 5 delataler. Der kan afgives tilbud på alle delaftaler.
Rammeaftalen kan forlænges med 2 x 1 år
Rammeaftalen kan forlænges med 2 x 1 år
Delaftale 1: Arbejdsstole
Aftalen omfatter levering af arbejdsstole, tilbehør og ekstraudstyr.
Der kan afgives tilbud på alle delaftaler.
Rammeaftalen kan forlænges med 2 x 1 år
Rammeaftalen kan forlænges med 2 x 1 år
Delaftale 2: Transportkørestole
Aftalen omfatter levering af transportkørestole, tilbehør og ekstraudstyr.
Der kan afgives tilbud på alle delaftaler.
Rammeaftalen kan forlænges med 2 x 1 år
Rammeaftalen kan forlænges med 2 x 1 år
Delaftale 3: Mobil PL
Aftalen omfatter levering af mobil personløfter (lift), tilbehør og ekstraudstyr.
Der kan afgives tilbud på alle delaftaler.
Rammeaftalen kan forlænges med 2 x 1 år
Rammeaftalen kan forlænges med 2 x 1 år
Delaftale 4: Mobil ståløfter
Aftalen omfatter levering af mobil ståløfter, tilbehør og ekstraudstyr.
Der kan afgives tilbud på alle delaftaler.
Rammeaftalen kan forlænges med 2 x 1 år
Rammeaftalen kan forlænges med 2 x 1 år
Delaftale 5: Stationær PL
Aftalen omfatter levering af stationær personløfter, tilbehør og ekstraudstyr.
Der kan afgives tilbud på alle delaftaler.
Rammeaftalen kan forlænges med 2 x 1 år
Rammeaftalen kan forlænges med 2 x 1 år
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Brøndby, Danmark
Del VI: Supplerende oplysninger
2027
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk