Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Zealand Business College (ZBC)
Offentligt EU udbud vedr. eksamensvagter
Zealand Business College (ZBC)
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 10521815
Postadresse: Selandia Park 6
By: Ringsted
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 4100
Land: Danmark
Kontaktperson: Camilla Heidam Larsen
E-mail: cmhl@zbc.dk
Telefon: +45 28885172
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/197145685.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.zbc.dk/
CVR-nummer: 11748708
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 25
By: Valby
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 2500
Land: Danmark
Kontaktperson: Jeppe Pedersen
E-mail: jpp@nextkbh.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://nextkbh.dk/
CVR-nummer: 20578912
Postadresse: Stæhr Johansens Vej 7
By: Frederiksberg
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 2000
Land: Danmark
Kontaktperson: Jan Louis Svenningsen
E-mail: jlsv@tec.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.tec.dk/
CVR-nummer: 10521815
Postadresse: Selandia Park 6
By: Ringsted
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 4100
Land: Danmark
Kontaktperson: Camilla Heidam Larsen
E-mail: cmhl@zbc.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.zbc.dk/
Del II: Genstand
Offentligt EU udbud vedr. eksamensvagter
Udbuddet vedr. eksamensvagter omhandler NEXT Uddannelse København, TEC samt ZBCs (Ordregiveren) indkøb af tjenesteydelser i form af eksamensvagter ved disses afholdelse af terminsprøver, eksamener, årsprøver og lignende.
Udbuddet er tilrettelagt som et offentligt udbud med tilhørende rammeaftale i henhold til LBK nr. 10 af 6/1-2023, bekendtgørelse af udbudsloven.
Udbuddet omfatter således erhvervsskolerne NEXT, TEC samt ZBCs indkøb af tjenesteydelser i form af eksamensvagter ved disses afholdelse af terminsprøver, eksamener, årsprøver og lignende.
Der vil være tale om en eneleverandøraftale i form af rammeaftale mellem én leverandør og skolerne.
Option på forlængelse af rammeaftalen i 2x12 måneder på uændrede vilkår
Option på forlængelse af rammeaftalen i 2x12 måneder på uændrede vilkår
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
En økonomisk aktør udelukkes fra deltagelse i udbuddet, hvis denne er omfattet af én eller flere af følgende obligatoriske udelukkelsesgrunde, jf. Udbudslovens § 134 a, § 135, stk. 1 - 3 og § 136, stk. 1, nr.1-4.
Tillige udelukkes en økonomisk aktør hvis denne er omfattet af én eller flere af følgende frivillige udelukkelsesgrunde i Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1 (om tilsidesættelse af forpligtelser inden for det miljø-, social- og arbejdsretlige område) og 2 (om insolvens mv.).
En økonomisk aktør udelukkes således, hvis der ikke kan svares nej til de i ESPD del III afsnit A-C nævnte udelukkelsesgrunde. Dette gælder dog ikke, hvis denne har fremlagt tilstrækkelig dokumentation for at den pågældende er pålidelig, jf. Udbudslovens § 138, eller hvis udelukkelsesgrunden vil være forældet på tidspunktet for beslutning om kontrakttildeling.
Der henvises til Udbudslovens § 135-137 og Udbudsbekendtgørelsens pkt. III.1.1 for yderligere beskrivelse af udelukkelsesgrundene, samt hvilken dokumentation den vindende tilbudsgiver skal kunne fremlægge, hvis Ordregiver anmoder herom
Tilbudsgiver skal angive følgende vedr. økonomisk og finansiel formåen i ESPD
- Nettoomsætning i det seneste offentliggjorte årsregnskab.
Der stilles følgende minimumskrav til økonomisk og finansiel formåen:
- Nettoomsætning på mindst DKK 1.600.000,00 ekskl. moms i det seneste offentliggjorte årsregnskab
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Den maksimale værdi ved indkøb på rammeaftalen skønnes angivet til DKK 5.500.000,00 ekskl. moms for at sikre, at denne dækker indkøbsbehovene hos Ordregiverne for Rammeaftaleperioden inkl. optioner (4 årig periode).
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk