Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=354028&B=REGIONMIDT
Udbyder
Region Midtjylland
Anskaffelse af blodprøvetagningsrør
Region Midtjylland
Forhåndsmeddelelse
Denne bekendtgørelse er kun vejledende
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190925
Postadresse: Universitetsbyen 25, Bygning 2A, 3. sal
By: Aarhus C
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
Postnummer: 8000
Land: Danmark
Kontaktperson: Mads Madsen
E-mail: Mads.B.Madsen@stab.rm.dk
Telefon: +45 30449957
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.udbud.rm.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/253854
Del II: Genstand
Anskaffelse af blodprøvetagningsrør
Høring vedrørende anskaffelse af blodprøvetagnignsrør
Anskaffelse af blodprøvetagningsrør
Høring vedrørende anskaffelse af blodprøvetagnignsrør
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Høring over udkast til udbudsmateriale – Udbud af blodprøvetagningsrør
Region Midtjylland planlægger at udbyde en rammeaftale til brug for indkøb af blodprøvetagningsrør
Høringsmaterialet består af følgende dokumenter:
Høringsbrev (nærværende dokument)
Udkast til kontrakt
Kontraktbilag 2 – Kravspecifikation
Kontraktbilag 3 – Tilbudsliste
Kontraktbilag X - Apparaturoversigt
Uddrag fra udbudsbetingelserne
Udbudsbilag 3 – Erklæring vedrørende russiske interesser
Kontraktbilag 14 - Forsyningskædeoversigt
De fremsendte udkast har til formål at sikre at eventuelle uhensigtsmæssigheder i udbudsmaterialet revurderes på baggrund af leverandørmarkedets feedback.
Regionen ønsker derfor at få skriftlig feedback på de vedlagte høringsdokumenter, med specifikke henvisninger til hvor i udbudsmaterialet den enkelte leverandør mener at der potentielt kan være uhensigtsmæssigheder. Dette bedes derfor gøres i et særskilt dokument med reference til de enkelte afsnit hvor kommentaren relaterer sig til. For Kontraktbilag 2 – kravspecifikation kan der laves kommentarer ud for de enkelte krav, herunder også mindstekrav. Jo mere information fra leverandørsiden om hvorfor det enkelte krav er uhensigtsmæssigt stillet af Regionen, jo bedre.
Spørgsmål til materialet vil ikke blive besvaret i høringsperioden, og der henvises til at leverandøren laver én samlet skriftlig feedback og sender via EU-Supply.
Regionen forbeholder sig retten til ikke at foretage ændringer i udbudsmaterialet, på baggrund af høringssvarene. Ligeledes, gør Regionen opmærksom på at alle krav kan ændre sig.