Fakta om udbudet
Udbyder
Region Syddanmark
Udbud af kardiologiske procedurepakker
Region Syddanmark
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190909
Postadresse: Damhaven 12
By: Vejle
NUTS-kode: DK03 Syddanmark
Postnummer: 7100
Land: Danmark
Kontaktperson: Thilde Bach Hansen
E-mail: sti@rsyd.dk
Telefon: +45 76631000
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.regionsyddanmark.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/181055
Del II: Genstand
Udbud af kardiologiske procedurepakker
Udbuddet gennemføres som udbud med forhandling efter Udbudslovens afsnit II, og er opdelt i 9 delkontrakter (én delkontrakt pr. procedurepakke), hvor der ønskes én leverandør pr. delkontrakt. Hver delkontrakt indgås som en rammeaftale. Læs nærmere om hver af de 9 delkontrakter nedenfor.
Den anslåede og den maksimale mængde for alle delkontrakter tilsammen er henholdsvis 42.720 og 53.400 styk.
OUH - KAG pakke
Kontrakt om indkøb af KAG procedurepakke til kardiologisk laboratorium Odense Universitets Hospital. Nærmere indhold af pakken fremgår af kontraktbilag 3.
Ordregiver forventer, at delkontrakten vil medføre en anslået afsætning på 22.000 stk., i rammeaftalens løbetid. Den maksimale mængde under delkontrakten udgør dog 27.500 stk. i rammeaftalens løbetid.
OUH - Pace pakke
Kontrakt om indkøb af KAG procedurepakke til kardiologisk laboratorium Odense Universitets Hospital. Nærmere indhold af pakken fremgår af kontraktbilag 3.
Ordregiver forventer, at delkontrakten vil medføre en anslået afsætning på 5.600 stk., i rammeaftalens løbetid. Den maksimale mængde under delkontrakten udgør dog 7.000 stk. i rammeaftalens løbetid.
OUH - Ablations pakke
Kontrakt om indkøb af ablations procedurepakke til kardiologisk laboratorium Odense Universitets Hospital. Nærmere indhold af pakken fremgår af kontraktbilag 3.
Ordregiver forventer, at delkontrakten vil medføre en anslået afsætning på 4.400 stk., i rammeaftalens løbetid. Den maksimale mængde under delkontrakten udgør dog 5.500 stk. i rammeaftalens løbetid.
Vejle - KAG pakke
Kontrakt om indkøb af KAG procedurepakke til Sygehus Lillebælt, Vejle. Nærmere indhold af pakken fremgår af kontraktbilag 3.
Ordregiver forventer, at delkontrakten vil medføre en anslået afsætning på 2.400 stk., i rammeaftalens løbetid. Den maksimale mængde under delkontrakten udgør dog 3.000 stk. i rammeaftalens løbetid.
Vejle - Pace pakke
Kontrakt om indkøb af Pace procedurepakke til Sygehus Lillebælt, Vejle. Nærmere indhold af pakken fremgår af kontraktbilag 3.
Ordregiver forventer, at delkontrakten vil medføre en anslået afsætning på 1.200 stk., i rammeaftalens løbetid. Den maksimale mængde under delkontrakten udgør dog 1.500 stk. i rammeaftalens løbetid.
Aabenraa - KAG pakke
Kontrakt om indkøb af KAG procedurepakke til Sygehus Sønderjylland, Aabenraa Sygehus. Nærmere indhold af pakken fremgår af kontraktbilag 3.
Ordregiver forventer, at delkontrakten vil medføre en anslået afsætning på 2.688 stk., i rammeaftalens løbetid. Den maksimale mængde under delkontrakten udgør dog 3.360 stk. i rammeaftalens løbetid.
Aabenraa - Pace pakke
Kontrakt om indkøb af Pace procedurepakke til Sygehus Sønderjylland, Aabenraa Sygehus. Nærmere indhold af pakken fremgår af kontraktbilag 3.
Ordregiver forventer, at delkontrakten vil medføre en anslået afsætning på 1.120 stk., i rammeaftalens løbetid. Den maksimale mængde under delkontrakten udgør dog 1.400 stk. i rammeaftalens løbetid.
Esbjerg - KAG pakke
Kontrakt om indkøb af KAG procedurepakke til Esbjerg Sygehus. Nærmere indhold af pakken fremgår af kontraktbilag 3.
Ordregiver forventer, at delkontrakten vil medføre en anslået afsætning på 2.304 stk., i rammeaftalens løbetid. Den maksimale mængde under delkontrakten udgør dog 2.880 stk. i rammeaftalens løbetid.
Esbjerg - Pace pakke
Kontrakt om indkøb af pace procedurepakke til Esbjerg Sygehus. Nærmere indhold af pakken fremgår af kontraktbilag 3.
Ordregiver forventer, at delkontrakten vil medføre en anslået afsætning på 1.008 stk., i rammeaftalens løbetid. Den maksimale mængde under delkontrakten udgør dog 1.260 stk. i rammeaftalens løbetid.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Delkontrakt 1
Del V: Kontrakttildeling
Delkontrakt 2
Del V: Kontrakttildeling
Delkontrakt 3
Del V: Kontrakttildeling
Delkontrakt 4
Del V: Kontrakttildeling
Delkontrakt 5
Del V: Kontrakttildeling
Delkontrakt 6
Del V: Kontrakttildeling
Delkontrakt 7
Del V: Kontrakttildeling
Delkontrakt 8
Del V: Kontrakttildeling
Delkontrakt 9
Del VI: Supplerende oplysninger
For at opnår størst mulig konkurrence har Region Syddanmark valgt at annullere udbuddet og ændre mindstekrav i udbudsmaterialet.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation.
Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III skal være indgivet til klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Klager over indgåelse af en rammeaftale efter udbudsloven skal være indgivet til klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Samtidig med klagens fremsendelse til klagenævnet skal klageren sende (evt. pr. e-mail) en kopi af klagen med bilag til ordregiveren. Klagenævnet har brug for at vide, om klageren har underrettet ordregiveren, og klageren skal derfor sende kopi af underretningen af ordregiveren til klagenævnet.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: https://www.kfst.dk/